AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Hei, lurer på om utstyret mitt er for stort, og lurer også på hvor stort utstyr dere damer foretrekker. lengde:26cm bredde:ca toppen på en brus/energidrikk boks er dette for stort? Anonymkode: 65c9b...1b5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, lurer på om utstyret mitt er for stort, og lurer også på hvor stort utstyr dere damer foretrekker. lengde:26cm bredde:ca toppen på en brus/energidrikk boks er dette for stort? Anonymkode: 65c9b...1b5 Har lite greie på måleenheter. Blir det ca tykkelse og lengde som en falukorv? Anonymkode: b8bd1...a3d 8
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lite greie på måleenheter. Blir det ca tykkelse og lengde som en falukorv? Anonymkode: b8bd1...a3d Toppen av en brusboks har en omkrets på 17,5 cm, mens en falukorv "bare" måler 13,5 rundt så det er en vesentlig forskjell. Til TS så er kvinner like forskjellig som menn når det gjelder hva vi ønsker og liker. Vil tro at noen få vil foretrekke en slik megasak, mens majoriteten helst vil ha noe mer normalt. Jeg er mann så rett meg om jeg tar feil. Anonymkode: 1da6e...9c5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 Blir litt voldsomt for meg. Men tykkelsen på falukorv derimot🤩 Anonymkode: 592b4...38f 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 Ja, det er for stort. Anonymkode: 1235c...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 For meg blir det for stort ja. Anonymkode: aae3a...72f
Gjest loveli Skrevet 11. juni 2020 #7 Skrevet 11. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, lurer på om utstyret mitt er for stort, og lurer også på hvor stort utstyr dere damer foretrekker. lengde:26cm bredde:ca toppen på en brus/energidrikk boks er dette for stort? Anonymkode: 65c9b...1b5 Har aldri prøvd så stort, men jeg vet at alt over 17cm lengde er for langt for meg til at du får inn mer av penis. I tykkelse tror jeg også det skulle bli for stort, da jeg ble sprengt av en penis på 15-16cm omkrets selv om jeg var både sprengkåt og våt. Men jeg vet også at man kan trene seg opp.
Hulderen Skrevet 11. juni 2020 #8 Skrevet 11. juni 2020 Uh, ja det er alt for stort. Min mann har en penis med lengde 22 cm, og det er smertefullt hvis han trenger inn før jeg er kåt. Omkretsen din høres også alt for stor ut for meg. Dessverre. Så du må være uhyre forsiktig når du har sex, så du ikke skader partneren din.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #9 Skrevet 11. juni 2020 Kjære deg, det er fantastisk fint å se på en så stor pikk, men det krever mye forspill og glidemiddel for å kunne ha sex med deg, vil jeg tro. Jeg har vært sammen med en som var nesten like stor som deg, hele skjedeinngangen svulmet opp og ble betent pga friksjonen fra sexen. Jeg ble sår og øm og vi kunne bare ha sex av og til for at jeg ikke skulle bli betent og få smerter. Så jeg tenker det er en god idé å ta en samtale med damen. Eksen min skammet seg over størrelsen sin og over at sexen var vond. Det er jo utrolig trist, for hadde han bare klart å snakke om det, kunne vi ha kommet frem til flere løsninger som glidemiddel, heller korte seanser og dermed oftere, enn lange seanser osv. Anonymkode: 7c61b...010
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #10 Skrevet 11. juni 2020 3 timer siden, Hulderen skrev: Uh, ja det er alt for stort. Min mann har en penis med lengde 22 cm, og det er smertefullt hvis han trenger inn før jeg er kåt. Omkretsen din høres også alt for stor ut for meg. Dessverre. Så du må være uhyre forsiktig når du har sex, så du ikke skader partneren din. Har dere målt? Anonymkode: d96ac...b12
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #11 Skrevet 11. juni 2020 3 timer siden, Hulderen skrev: Uh, ja det er alt for stort. Min mann har en penis med lengde 22 cm, og det er smertefullt hvis han trenger inn før jeg er kåt. Omkretsen din høres også alt for stor ut for meg. Dessverre. Så du må være uhyre forsiktig når du har sex, så du ikke skader partneren din. Og hvor mye av den får han inn i deg? Anonymkode: d96ac...b12
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #12 Skrevet 11. juni 2020 Foretrekker ingenting. Liker penisen som sitter på mannen jeg liker... Anonymkode: 4de2a...aa3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #13 Skrevet 11. juni 2020 Den blir for stor for meg. Har max lengde på 16. Anonymkode: 38fd5...36b
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #14 Skrevet 11. juni 2020 Haha, du har det ja. Altfor langt, alt over 14 cm er meningsløst. Egentlig for tykk også. Kjæresten har ca sånn, og det medfører egentlig ganske mye smerte. Blir ikke noen kjappiser når det alltid kreves oppvarming for å få den inn. Anonymkode: 7641e...6b5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #15 Skrevet 11. juni 2020 Mannen min har en lang og tykk penis, men ikke så stor som deg. Og det blir fort for mye. Lengden er egentlig verst, for det gjør bare vondt når han støter inn i livmorhalsen. Da snakker vi om så vondt at sexen er over. Så han må være veeeldig forsiktig. Tykkelsen gjør at jeg veldig fort blir sår på grunn av for mye friksjon, også når vi bruker glidemiddel. Så alt i alt så er det ikke bare positivt. For min del så kunne han gjerne vært mindre, men han ser det ikke helt sånn Anonymkode: aa6a0...1ea
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #16 Skrevet 11. juni 2020 Tykkelse har egt ingenting å si fordi hvis man er kåt nok får man inn det meste. Og hvis den sitter på en mann jeg liker så er jeg nok alltid kåt. Men lengde kan bli et problem, men da er det jo bare å ikke ta hele inn! Anonymkode: 666c0...14f
Hulderen Skrevet 11. juni 2020 #17 Skrevet 11. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere målt? Anonymkode: d96ac...b12 Jeg har målt 🙂, han bryr seg ikke om lengden. 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvor mye av den får han inn i deg? Anonymkode: d96ac...b12 Hele, når jeg er klar. Ja, jeg vet at jeg er dyp. Den gang jeg brukte pessar, så målte fastlegen at jeg trengte den største størrelsen. Men 4 cm til hadde ikke gått bra.
Sørlandsjenta02 Skrevet 11. juni 2020 #19 Skrevet 11. juni 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, lurer på om utstyret mitt er for stort, og lurer også på hvor stort utstyr dere damer foretrekker. lengde:26cm bredde:ca toppen på en brus/energidrikk boks er dette for stort? Anonymkode: 65c9b...1b5 Dette høres helt perfekt ut spør du meg. Hvordan kan jeg få testa?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #20 Skrevet 11. juni 2020 Jukset på en urinprøve en gang, og stappet en sitronflaske oppi dåsa. ALDRI MER. Og jeg vet den tykkelsen finnes på kuker rundt om. Kunne aldri, aldri hatt sex med en slik størrelse. Det blir som en prematur fødsel. Anonymkode: 94dbd...163
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå