Gå til innhold

Finne dominant elsker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor har dere funnet en sexpartner? Jeg ønsker å finne en i 40 årene som er greit trent og med høy sexlyst som er ganske dominerende og er utholdende. 
Har forsøkt fetlife men syns det er så vanskelig å finne noen bra. 
Jeg er gift (åpent forhold) så jeg er ikke ute etter forhold. Bare rå, deilig sex en gang i uken eller noe. 
gode forslag? 

Anonymkode: c9dfd...c0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har dere funnet en sexpartner? Jeg ønsker å finne en i 40 årene som er greit trent og med høy sexlyst som er ganske dominerende og er utholdende. 
Jeg er gift (åpent forhold) så jeg er ikke ute etter forhold. Bare rå, deilig sex en gang i uken eller noe. 
gode forslag? 

Hva kan du tilby selv da?

Anonymkode: f86a3...838

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant mine i rl bdsm miljøet. 

FetLife er ikke lagt opp til å være en dating side, men om man er aktiv så er det ikke umulig å finne folk der. Man må bare, som på alle andre sider, bla gjennom en del dritt først. 

Anonymkode: d3a2d...82e

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

gode forslag? 

Fetlife har jo normalt noe for en hver smak?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant mine i rl bdsm miljøet. 

FetLife er ikke lagt opp til å være en dating side, men om man er aktiv så er det ikke umulig å finne folk der. Man må bare, som på alle andre sider, bla gjennom en del dritt først. 

Takk for forslag. Har vurdert akkurat det der, nettopp fordi jeg er rett og slett litt lei av nettsøk og dating. Syns det er ganske vanskelig å finne menn online. Hvor i landet var det du var? Gikk det fint? Er redd for at det bare er «freaks» der.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Dominas leketøy skrev:

Fetlife har jo normalt noe for en hver smak?

Jo, jeg er enig. Men jeg har vært der i 3 år og ikke funnet noen. Så det var egentlig andre forslag jeg var ute etter. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan du tilby selv da?

Anonymkode: f86a3...838

Hehe, er det et forsøk på å tråkke på meg? Jeg kan tilby det samme som jeg ser etter, for å si det sånn. Bortsett fra at jeg ønsker å kunne være submissiv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, er det et forsøk på å tråkke på meg? Jeg kan tilby det samme som jeg ser etter, for å si det sånn. Bortsett fra at jeg ønsker å kunne være submissiv. 

Du..TS

Ikke tenk at du må ha en drittsekk for å få en som er dominant. En som skal tråkke på deg og psyke deg ned og har ellers lav emosjonell intelligens, er gjerne egoistisk og dust i senga også. Ikke gå for en slik fyr, da ender du bare opp med en psykopat i livet ditt. Emosjoner og dominanse er ikke enten eller!!! Man skal ha begge!

Man kan være dominant og ha masse empati og godhet i seg.  

Anonymkode: 86977...a1e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan benyttet du deg av fetlife? Du må nesten ha et bilde der inne, gjerne av kroppen din, så må du legge til og godkjenne mange venneforespørsler. Da begynner ting å rulle og gå der inne og menn vil ta kontakt 😊 Det er mye rart, men så dukker det opp noe aktuelt innimellom 

Anonymkode: 5c3ad...22f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som noen nevner over så er nok det å kunne tilby noe selv ganske essensielt. Det å være passiv er på en måte egoistisk, du skal bare eksistere og bli tilfredsstilt.

I mange tilfeller står ikke tilbudet i stil med kravlista. "Naturlig dominant alfamann som er høy og stor og vet hva han vil, som liker å ta styringa, har høy selvtillit bla bla" er jo det alle søker etter.

Anonymkode: d509f...e3f

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

gode forslag? 

Hva med å gå for en som er vant med å være mye aktiv i hverdagen? en naturmann feks. 

Jeg har sett flere "dom" gutter på feks turvenn og lign. Der kan du raskt dømme om de er dust eller ikke.  Hadde aldri gått for en fyr som skriver at han er dominant og har lite empati da, feks. ..

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å gå for en som er vant med å være mye aktiv i hverdagen? en naturmann feks. 

Jeg har sett flere "dom" gutter på feks turvenn og lign. Der kan du raskt dømme om de er dust eller ikke.  Hadde aldri gått for en fyr som skriver at han er dominant og har lite empati da, feks. ..

På «turvenn»? Hva er det? 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg er enig. Men jeg har vært der i 3 år og ikke funnet noen. Så det var egentlig andre forslag jeg var ute etter. 

Har vært på fetlife i flere år jeg også, og er enig i at det er mye som faller utenfor mine interesser , men innimellom finner mann jo gull blandet gråstein :) 

Prøvd dicard chatten? Lettere å komme i kontakt med fetlifere der hvor mann kan chatte i stedenfor å skriver « brev» til postkassa på fetlife

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som noen nevner over så er nok det å kunne tilby noe selv ganske essensielt. Det å være passiv er på en måte egoistisk, du skal bare eksistere og bli tilfredsstilt.

I mange tilfeller står ikke tilbudet i stil med kravlista. "Naturlig dominant alfamann som er høy og stor og vet hva han vil, som liker å ta styringa, har høy selvtillit bla bla" er jo det alle søker etter.

Anonymkode: d509f...e3f

Oisann. Det var jo ikke måte på.. jeg ser etter en vanlig mann i førtiårene (uten pondus) som liker å ta styringen i sengen. Skal jeg shames fordi jeg ønsker å være submissive? 
Selv er jeg veldig godt trent, har fin kropp, langt tjukt hår, normalt attraktivt, er med på det meste, er blid og leken, kåt og uten drama. Jeg har bilde på fetlife, av kroppen min og mange meldinger. Men som sagt, jeg har ikke funnet noen og ser etter andre plattformer.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Dominas leketøy skrev:

Har vært på fetlife i flere år jeg også, og er enig i at det er mye som faller utenfor mine interesser , men innimellom finner mann jo gull blandet gråstein :) 

Prøvd dicard chatten? Lettere å komme i kontakt med fetlifere der hvor mann kan chatte i stedenfor å skriver « brev» til postkassa på fetlife

Nei! 😃 Hva er det? 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei! 😃 Hva er det? 

Er vel en chat som mange fetlifere bruker.... sjekk ut AppStore :) og lykke til

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for forslag. Har vurdert akkurat det der, nettopp fordi jeg er rett og slett litt lei av nettsøk og dating. Syns det er ganske vanskelig å finne menn online. Hvor i landet var det du var? Gikk det fint? Er redd for at det bare er «freaks» der.

Jeg begynte i stavanger, men flyttet til Oslo for å få klubb og større miljø. Min Dom fant jeg i stavanger. 

Vi er helt vanlige mennesker, og ja det går mange kvinner der. 

AnonymBruker
Skrevet

Mener du discord? 

I så fall, må man ha invitasjon dit, som kan finnes på enkelte grupper på fl. 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du discord? 

I så fall, må man ha invitasjon dit, som kan finnes på enkelte grupper på fl. 

Du har så rett så rett... mange år siden jeg startet der, så det hadde jeg glemt....

Skrevet (endret)

Kan det tenkes at du har for høye krav? Er selv på FL, og der finner man like mye forskjellige folk som ellers i samfunnet, noe som også vil si ganske så mange ålreite folk. Men jeg har inntrykket at på FL aksepteres det i mindre grad at damer spiller hard to get, SPESIELT om du leter etter en dom - da trigger det mer om det er du som er den svake part. Lykke til med jakten din :)

Endret av Kinksten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...