AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 Kan jeg måle to dager på rad istedenfor en gang før helgen og en dag etter? Tenkte å bruke en nettside til å beregne om stigningen er OK. Får man gjort det uten rekvisisjon fra lege? Skal ta andre prøver på legekontoret uten time først, og tenkte å spørre de som jobber der om jeg kan få måle hcg samtidig. Anonymkode: da563...efc
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Det må vel helst gå 2 dager imellom, da HCG fordobles hver 48.time. For å få riktig stigning. Anonymkode: adbf4...a6e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det må vel helst gå 2 dager imellom, da HCG fordobles hver 48.time. For å få riktig stigning. Anonymkode: adbf4...a6e Men er det ikke litt sånn at hvis den har økt med 50% etter én dag, så kan man regne med det ville vært 100% etter to? Ts Anonymkode: da563...efc
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det ikke litt sånn at hvis den har økt med 50% etter én dag, så kan man regne med det ville vært 100% etter to? Ts Anonymkode: da563...efc Tja jeg vet ikke. Da må du nesten høre med en lege 😊 Anonymkode: adbf4...a6e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 En lege må rekvirere prøven. Og godt er det, du burde ikke prøve å tyde resultatet selv. Dessuten bør det gå minst to dager mellom prøvene. Anonymkode: 268cd...930
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå