AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 Ja - er det behov for barnevernspedagoger nå? Kommer man fort ut i jobb etter man er ferdig utdannet? Hva slags jobb har dere fått? 🤗 Anonymkode: 5571c...acb
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #2 Skrevet 10. juni 2020 Fikk jobb før jeg var ferdig med bachelor. Fast jobb som miljøterapeut på en ungdomsskole. Begynte i mars da jeg gikk siste året. Jobbet der litt over 1 år og ble tilbudt jobb i bv.tjenesten. Anonymkode: 4eca2...cfb
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #3 Skrevet 10. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk jobb før jeg var ferdig med bachelor. Fast jobb som miljøterapeut på en ungdomsskole. Begynte i mars da jeg gikk siste året. Jobbet der litt over 1 år og ble tilbudt jobb i bv.tjenesten. Anonymkode: 4eca2...cfb Så bra 👏 Ble du tilbudt jobb i barnevernet gjennom jobben du hadde som miljøterapeut? Anonymkode: 5571c...acb
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 Det kommer an på hvilke jobber du er villige til å ta. Her jeg bor er det mye gjennomtrekk i barnevernet, så hvis du vil jobbe der får du lett jobb Anonymkode: 829cd...e79 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer an på hvilke jobber du er villige til å ta. Her jeg bor er det mye gjennomtrekk i barnevernet, så hvis du vil jobbe der får du lett jobb Anonymkode: 829cd...e79 Er villig til å ta det meste altså, satser på at jeg kan få meg en relevant deltidsjobb under studiene! Anonymkode: 5571c...acb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå