Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i uke 37+2 i dag, har et barn fra før. Kontroll hos jm tirsdag: hodet godt festet, de måtte bruke ul for å bestemme leie da baby lå så godt nede i bekkenet og var så godt festet. Magen sunket, det sa også jm da det vistes på magemålet. Hatt mye nedpress og vonde stikninger ned i underlivet/skjeden siden i helgen. Skikkelig nedpress til tider, som gjør det vanskelig og vondt å gå/stå. Kjennes ut som baby kommer ut😂 stråler ned i hofter/lår... hatt litt sånn « å kommer mensen» følelse, men ikke menssmerter heller. Murringer som nesten ikke kjennes på en måte.

finnes jo ingen fasit... men tror dere det blir fødsel snart?😅

Anonymkode: fc8ff...18e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tipper det blir fødsel om under fem uker😏

Anonymkode: 60592...a99

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tipper det blir fødsel om under fem uker😏

Anonymkode: 60592...a99

Ts her. Ja😂 utålmodig sier du.. huff

AnonymBruker
Skrevet

Har det på akkurat samme vis, og jeg er 35+5... begynner å bli utålmodig selv, og tenker på alle mulige tegn for at fødsel skal nærme seg... men jeg tar meg selv i at det egentlig ikke er noen som kan svare på om fødsel nærmer seg eller ikke. Folk opplever som regel dette her annerledes.. Man må nok bare smøre seg noen lag med tålmodighet, den kommer da den kommer..🤓

Anonymkode: 94dd1...6fd

AnonymBruker
Skrevet

Har det likt som deg🤰😅 er 38+5 i dag så begynner å bli utolmodig nå. Skikkelig ekkelt når det føles ut som babyens hode skal dette ut når jeg går! 

Anonymkode: 5dbb7...97c

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Rart hvor utålmodig man blir mot slutten!:-) Jeg har også i dag hatt vonde knivstikk i skjeden/livmorhals. Og i kveld har jeg hatt «vondere» murringer. Håpe det går over i rier ila kort tid.. jeg vil treffe babyen😅❤️

Skrevet (endret)

Det er jo slik at det du forklarer tyder på nærstående fødsel. Men så er drt også slik at det kan likevel gå mange uker.... jeg var selv rimelig klar og hadde alle tegn på at det snart skulle skje med min tredje (på tiden du er nå). Likevel måtte jeg bli satt i gang nesten to uker over 😣

Andre har hatt det samme og født i uke 37 (eller 39 eller hva som helst). 

Det skjer når det skjer! Er det ikke litt spennende at kanskje har du babyen der i morgen, om to uker, om fem uker? Ingen vet. 

Kanskje litt teit å si det, det var slike svar jeg ikke likte når jeg var i samme situasjon. Men det er liksom slik naturen er.

Masse lykke til med denne tiden, fødsel og alt ♥️

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke svare deg på noe som helst egentlig. Men jeg er uke 40+5 nå, ingen tegn til fødsel, baby veksler mellom hodeleie/sideleie og tverrleie, og magen er diiiiiiger og høy.
Leiiii! Men ja, baby kommer når den er klar!

Anonymkode: 1c1a8...d68

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Det er jo slik at det du forklarer tyder på nærstående fødsel. Men så er drt også slik at det kan likevel gå mange uker.... jeg var selv rimelig klar og hadde alle tegn på at det snart skulle skje med min tredje (på tiden du er nå). Likevel måtte jeg bli satt i gang nesten to uker over 😣

Andre har hatt det samme og født i uke 37 (eller 39 eller hva som helst). 

Det skjer når det skjer! Er det ikke litt spennende at kanskje har du babyen der i morgen, om to uker, om fem uker? Ingen vet. 

Kanskje litt teit å si det, det var slike svar jeg ikke likte når jeg var i samme situasjon. Men det er liksom slik naturen er.

Masse lykke til med denne tiden, fødsel og alt ♥️

Ja det er jo aldri noen fasit..:-) og jo det er faktisk veldig spennende:) spennende å kjenne etter, og tenke blir det noe i dag? Osv❤️

tusen takk for lykkeønskninger❤️

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er jo aldri noen fasit..:-) og jo det er faktisk veldig spennende:) spennende å kjenne etter, og tenke blir det noe i dag? Osv❤️

tusen takk for lykkeønskninger❤️

Savner litt den spenningen! Skal ikke ha flere barn, men lett å leve seg inn i 😊♥️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 11.6.2020 den 8.50, AnonymBruker skrev:

Er i uke 37+2 i dag, har et barn fra før. Kontroll hos jm tirsdag: hodet godt festet, de måtte bruke ul for å bestemme leie da baby lå så godt nede i bekkenet og var så godt festet. Magen sunket, det sa også jm da det vistes på magemålet. Hatt mye nedpress og vonde stikninger ned i underlivet/skjeden siden i helgen. Skikkelig nedpress til tider, som gjør det vanskelig og vondt å gå/stå. Kjennes ut som baby kommer ut😂 stråler ned i hofter/lår... hatt litt sånn « å kommer mensen» følelse, men ikke menssmerter heller. Murringer som nesten ikke kjennes på en måte.

finnes jo ingen fasit... men tror dere det blir fødsel snart?😅

Har holdt på akkurat sånn i 2 uker, pluss en uke før det så gikk slimproppen. Kroppen forbereder seg, men det er ingen som vet hvor mye forberedelse man trenger. I tillegg har jeg 1 cm åpning i løpet av den siste uka, men det har lite å si når livmorhalsen er like lang ennå. 

Anonymkode: 05a4e...fd5

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har holdt på akkurat sånn i 2 uker, pluss en uke før det så gikk slimproppen. Kroppen forbereder seg, men det er ingen som vet hvor mye forberedelse man trenger. I tillegg har jeg 1 cm åpning i løpet av den siste uka, men det har lite å si når livmorhalsen er like lang ennå. 

Denne ventetiden😅 vet jeg angrer meg for stresset med å ønske fødsel når riene setter igang..😂

har holdt på en uke jeg nå med dette.. men merker at jeg er hyppigere på do i går og i dag, magen tømmer seg. Så føøøøler det blir noe ila de nærmeste dagene nå. Men ingen som vet nei:) lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Denne ventetiden😅 vet jeg angrer meg for stresset med å ønske fødsel når riene setter igang..😂

har holdt på en uke jeg nå med dette.. men merker at jeg er hyppigere på do i går og i dag, magen tømmer seg. Så føøøøler det blir noe ila de nærmeste dagene nå. Men ingen som vet nei:) lykke til!

Hadde rier i 5 dager, veldig milde, men regelmessige. Så stoppet det helt opp, men har nedpress og stikking døgnet rundt. Noe skjer jo ennå, men det er mye smerter som tar lang tid. Ser for meg at jeg må gå slik et par uker til. 

Her og føler jeg at magen og alt tømmes hele tiden. Når jeg hadde rier i 5 dager så tok det på energien kraftig, så jeg hadde ekstra behov for mat. Bare at kroppen hadde også ekstra behov for å tømme hele tiden. Det blir med 1t søvn av gangen fordi jeg må tisse så ofte. 

Skrevet

Symptom dine tyder iallefall på at du er i slutten av svangerskapet. Og slutten av svangerskapet = snart fødsel 😁

Men skjønner deg godt. Gleder meg sånn til å hilse på den lille ❤️ men det er mitt siste svangerskap, så prøver å være litt tålmodig og nyte det også 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...