AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #21 Skrevet 12. juni 2020 1 time siden, Kinksten skrev: Kan det tenkes at du har for høye krav? Er selv på FL, og der finner man like mye forskjellige folk som ellers i samfunnet, noe som også vil si ganske så mange ålreite folk. Men jeg har inntrykket at på FL aksepteres det i mindre grad at damer spiller hard to get, SPESIELT om du leter etter en dom - da trigger det mer om det er du som er den svake part. Lykke til med jakten din Ts her. kanskje jeg har det. Iallfall har jeg ikke funnet noen på det nåværende tidspunkt og ba om forslag til ANDRE plattformer som kanskje jeg ikke vet om. Men her har jeg fått mest kommentarer på at jeg burde lete bedre på fetlife, endre oppførsel eller senke kravene. Konklusjon: det finnes ingen andre aktuelle plattformer. Anonymkode: c9dfd...c0b
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #22 Skrevet 12. juni 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Konklusjon: det finnes ingen andre aktuelle plattformer. Anonymkode: c9dfd...c0b Er ikke mange bdsm platformer med nordmen nei. Smil er seff en, men personlig syns jeg den er verre en fetlife. Derfor jeg anbefalte rl miljøet Anonymkode: d3a2d...82e
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #23 Skrevet 12. juni 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. kanskje jeg har det. Iallfall har jeg ikke funnet noen på det nåværende tidspunkt og ba om forslag til ANDRE plattformer som kanskje jeg ikke vet om. Men her har jeg fått mest kommentarer på at jeg burde lete bedre på fetlife, endre oppførsel eller senke kravene. Konklusjon: det finnes ingen andre aktuelle plattformer. Anonymkode: c9dfd...c0b Tinder. Vær tydelig i hva du søker og hva du ønsker. Har fungert for meg. Hilsen mann på 45 som i dag veksler mellom 3 kvinner i alderen 29 til 35 år. Anonymkode: 6eea5...824
Kinksten Skrevet 12. juni 2020 #24 Skrevet 12. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her. kanskje jeg har det. Iallfall har jeg ikke funnet noen på det nåværende tidspunkt og ba om forslag til ANDRE plattformer som kanskje jeg ikke vet om. Men her har jeg fått mest kommentarer på at jeg burde lete bedre på fetlife, endre oppførsel eller senke kravene. Konklusjon: det finnes ingen andre aktuelle plattformer. Anonymkode: c9dfd...c0b Du kan prøve Nakenprat. Men regn med 40.000 meldinger i fra menn alt i fra 16 til 70 år som alle hevder de er superdominant og på din alder, men har trolig aldri tatt i riktig verktøy en gang. Men av nyskjerrighet; hva opplever du som utfordringen på FL? Er det utseendet til folk? Væremåten? Preferansene? Personligheten? Nå har jeg aldri vært dame på let etter menn på FL så klart, men det er jo rett og slett en mulighet at du leter i feil miljø, at du ikke har de preferansene du tenkte likevel. Gudene vet det har vært mange skuffede jenter som ikke fant Christian Grey med privatjet og forvandlet han til en spennende romantiker. 1
Elaine Marley Skrevet 13. juni 2020 #25 Skrevet 13. juni 2020 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #26 Skrevet 13. juni 2020 19 timer siden, Kinksten skrev: Du kan prøve Nakenprat. Men regn med 40.000 meldinger i fra menn alt i fra 16 til 70 år som alle hevder de er superdominant og på din alder, men har trolig aldri tatt i riktig verktøy en gang. Men av nyskjerrighet; hva opplever du som utfordringen på FL? Er det utseendet til folk? Væremåten? Preferansene? Personligheten? Nå har jeg aldri vært dame på let etter menn på FL så klart, men det er jo rett og slett en mulighet at du leter i feil miljø, at du ikke har de preferansene du tenkte likevel. Gudene vet det har vært mange skuffede jenter som ikke fant Christian Grey med privatjet og forvandlet han til en spennende romantiker. Ts her. Nei, jeg vet egentlig ikke. Har bare ikke truffet blink.. kjemi er så viktig for meg og det er jo ikke det rundt hvert hjørne. Så nå har jeg nok «rundet» fetlifere i Bergen og trenger å se andre steder. Eller prøve IRL, som en annen foreslår. Anonymkode: c9dfd...c0b
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #27 Skrevet 13. juni 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Nei, jeg vet egentlig ikke. Har bare ikke truffet blink.. kjemi er så viktig for meg og det er jo ikke det rundt hvert hjørne. Så nå har jeg nok «rundet» fetlifere i Bergen og trenger å se andre steder. Eller prøve IRL, som en annen foreslår. Anonymkode: c9dfd...c0b det er ganske MANGE fetlifere i Bergen 😛 SM Bergen var nokså aktiv før corona, ta en titt på dem (de har eget forum tror jeg) Anonymkode: d3a2d...82e
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #28 Skrevet 14. juni 2020 On 6/11/2020 at 12:20 AM, AnonymBruker said: Hvor har dere funnet en sexpartner? Jeg ønsker å finne en i 40 årene som er greit trent og med høy sexlyst som er ganske dominerende og er utholdende. Har forsøkt fetlife men syns det er så vanskelig å finne noen bra. Jeg er gift (åpent forhold) så jeg er ikke ute etter forhold. Bare rå, deilig sex en gang i uken eller noe. gode forslag? Anonymkode: c9dfd...c0b Nakenprat fungerte bra for oss, vi som par søkte elsker til henne som var dominerende (jeg er vanilla) Det er jo veldig mange som påstår at de er dominante men som overhodet ikke er det. Men etter et par måneder med søk så fant vi 2 stykker som har blitt faste elskere til min kone. Hvis du kommer fra et noenlunde sentralt strøk, så skal det ikke være noe problem å finne noen som passer for deg, kona pratet med dem på meldinger på nakenprat først, så hvis hun følte at kjemien fungerte, så ble det snapchat Det er selvfølgelig veldig mye useriøse aktører der som kun skal chatte for å ha noe runke material, men det finner du fort ut av, så er det evnt bare å blokkere de som ikke faller i smak, lykke til 😊 Anonymkode: e6a7d...c88
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #29 Skrevet 14. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nakenprat fungerte bra for oss, vi som par søkte elsker til henne som var dominerende (jeg er vanilla) Det er jo veldig mange som påstår at de er dominante men som overhodet ikke er det. Men etter et par måneder med søk så fant vi 2 stykker som har blitt faste elskere til min kone. Hvis du kommer fra et noenlunde sentralt strøk, så skal det ikke være noe problem å finne noen som passer for deg, kona pratet med dem på meldinger på nakenprat først, så hvis hun følte at kjemien fungerte, så ble det snapchat Det er selvfølgelig veldig mye useriøse aktører der som kun skal chatte for å ha noe runke material, men det finner du fort ut av, så er det evnt bare å blokkere de som ikke faller i smak, lykke til 😊 Anonymkode: e6a7d...c88 Tusen takk ☺️ Skal jammen prøve. Det er iallfall et stort utvalg der. Anonymkode: c9dfd...c0b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå