Gjest Danserinnen Skrevet 1. juli 2005 #1 Skrevet 1. juli 2005 tenkte å kjøpe meg et nytt pudder i morgen. Noen som har et bra pudder å anbefale? Jeg trenger noe som ikke tetter til porene, helst olje-fritt fordi jeg har en litt kvisete hud til tider. Løst pudder, ikke kompakt, og som dekker bra, men som likevell ser naturlig ut.
Hjalmarlover Skrevet 1. juli 2005 #2 Skrevet 1. juli 2005 Ta en titt på Lancome Photogenic Ultra Naturel Compact SPF 18. Dette pudderet skal jevne ut huden, matte ned, gi glød og naturlig finish-uten å tette porene. Jeg har ikke prøvd dette,men lest om det...Om det er som det lover,høres det jo bra ut for huden din! Gå til parfymeriet og spør om å få prøve det i ansiktet.
Gjest Danserinnen Skrevet 1. juli 2005 #3 Skrevet 1. juli 2005 Takk for hjelp..det skal jeg gjøre :-)
Gjest Gjesta Skrevet 1. juli 2005 #5 Skrevet 1. juli 2005 Eller Clinque Stay Matte Sheer Pressed Powder, som er spesielt beregnet for fetere hudtyper. Shiseido Pureness har også pudder beregnet for fet hud.
Annevenn Skrevet 2. juli 2005 #6 Skrevet 2. juli 2005 Få damen til å ta på deg Kanebo. Det pudderet er bare helt.....HALLELUJA! Jeg har aldri kunnet bruke pudder pga urenheter og til tider flassete hud, men dette går som en lek. Det dekker ca 70%, ser svært naturlig ut....ja, det er bare helt fantastisk. Kan legges på med kost eller puten som følger med. Jeg har i hvert fall blitt frelst, og kjenner flere som sverger til dette. Lykke til!
Gjest Enig Skrevet 2. juli 2005 #7 Skrevet 2. juli 2005 Helt enig i du som anbefaler Kanebo. Det er bare helt konge! Aldri hatt et så bra pudder før
Annevenn Skrevet 4. juli 2005 #8 Skrevet 4. juli 2005 Jepp, akkurat der lønner det seg å bruke noen kroner ekstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå