Gå til innhold

Noen som har erfaring med botox under og rundt øynene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal til behandling for rynker rundt og under øynene nå på fredag. Noen som har gjort dette, var du fornøyd med resultatet? 

Anonymkode: 27b13...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fornøyd med botox i kråketærne

Anonymkode: 22c00...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd! Rynkene har ikke minsket særlig siden jeg hadde ganske dype linjer, men godt å føle at de ikke utvikler seg med sjumilsskritt hver dag ;) Ikke synlig i det hele tatt, ingen smerter. Ingen rar ansiktsmimikk! Var veldig usikker på om jeg skulle gjøre det, men har ikke angret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har botox i sinnarynke og panne, og fikk satt en halv dose ved øyne.veldig fornøyd med at det ikke er for mye 😊

Anonymkode: e6b5b...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takkk for svar, noen som har tatt under øynene? Føler jeg ser verre ut med concealer under øynene i tillegg til trett og sliten. Rynkene blir enda mer synlige, jeg har ikke serlig dype linjer men nok til at jeg både føler og ser 15 år eldre ut, jeg er "bare" 35

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøvde det for noen år siden, og var ikke fornøyd. Alt ble skjevt i ansiktet etterpå, øyelokkene hang, og jeg så bare rar ut. Måtte skjule det med briller uten styrke i 3 måneder til botoxen gikk ut. 

Anonymkode: ab23f...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Huff😨 Nå ble jeg litt skeptisk her, hvor tok du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, kjempefornøyd! Tok filler underøynene (tear trough), og botox i panna og kråketærne

Anonymkode: f91ba...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Huff😨 Nå ble jeg litt skeptisk her, hvor tok du?

Så lenge du ikke masserer/gnir deg i trynet etterpå, skjer slike bivirkninger utrolig sjeldent. Hvis du gnir deg hardt på de punktene rett etter/dagen etter, kan man "spre" botoxen til omeråden rund, og det kan da i sjeldne tilfeller gå til musklene rundt øyet. Bare ikke gnikk deg så går det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

49 år, hatt botox i pannen i flere år. Nå sitter det såpass lenge at det er nok å fylle 2 ganger pr år. 

Anonymkode: ecdbf...009

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fornøyd jeg:) men aldri hørt noen setter under... bare på siden

Anonymkode: 36ce6...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 35 og tar botox i rynkene/kråketærne som peker nedover når jeg smiler. Kjempefornøyd! 

Anonymkode: a8bb1...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 35 og tar botox i rynkene/kråketærne som peker nedover når jeg smiler. Kjempefornøyd! 

Kan man ta botox der?? trodde det var fillere man tok der?

Anonymkode: 99a62...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man ta botox der?? trodde det var fillere man tok der?

Anonymkode: 99a62...f5b

Nei altså de som er på siden av øyet men som peker ned og ikke ut og opp. Ikke under øyet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det som heter brow lift og sinnarynke. Synes bryna mine er alt for bratte nå, ser litt ut som ei ugle når jeg hever dem. Samboeren dør av latter. Men har ikke hatt den kontrolltimen enda, har neste uke. Så håper å få løftet litt mer foran for å balansere. Er veldig fornøyd med sinnarynken da! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere som er fornøyde, har dere noen steder å anbefale? Jeg er 43 år nå og har lyst til å prøve, men vil ha ett så naturlig resultat som mulig. Målet er ikke å bli rynkefri men føle meg litt freshere. Pr nå har jeg lyst til å ta sinnarynke som kommer av at jeg alltid myser med øynene, og litt i panna og kråketærne rundt øynene men da helst baby botox der. 

Anonymkode: 0adce...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Er veldig allergisk av meg, er det en risiko med liten dose botox?

Anonymkode: b633d...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som er fornøyde, har dere noen steder å anbefale? Jeg er 43 år nå og har lyst til å prøve, men vil ha ett så naturlig resultat som mulig. Målet er ikke å bli rynkefri men føle meg litt freshere. Pr nå har jeg lyst til å ta sinnarynke som kommer av at jeg alltid myser med øynene, og litt i panna og kråketærne rundt øynene men da helst baby botox der. 

Anonymkode: 0adce...ad9

Annbafaler å gå til lege. dr elena aristoff er kjempeflink og gjør at supernaturlig og nøye, hun har klinikk i tromsø og oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Botox på to steder, sinnarynke og kråketær...er 40 år gammel. Og jeg er overlykkelig. Tok for 1. gang denne uken. Skal nok ta panna også, om noen måneder. Vil se hvordan to områder ser ut først. 

Det som overrasket meg var at det ikke var smertefullt. Har tatt lepper før, aldri mer, var dritvondt.

Anonymkode: bdcd9...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 11.6.2020 den 20.38, addict skrev:

Har det som heter brow lift og sinnarynke. Synes bryna mine er alt for bratte nå, ser litt ut som ei ugle når jeg hever dem. Samboeren dør av latter. Men har ikke hatt den kontrolltimen enda, har neste uke. Så håper å få løftet litt mer foran for å balansere. Er veldig fornøyd med sinnarynken da! 

Haha, huff! Stakkars deg! Har tenkt lenge på brow lift, men slike historier som din gjør at jeg ikke tør. Har ellers botox i sinnarynka og er storfornøyd med det. 

Anonymkode: e7688...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...