MarenogAron Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Baby på vei, og vi ønsker bare en vogn som kan brukes hele vognperioden. Hadde egentlig bestemt meg for elite. Hadde mini GT fra forrige barn var ca ett år for noen år siden, og var veldig fornøyd med den. Men man kan jo ikke snu sportsdelen på elite.. Fant ut at de også har en vogn som heter city select lux, og den kan man snu sportsdelen på. Er det noen som vil dele erfaringer? Finner ikke så mye om den på nettet. Er en del grusveier her, og også noe bred sti/traktorvei, og er redd select lux takler det dårlig? Er den like enkel å slå sammen som elite?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Jeg har begge. Synes Elite er best å trille, den triller seg nesten selv. Jeg har satt Premier sin sportsdel på Elite, så kan ungen sitte mot meg den første tiden. Begge er lette å slå sammen og select tar overaskende liten plass. Jeg har to unger under to år og bruker select til å levere eldste i barnehagen. Når jeg går tur med bare den yngste så sverger jeg til Elite. Anonymkode: 72671...76a
Rockesau Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 Jeg begynte med city elite som eneste vogn. Kjøpte ny etter noen måneder. Ville ikke brukt den som eneste vogn. Men super sovevogn i barnehagen i alle fall
MarenogAron Skrevet 11. juni 2020 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2020 1 time siden, Rockesau skrev: Jeg begynte med city elite som eneste vogn. Kjøpte ny etter noen måneder. Ville ikke brukt den som eneste vogn. Men super sovevogn i barnehagen i alle fall Hva er det som gjør at du ikke vil anbefale den som eneste vogn?
MarenogAron Skrevet 11. juni 2020 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har begge. Synes Elite er best å trille, den triller seg nesten selv. Jeg har satt Premier sin sportsdel på Elite, så kan ungen sitte mot meg den første tiden. Begge er lette å slå sammen og select tar overaskende liten plass. Jeg har to unger under to år og bruker select til å levere eldste i barnehagen. Når jeg går tur med bare den yngste så sverger jeg til Elite. Anonymkode: 72671...76a Hvordan bytter du til premier sportsdel? Sitter den like bra? Like enkel å slå sammen likevel?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 53 minutter siden, MarenogAron skrev: Hvordan bytter du til premier sportsdel? Sitter den like bra? Like enkel å slå sammen likevel? Bruker bilstoladapter, men det er ikke en sikkerhetstestet løsning. Anbefaler Premier foran Select med mindre du vil ha søskenvogn. Select er tyngre å trille. Anonymkode: 2fcee...97a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #7 Skrevet 11. juni 2020 4 timer siden, MarenogAron skrev: Hvordan bytter du til premier sportsdel? Sitter den like bra? Like enkel å slå sammen likevel? Har egne adapter til den. Det er ikke bilstoladaptre nei 😊 Du må ta av setet før du slår den sammen, men det går på få sekunder. Jeg er veldig glad i babyjogger, men Elite er den aller beste å trille. Kalasjen er også veldig bra! Synes Premier er ok, men ikke den jeg tar med på langtur akkurat. Klasjen er ikke bra nok hvis du har en unge som ikke liker sol i øynene. Hadde ikke kjøpt select til kun ett barn, men den fungerer jo til det også. Jeg bytter fort til Elite når den ene ungen er levert i barnehagen. Det er en veldig god tur vogn og kommer fram overalt. Jeg liker å gå i skogen og det er ikke noe problem med Elite. Anonymkode: 72671...76a
Rockesau Skrevet 11. juni 2020 #8 Skrevet 11. juni 2020 5 hours ago, MarenogAron said: Hva er det som gjør at du ikke vil anbefale den som eneste vogn? Hovedgrunn: sportsdel vender bare bort fra deg. Ungen sitter aldri ordentlig oppreist i city elite. Så de kommer ikke ordentlig opp når de faktisk skal se på ting i den vogna. Kan være frustrerende for nysgjerrig baby. Bagdelen er liten og har dårlig solskjerming. Siste er riktignok bedre på sportsdel.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #10 Skrevet 11. juni 2020 22 minutter siden, Rockesau skrev: Hovedgrunn: sportsdel vender bare bort fra deg. Ungen sitter aldri ordentlig oppreist i city elite. Så de kommer ikke ordentlig opp når de faktisk skal se på ting i den vogna. Kan være frustrerende for nysgjerrig baby. Bagdelen er liten og har dårlig solskjerming. Siste er riktignok bedre på sportsdel. Ungen min brukte størrelse 62 da hun ble født og hadde god plass i bagdelen til Elite. Anonymkode: 72671...76a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #11 Skrevet 11. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ungen min brukte størrelse 62 da hun ble født og hadde god plass i bagdelen til Elite. Anonymkode: 72671...76a Javel, men bagen er uansett liten. Anonymkode: b596f...09f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå