AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 Heii alle jenter der ute! Som overskriften sier, jeg trenger og ønsker rett og slett utvidelse av nettverket mitt 😂🤩 Jeg er mamma til 2 nydelige barn som forsatt går i barnehage. Rundt meg har alle mine venninner også fått barn men er da godt gift med sin utkårede. Noen av de er også gravide på nytt. Det blir mange ettermiddager alene når barna er hos far, og helgene er desidert de værste. Jeg finner på ting og reiser gjerne på besøk til de andre rundt meg men begynner å merke det hadde vært utrolig kjekt med noen andre som satt i litt samme situasjon som meg..Både som kunne tenke seg å finne på noe sammen med barna men også når ungene var hos far. Bor i Bergens område og er 31år. (Du mååå selvfølgelig ikke ha barn selv, så lenge du er med på å finne på ting som fjelltur, sykkeltur, venninnekvelder, kanskje klatring? Bytur osv. Jeg er med på det meste 🌞🌞🌞 Please si det er noen som kjenner seg igjen 🙏🙈 Anonymkode: 2176c...f8a
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #2 Skrevet 10. juni 2020 Jeg skulle gjerne hatt ei venninne som deg! Ei som hadde vært med på diverse, og tatt initiativ til ting. Jeg blir alltid mannen i venninneforholdene mine, og er alltid den eneste som foreslår sånne diverse aktiviteter. Og det er jeg som må ordne, betale og utføre. Klatring, fjellturer, landeveissykling, kanopadling... Jeg må draaa dem med. Helst vil de sitte med ei drink i hånda og bare jatte... Jeg vil ha ei venninne som deg! Men bor ikke i nærheten dessverre... Anonymkode: 8b920...6d1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #3 Skrevet 10. juni 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle gjerne hatt ei venninne som deg! Ei som hadde vært med på diverse, og tatt initiativ til ting. Jeg blir alltid mannen i venninneforholdene mine, og er alltid den eneste som foreslår sånne diverse aktiviteter. Og det er jeg som må ordne, betale og utføre. Klatring, fjellturer, landeveissykling, kanopadling... Jeg må draaa dem med. Helst vil de sitte med ei drink i hånda og bare jatte... Jeg vil ha ei venninne som deg! Men bor ikke i nærheten dessverre... Anonymkode: 8b920...6d1 Åååå du høres jo perfekt ut! Haha typisk at vi ikke holder til i nærheten av hverandre! Pokker å! 🙈 Du får forsette og dra tøttene med deg på utflukter, en dag kommer de til å takke deg. (mest sannsynlig) 😌🥳❤️ Anonymkode: 2176c...f8a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Åååå du høres jo perfekt ut! Haha typisk at vi ikke holder til i nærheten av hverandre! Pokker å! 🙈 Du får forsette og dra tøttene med deg på utflukter, en dag kommer de til å takke deg. (mest sannsynlig) 😌🥳❤️ Anonymkode: 2176c...f8a Veeel, jeg er litt der nå at jeg heller gjør ting alene 😆 Når man må bruke tid, energi og penger på å få med venninner på noe, så blir det etterhvert for mye jobb. For tiden camper jeg mye ute i skogen - alene - selv om jeg er litt redd for å være alene. Vanskelig å få med seg folk som vil sitte trygt oppe på pidestallen sin hele tiden 😛 Anonymkode: 8b920...6d1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Veeel, jeg er litt der nå at jeg heller gjør ting alene 😆 Når man må bruke tid, energi og penger på å få med venninner på noe, så blir det etterhvert for mye jobb. For tiden camper jeg mye ute i skogen - alene - selv om jeg er litt redd for å være alene. Vanskelig å få med seg folk som vil sitte trygt oppe på pidestallen sin hele tiden 😛 Anonymkode: 8b920...6d1 Jeg ser den så absolutt! Jeg har liksom ikke helt turt å ta steget å overnatte alene ute men det er rett før jeg hopper i det også. 😅 Og dette ser jo ikke lovende ut for meg her heller. Siden har mange leste men er meg og deg som skriver 🙈 Virkelig, er d ingen som trenger en ekstra venn? 😂😌 Anonymkode: 2176c...f8a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 Jo, skulle hatt en ekstra venn, men bor i Nord Norge da Anonymkode: 92e33...154
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #7 Skrevet 11. juni 2020 Skulle gjerne hatt en ekstra venninne, men jeg bor på Østlandet dessverre. Håper du finner ei som er mitt i blinken 😊 Anonymkode: cf034...280
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #8 Skrevet 12. juni 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser den så absolutt! Jeg har liksom ikke helt turt å ta steget å overnatte alene ute men det er rett før jeg hopper i det også. 😅 Og dette ser jo ikke lovende ut for meg her heller. Siden har mange leste men er meg og deg som skriver 🙈 Virkelig, er d ingen som trenger en ekstra venn? 😂😌 Anonymkode: 2176c...f8a Jeg vil gjerne ha deg som venn, 😊 er dame 32år bor i bergen og har 3 jenter 50/50 Anonymkode: 65fad...694 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #9 Skrevet 12. juni 2020 Trenger venninner som også tar insiativ til å møtes og finne på ting😊 er alltid jeg som må spørre de, så vil gjerne bli fin venn😁 Anonymkode: 65fad...694
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #10 Skrevet 12. juni 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil gjerne ha deg som venn, 😊 er dame 32år bor i bergen og har 3 jenter 50/50 Anonymkode: 65fad...694 Så utrolig hyggelig! 😊 I fare for å høre helt desperat ut, (noe jeg begynner å bli) men nå ble jeg skikkelig glad altså! 🙈 Hvor i Bergensområde bor du? Hva liker du å finne på sånn for din egen interesse? 😊 Haha, dette har jeg aldri gjort før så jeg merker jeg ikke helt vet gangen i dette 😅 Anonymkode: 2176c...f8a 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #11 Skrevet 12. juni 2020 Jeg er i samme situasjon. Er singel, og det er ingen av mine venninner. Barn annenhver uke. Skulle hatt noen å drikke vin med 😂 Bor i Bergensområdet jeg også. Anonymkode: 21411...d6d 1
Hanne9738 Skrevet 12. juni 2020 #12 Skrevet 12. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så utrolig hyggelig! 😊 I fare for å høre helt desperat ut, (noe jeg begynner å bli) men nå ble jeg skikkelig glad altså! 🙈 Hvor i Bergensområde bor du? Hva liker du å finne på sånn for din egen interesse? 😊 Haha, dette har jeg aldri gjort før så jeg merker jeg ikke helt vet gangen i dette 😅 Anonymkode: 2176c...f8a Ja er veldig hyggelig da😊 jeg bor i Fyllingsdalen, liker å gå turer, cafe, skravle, venninnekveld, camping, fest ja alt😜😊
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #13 Skrevet 12. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i samme situasjon. Er singel, og det er ingen av mine venninner. Barn annenhver uke. Skulle hatt noen å drikke vin med 😂 Bor i Bergensområdet jeg også. Anonymkode: 21411...d6d Så kjekt!! 🤩 Hvor gammel er du og hvor i Bergensområde hører du til? Det er faktisk utrolig hyggelig å se det er flere i samme båt som meg. I min omkrets er det Ingen single og igjen, alle er sammen med barnefar og har unger. Og jeg vet jo at jeg ikke er den eneste men slik har det altså føltes som helt inntil nå ❤️🙈 Skal huske på å skrive TS så d ik blir rot her. Hehe. TS Anonymkode: 2176c...f8a 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #14 Skrevet 12. juni 2020 1 time siden, Hanne9738 skrev: Ja er veldig hyggelig da😊 jeg bor i Fyllingsdalen, liker å gå turer, cafe, skravle, venninnekveld, camping, fest ja alt😜😊 Midt i blinken! 🤩 Er så utrolig deilig å se jeg ikke er alene altså. Hihi. Var det du som skrev den meldingen her å? Ble litt rot isted 🙈 "Trenger venninner som også tar insiativ til å møtes og finne på ting😊 er alltid jeg som må spørre de, så vil gjerne bli fin venn😁" TS Anonymkode: 2176c...f8a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #15 Skrevet 13. juni 2020 37 år dame fra Askøy. Skal fremover ha 50/50 for tre gutter og gruer meg for de ensomme dagene uten de. Anonymkode: 0ff23...2fc
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #16 Skrevet 13. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: 37 år dame fra Askøy. Skal fremover ha 50/50 for tre gutter og gruer meg for de ensomme dagene uten de. Anonymkode: 0ff23...2fc Å jeg forstår deg så godt. Det går seg til etter hvert.❤️ Jeg sliter litt enda kjenner jeg med å ikke skulle være med barna så mye som jeg ønsker., men det hjelper veldig på å gjøre ting som jeg ikke kan når jeg har de. Og den egentiden er gull verdt og kanskje enda mer viktig når en skal være mamma alene 120% i mammauken ❤️😊 TS Anonymkode: 2176c...f8a 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #17 Skrevet 13. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Midt i blinken! 🤩 Er så utrolig deilig å se jeg ikke er alene altså. Hihi. Var det du som skrev den meldingen her å? Ble litt rot isted 🙈 "Trenger venninner som også tar insiativ til å møtes og finne på ting😊 er alltid jeg som må spørre de, så vil gjerne bli fin venn😁" TS Anonymkode: 2176c...f8a Ja det var meg hehe😊 vil gjerne bli kjent med deg😁 Anonymkode: 65fad...694
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #18 Skrevet 20. juni 2020 Hei dere 😊 Her har det vært en litt små hektisk uke. Men nå har ting roet seg litt og barna er hos far. Jeg ser at det kanskje er litt sent, men er det noen som er ledig å møtes i kveld eller imorgen? Hadde vært kjekt å bli bedre kjent med noen av dere! Hihi. Litt spontant dette 🙈 Anonymkode: 2176c...f8a
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #19 Skrevet 20. juni 2020 Åj! Det var meg TS som skrev forrige innlegg. Anonymkode: 2176c...f8a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #20 Skrevet 21. juni 2020 På 10.6.2020 den 23.22, AnonymBruker skrev: Heii alle jenter der ute! Som overskriften sier, jeg trenger og ønsker rett og slett utvidelse av nettverket mitt 😂🤩 Jeg er mamma til 2 nydelige barn som forsatt går i barnehage. Rundt meg har alle mine venninner også fått barn men er da godt gift med sin utkårede. Noen av de er også gravide på nytt. Det blir mange ettermiddager alene når barna er hos far, og helgene er desidert de værste. Jeg finner på ting og reiser gjerne på besøk til de andre rundt meg men begynner å merke det hadde vært utrolig kjekt med noen andre som satt i litt samme situasjon som meg..Både som kunne tenke seg å finne på noe sammen med barna men også når ungene var hos far. Bor i Bergens område og er 31år. (Du mååå selvfølgelig ikke ha barn selv, så lenge du er med på å finne på ting som fjelltur, sykkeltur, venninnekvelder, kanskje klatring? Bytur osv. Jeg er med på det meste 🌞🌞🌞 Please si det er noen som kjenner seg igjen 🙏🙈 Anonymkode: 2176c...f8a Hei! Jeg er i samme situasjon som deg og bor også i Bergensområdet. Alle mine veninnner har fått barn noe som selvfølgelig er veldig kjekt men jeg er ofte alene og de har familie/unger som gjør at de sjeldent har tid. Virker som vi har mye samme interessene. Har du en måte jeg kan kontakte deg på så kan vi finne på noe kanskje? 😄 Jeg er 27 år Anonymkode: fd28b...6c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå