Anonym55t5 Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 Hvordan går man fram med eldre damer som er skilt men har barn. Jeg har lenge kjent ei dame som jeg synest er veldig pen og tiltrekkende og det har lenge vært god kjemi og hun har vært litt flørtete av seg når kun vi to har pratet. Hun blei singel for 1mnd siden og jeg har en merkelig følelse på at nå skal jeg slå til, men er veldig usikker. Hva tenker dere jeg skal gjøre? Hvordan skal jeg gå fram på en dame som er en god del eldre en meg? - mann 20år
Gjest Alterego666 Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Samme som vanlig. Gi komplimenter og oppmerksomhet. Dersom din positive oppmerksomhet blir besvart, tar du det gradvis videre. Når stemningen er moden for det, ber du henne på en date.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 Vær vennskapelig og snill. La hun styre showet🤩 Anonymkode: e6e08...ef1 1
isw Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 (endret) Du må kjøpe inn kamferdrops, napoleonskake, wienerbrød, svisker, Kong Haakon konfekt og portvin. Da skal du se at Sloggien forsvinner av raskere enn du aner! Endret 11. juni 2020 av isw 2
Almond Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 Kommer jo an på hvilke arena du kjenner og møter henne på? Jobb? Prater der da utenfor jobb? Om du vil noe må du i alle fall vise henne at du har interesse. hvor gammel er hun? 1
isw Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 For ordens skyld var forrige svar litt sarkastisk. Det finnes ikke en håndbok for hvordan du skal få en eldre kvinne til sengs. Du må bare være deg selv og liker hun deg så er det bra. Og så må du ikke framstå som om det er en sport og du skal skryte til vennene dine om at du kn*lla en eldre kvinne.
000VF000 Skrevet 11. juni 2020 #7 Skrevet 11. juni 2020 53 minutter siden, isw said: Du må kjøpe inn kamferdrops, napoleonskake, wienerbrød, svisker, Kong Haakon konfekt og portvin. Da skal du se at Sloggien forsvinner av raskere enn du aner! Ikke glem mokkabønner og kremtopper. Nå er TS 20 år, så med eldre mener han sikkert 30-35, og da er svaret heller det siste Albumet til Aqua. 1
isw Skrevet 11. juni 2020 #8 Skrevet 11. juni 2020 1 minutt siden, 000VF000 skrev: Ikke glem mokkabønner og kremtopper. Nå er TS 20 år, så med eldre mener han sikkert 30-35, og da er svaret heller det siste Albumet til Aqua. Ah, Aqua ja! Hvis noen gir meg Aquarium og et signert bilde av Lene Nystrøm skal du ikke se bort fra at hun hadde fått meg på kroken! 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå