AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Noen som har erfaring? Vet jo at dersom små babyer spenner seg i bue, så kan det være låsninger osv i rygg/nakke. Men så "store" barn? Hun begynte med det nå, og spenner seg i bue og gråter plutselig, men ofte i leggesituasjoner eller når hun skal bytte bleie, altså ting hun syns er kjedelig. Er det bare for å uttrykke misnøye, eller kan det være noe smerter? Hun kaster seg så fort og plutselig, at jeg er redd hun skal få nakkesleng. Hun sover også i den typiske "bananbuen", noe hun begynte med ved ca 4-5mnd. Skal ta det opp med hs i neste uke, lurte bare på om noen har erfaringer. Anonymkode: d25b2...bcf
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Min har også gjort det en del fra ca 8-9 mnd. Er 12 mnd nå og absolutt ikke blitt noe verre. Er bare når hun ikke får det som hun ønsker, ikke får leke med oppvaskmaskinen, fjernkontrollen, må bytte bleie osv osv. Jeg har antatt at det er vilje 😃 Anonymkode: 9e829...063
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 Just now, AnonymBruker said: Min har også gjort det en del fra ca 8-9 mnd. Er 12 mnd nå og absolutt ikke blitt noe verre. Er bare når hun ikke får det som hun ønsker, ikke får leke med oppvaskmaskinen, fjernkontrollen, må bytte bleie osv osv. Jeg har antatt at det er vilje 😃 Anonymkode: 9e829...063 Ikke blitt noe bedre, mente jeg 😂 Anonymkode: 9e829...063
Snurrepurre Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 Niesa mi gjorde også det 😅🤣 visste ikke at det var en greie før jeg leste her. Hun var helt umulig å holde når hun kastet seg i bananbuen 😛 men nei, hun er en frisk og fin treåring i dag tendenser enda til bananbue om hun blir trassig (men kun når noen har henne på fanget eller om noen holder henne.) ingen tvil om at hun kaster seg bakover med vilje. kanskje derfor det heter «å bli helt banan»? 😆
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 Haha, helt banan, det uttrykket har jeg ikke hørt før, men det skal vi begynne å bruke 😅 Ok, da er det kanskje normalt er tredje, og ingen av de andre har gjort sånn, men når jeg tenker meg om så har jeg vel sett andre barn som kan ta en sånn banansleng for å gjøre kjedelige ting enda vanskeligere å utføre 🙈 Ts Anonymkode: d25b2...bcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå