Hjalmarlover Skrevet 1. juli 2005 #1 Del Skrevet 1. juli 2005 Noen tips til peeling uten korn? Blir ofte litt rød og litt irritert i huden av kornpeeling,dessuten vil jeg teste ut noe nytt! (Jeg har normal hud-litt sensitiv og litt fet på haka) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. juli 2005 #2 Del Skrevet 1. juli 2005 Phytopeel fra Decleor er bra. Den er uten korn og til tørr og sensitiv hud. Hudpleieren jeg snakket med sa at peeling med korn er "døden" for sensitiv og irritert hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 1. juli 2005 #3 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg elsker Kanebos peeling powder. Dyrt å kjøpe i Norge, men nå har jeg hatt min i halvannet år og den er fortsatt langt fra tom. Så drøy er den absolutt. Har prøvd den fra Decleor også, men den skulle vel bare ligge som en maske ikke sant? Kanskje det bare er meg, men jeg føler meg liksom ikke "peelet" med mindre jeg gjør en innsats selv og skrubber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. juli 2005 #4 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg har to favoritter; Daily Microfoliant fra Dermalogica, som er ganske mild, og peelinggeleen fra YSL, som du masserer inn i huden til den blir flytende, og så skyller av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjalmarlover Skrevet 1. juli 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 1. juli 2005 Takk for svar! Den Daily Microfoilant, tar den nok egentlig? Den heter jo daglig...,mener jeg. (Jeg bruker glykose lotion annenhver dag i tillegg da,så har ikke så stort behov for peeling,men lurer på om den tar for lite likosm? Hva synes du? Husker du hele navnet på den fra YSL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. juli 2005 #6 Del Skrevet 1. juli 2005 Den fra YSL heter Instant Pur Natural Action Exfoliator (Granule-Free), og gjør huden silkemyk. Det er en gullfarget gele som lukter rose Daily Microfoliant tar kanskje ikke så mye, og jeg bruker den kanskje to ganger pr. uke. Bruker MD Formulations Facial Cream i tillegg. Men kanskje Gentle Cream Exfoliant hadde vært bedre? Det er en peelingmaske med litt fruktsyrer, og den gjør VIRKELIG huden myk. Fjerner alle spor av selvbrunere også, lurt når du skal legge nytt lag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annevenn Skrevet 2. juli 2005 #7 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg elsker Kanebos peeling powder. Dyrt å kjøpe i Norge, men nå har jeg hatt min i halvannet år og den er fortsatt langt fra tom. Så drøy er den absolutt. Har prøvd den fra Decleor også, men den skulle vel bare ligge som en maske ikke sant? Kanskje det bare er meg, men jeg føler meg liksom ikke "peelet" med mindre jeg gjør en innsats selv og skrubber! Har også hørt mye skryt om denne, men ikke prøvd den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 2. juli 2005 #8 Del Skrevet 2. juli 2005 Har prøvd den fra Decleor også, men den skulle vel bare ligge som en maske ikke sant? Kanskje det bare er meg, men jeg føler meg liksom ikke "peelet" med mindre jeg gjør en innsats selv og skrubber! Nei, den skal stivne på annsiktet og så skal den gnis av. Tar godt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå