AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Vi har snakket om å ha trekant. Vi har opprettet en profil på en nettside og har kommet i kontakt med noen. Ønsker kvinne-kvinne-mann. Vi har pratet litt om selve gjennomføringen. Jeg har sett for meg at det er jeg og en annen kvinne som koser oss. At han ser på og kan ha sex med meg (feks i doggy mens jeg slikker den andre kvinnen eller at jeg suger han mens hun koser med meg osv). Men så sa han "men er det ikke litt rart om jeg ikke deltar mer, kan jeg ikke ta på hun?". Spørsmålet mitt er: er det rart? Jeg vil ikke at han skal kose med henne. At han tilfeldig kommer borti det kan jo skje, men jeg vil ikke at han liksom skal gå inn for å beføle, kysse osv. Anonymkode: b4991...4fe
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Ja det er rart . Dere burde droppe dette da du kommer til å bli sjalu . Gjennomfører Dere trekant bør alle få lov til å delta på likt nivå . Du skal kunne ta på henne , men han kan ikke få en BJ engang ? Anonymkode: fbd45...950 42
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er rart . Dere burde droppe dette da du kommer til å bli sjalu . Gjennomfører Dere trekant bør alle få lov til å delta på likt nivå . Du skal kunne ta på henne , men han kan ikke få en BJ engang ? Anonymkode: fbd45...950 Hun skrev jo ingenting om at den andre dama ikle kunne suge han. Hun skriver beføling og kyssing. Dette er ikke urimelig. I en slik setting er det viktig å skille mellom sex og følelser, og disse tingene handler mer om det siste. Anonymkode: 0c867...bf1 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 Dere burde kanskje starte med en mann? De fleste trekanter ender med brudd, bare så du vet det. Anonymkode: c8f71...c2b 6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 Hva dere vil er det bare dere som kan finne ut av, men det høres allerede ut som at kjæresten din føler seg noe ekskludert av trekanten når han ikke får delta ordentlig selv. Noen liker å bare se på, men de fleste vil jo delta på lik linje når en først gjør noe slikt. Høres ikke ut som at trekant er for dere om han ikke en gang får ta på henne med vilje, for han virker ikke akkurat å bare ville se deg i gang med noen andre. Anonymkode: b5bb9...8fe 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva dere vil er det bare dere som kan finne ut av, men det høres allerede ut som at kjæresten din føler seg noe ekskludert av trekanten når han ikke får delta ordentlig selv. Noen liker å bare se på, men de fleste vil jo delta på lik linje når en først gjør noe slikt. Høres ikke ut som at trekant er for dere om han ikke en gang får ta på henne med vilje, for han virker ikke akkurat å bare ville se deg i gang med noen andre. Anonymkode: b5bb9...8fe Kan slenge på at dette er grunnen til at jeg ikke vil ha trekant med en kjæreste. For jeg vil ikke dele partneren min i det seksuelle. Hadde han "bare" tent på at jeg hadde meg meg noen andre uten at han vil ligge med denne personen hadde det vært noe helt annet - men det tilhører sjeldenheten at en person synest det er nok når det kommer til flere personer i miksen. Anonymkode: b5bb9...8fe 3
Swing Skrevet 11. juni 2020 #7 Skrevet 11. juni 2020 Som noen nevnte over her, så tror jeg kanskje det er best om dere dropper trekant. Du er rett og slett ikke klar, og vil bli sjalu. Har hatt endel trekanter, mmk så er mest fokus på dama, av den enkle grunn at jeg er hetero. Mens ved kkm så er det alle som leker med alle, noe annet ville for oss være merkelig. Men det kreves jo at alle føler seg sett i leken. Det du skisserer er en egotripp, hvor mannen din bare skal være en statist for deg mens du skal kose deg med ekstra jente. 11
Gjest Tamsi Skrevet 11. juni 2020 #8 Skrevet 11. juni 2020 Da vil du jo bare ha sex med en annen mens han ser på. Han kan like gjerne sette sette seg i en stol med noe popcorn. Hadde jeg vært den andre dama hadde jeg blitt veldig skuffet. Se for deg en trekant med to menn da. Skal bare den ene få ligge med dama?
Illuminatum Skrevet 11. juni 2020 #9 Skrevet 11. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har snakket om å ha trekant. Vi har opprettet en profil på en nettside og har kommet i kontakt med noen. Ønsker kvinne-kvinne-mann. Vi har pratet litt om selve gjennomføringen. Jeg har sett for meg at det er jeg og en annen kvinne som koser oss. At han ser på og kan ha sex med meg (feks i doggy mens jeg slikker den andre kvinnen eller at jeg suger han mens hun koser med meg osv). Men så sa han "men er det ikke litt rart om jeg ikke deltar mer, kan jeg ikke ta på hun?". Spørsmålet mitt er: er det rart? Jeg vil ikke at han skal kose med henne. At han tilfeldig kommer borti det kan jo skje, men jeg vil ikke at han liksom skal gå inn for å beføle, kysse osv. Anonymkode: b4991...4fe Da er det ikke trekant, tenker jeg. Kanskje lurer å droppe det. 4
Carrot Skrevet 11. juni 2020 #10 Skrevet 11. juni 2020 De fleste trekanter ender ikke med brudd, for noe fjas. De fleste forhold som prøver ut andre typer sex ender med brudd fordi partene i utgangspunktet ikke hadde tenkt nok gjennom hva de gikk til. Og ja, det er merkelig at en trekant kun skal være pirrende for den ene parten mens den andre bare skal se på. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #11 Skrevet 11. juni 2020 Jeg er kvinne og har vært med på mange trekanter. Helt uaktuelt å være med på det opplegget du foreslår, Ts. Du behandler den andre kvinnen som et sexobjekt du bare skal bruke. Hun er et menneske av kjøtt og blod med egne følelser og forhåpninger for en slik situasjon. Hun er den sårbare her, siden hun kommer inn utenfra mens du og kjæresten kjenner hverandre godt. I en sånn situasjon må dere ta vare på henne og få henne til å føle seg vel og som et likeverdig menneske. Hvis ikke føler hun seg utnyttet og brukt. Jeg ville aldri ha gått med på den type regler (som at han ikke skal komme i meg, men kun i henne, hun vil ikke slikkes av meg, men kun kose og kline etc) annet enn de reglene som omhandler sikkerhet og personlige preferanser - bruk av kondom, stoppord, ikke analsex, kun vaniljesex osv. Trekantsex er som annen sex. Det handler om å gi og ta, om nærhet og om å vise godhet for hverandre. Det handler om tillit og sårbarhet. Hvorfor tenker du det blir annerledes når det er tre enn når det er to? Eller pleier du å komme med masse sånne regler når du har tokantsex også? Jeg går selvfølgelig med på at paret og jeg prøver oss forsiktig frem første gang, for alle skal ha en fin opplevelse og folk kan plutselig få en reaksjon, men sånt tar man fortløpende og tar en pause, snakker sammen osv, akkurat som alle andre som har sex første gang og kan bli overveldet. Det er kanskje bedre å hyre en prostituert til det scenarioet du beskriver. Hun gjør jobben sin og godtar alle reglene deres. Anonymkode: 31ecc...b76 5
cmd Skrevet 11. juni 2020 #12 Skrevet 11. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men så sa han "men er det ikke litt rart om jeg ikke deltar mer, kan jeg ikke ta på hun?". Spørsmålet mitt er: er det rart? Da er det like greit at dere ikke har trekant. Du KUN leker med en annen kvinne. La trekant være trekant hvor alle leker med alle. Så når du skal evt få treffe en mann neste gang i trekant, vil du jo leke med ham også, ikke bare med mannen din ? 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #13 Skrevet 11. juni 2020 Ja, det er dødsrart, og veldig lite sexy for alle andre enn deg. Jeg er bifil og singel kvinne, og har hatt mange trekanter, og digger setup, men har lært at å involvere seg med ferske par ofte blir trøbbel. Plutselig føles det mer som jobb enn lek, når man må manøvrere andres usikkerheter og ikke er det spesielt godt en gang, siden hun aldri har vært med en jente før. Den eneste moroa er å få litt overengasjert kuk, mens jeg briljerer litt med å leke med henne, og uten det forsvinner hele poenget for min del. Du har spesialdesignet et opplegg etter dine lyster og usikkerhet, og har ikke tenkt på hverken mannen eller den andre jenta, og at de skal få noe som helst glede av det. Tror du må sette deg ned med skissblokka på nytt, og dersom du ikke greier å være litt mer fleksibel bør du droppe hele greia. Anonymkode: f4454...d2c 6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #14 Skrevet 11. juni 2020 Ja det er rart. Det er ikke trekant om bare du får røre den tredje. Likestilling frøken, skjerp deg. Om du kan, så kan han også! Det er greit å regler om ikke oralsex, vaginalpenetrering, analsex eller klining. Om dealen er at han skal se på, så er det noe helt annet. Da er det ikke så mye som trekant-trekant, men du og ei annen dame og han ser på. Og, det bør da være greit for deg at han ønsker det samme. At han skal ligge med ei eller en og du skal se på. Men å begynne å si at at han får ikke røre henne, men du får, mens han er i senga sammen med dere blir helt feil for de aller fleste, så lenge han ikke ønsker det og dere går med på det. Men at du skal være så streng og si nei til alt han ønsker, mens du får gjøre hva pokker du vil, det blir feil. Anonymkode: c49ae...99b 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #15 Skrevet 11. juni 2020 Jeg synes det er veldig rart ja, det er jo knapt en trekant. Eller du er den eneste som har en trekant der, imens de to andre bare har sex med deg? Det trenger jo ikke være umulig å få til likevel, bare vær helt ærlig og tydelig på alle reglene så ingen blir skuffet. Kanskje dere kan finne ei som er lite interessert i menn for eksempel. Kjedelig for han da, med mindre han synes det er nok å se på at du har sex med en kvinne uten at han får være med. Anonymkode: 7e237...ef3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #16 Skrevet 11. juni 2020 Høres ikke ut som trekant er noe for dere. Anonymkode: 5f4fc...5ad 1
Tiuren Skrevet 11. juni 2020 #17 Skrevet 11. juni 2020 Det høres ikke helt balansert ut, men dersom dere alle tre er fornøyd med opplegget (altså at den andre kvinnen bare vil ha jentesex) så er det jo greit. Men det høres litt ut som om du er litt sjalu og ikke helt klar for sex sammen med flere? 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #18 Skrevet 12. juni 2020 For en egoist du er TS🤪 Anonymkode: 93ebf...5fe
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #19 Skrevet 12. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en egoist du er TS🤪 Anonymkode: 93ebf...5fe Hvordan kan du kalle ts en egoist? Ingen av oss aner noe om hvorfor de skal ha trekant? Er det mannen som har et sterkt ønske om dette? Har mannen tenkt over reaksjonene ts kan få av dette? Hvorfor skal de ha sex med en kvinne og ikke en mann? Det kan godt hende begge to ønsker å ha en kvinne med i senga, men hadde jeg og partnerne min snakket om trekant der jeg hadde begrenset hva han kunne gjøre meir og meir, og til slutt endt opp med å nesten bare se på, så hadde ikke kommentaren til mannen min vært : blir ikke det rart? Han hadde heller foreslått at vi la planen vekk, fordi han ikke ønsker å såre meg eller ødelegge noe. Anonymkode: 5841c...bfb
MuffinStud Skrevet 12. juni 2020 #20 Skrevet 12. juni 2020 (endret) Tydelig at dere ser for dere forskjellige ting her. Det er vel ikke mer "rart" at du vil ha pikekos og sex med deg i midten mer enn det er "rart" å ta med en tredjeperson i det hele tatt. Men det at du mente at dette var underforstått når dere tenker å ta inn en kvinne til forstår jeg ikke helt. Kanskje dere ikke bare skulle snakke om det fysiske i det at det kommer inn en tredjeperson, men også hva fantasien er. Min kone ville nok introdusert det temaet mer i retning at "vet du, jeg lurer på om jeg kunne tenke meg pikekos". Hvis hun hadde begynt å snakke om trekant, så hadde jeg nok hatt forhåpning om å kose med kroppen til kvinne nr2. Det ligger jo litt i ordet trekant at alt er kobling mellom alle tre. Endret 12. juni 2020 av MuffinStud 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå