AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Jeg er nå på CD 23 etter første runde Provera + Letrozol (enkel dose), og har ikke fått konstatert eggløsning. Negative tester og 3 x ultralyd som viste små folikkler (13 mm CD 19). Slimhinnen hadde riktignok ble fin, så gynekologen tippet jeg kom til å få en blødning av meg selv innen 4 uker, slik at jeg slapp en ny runde Provera. Jeg har ikke hatt èn menstruasjon etter pilleslutt høsten 2019, og finner det vanskelig å tro at jeg skal få en blødning, siden jeg tross alt ikke har hatt eggløsning. Denne usikkerheten, pluss det faktum at jeg begynner å bli lei av å vente gjør at jeg vurderer å ta en Proverakur likevel. Når bør jeg i såfall ta første pille Provera? Noen som har erfaring å dele? :) Anonymkode: 48a96...969
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nå på CD 23 etter første runde Provera + Letrozol (enkel dose), og har ikke fått konstatert eggløsning. Negative tester og 3 x ultralyd som viste små folikkler (13 mm CD 19). Slimhinnen hadde riktignok ble fin, så gynekologen tippet jeg kom til å få en blødning av meg selv innen 4 uker, slik at jeg slapp en ny runde Provera. Jeg har ikke hatt èn menstruasjon etter pilleslutt høsten 2019, og finner det vanskelig å tro at jeg skal få en blødning, siden jeg tross alt ikke har hatt eggløsning. Denne usikkerheten, pluss det faktum at jeg begynner å bli lei av å vente gjør at jeg vurderer å ta en Proverakur likevel. Når bør jeg i såfall ta første pille Provera? Noen som har erfaring å dele? Anonymkode: 48a96...969 Har bedre erfaring med primolut enn provera dersom det er for å fremkalle blødning. Tar to tabletter tre ganger om dagen i fire dager, og blødningen kommer tre dager etterpå. Opplevde bivirkninger med provera, men ingen med primolut. Anonymkode: 3a2cf...3e0
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 Var i samme båt som deg tidligere i år Jeg har null og niks syklus på egenhånd. Første runde enkeldose letrozol gav ikke eggløsning, jeg ventet vel til syklusdag 40 eller noe før jeg begynte ny proverakur (1tbl i 7 dager). Vet ikke hva som er anbefalt, men tenkte at jeg skulle la kroppen få litt tid og så tok jeg graviditetstest før jeg tok kuren i tilfelle. Gynekologen gav klarsignal til å prøve dobbel letrozol så gjorde det. Det gav eggløsning (bekreftet ved blodprøve) og nå er jeg gravid Anonymkode: ec49a...2ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå