Gå til innhold

Utdannet barnevernspedagog - kommer man fort ut i jobb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja - er det behov for barnevernspedagoger nå? Kommer man fort ut i jobb etter man er ferdig utdannet? Hva slags jobb har dere fått? 🤗

Anonymkode: 5571c...acb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk jobb før jeg var ferdig med bachelor. Fast jobb som miljøterapeut på en ungdomsskole. Begynte i mars da jeg gikk siste året. Jobbet der litt over 1 år og ble tilbudt jobb i bv.tjenesten. 

Anonymkode: 4eca2...cfb

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk jobb før jeg var ferdig med bachelor. Fast jobb som miljøterapeut på en ungdomsskole. Begynte i mars da jeg gikk siste året. Jobbet der litt over 1 år og ble tilbudt jobb i bv.tjenesten. 

Anonymkode: 4eca2...cfb

Så bra 👏 Ble du tilbudt jobb i barnevernet gjennom jobben du hadde som miljøterapeut? 

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hvilke jobber du er villige til å ta. Her jeg bor er det mye gjennomtrekk i barnevernet, så hvis du vil jobbe der får du lett jobb

Anonymkode: 829cd...e79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på hvilke jobber du er villige til å ta. Her jeg bor er det mye gjennomtrekk i barnevernet, så hvis du vil jobbe der får du lett jobb

Anonymkode: 829cd...e79

Er villig til å ta det meste altså, satser på at jeg kan få meg en relevant deltidsjobb under studiene! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...