AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 Er det noen kvinner her som har opplevd mannlig rengjøringspersonal i dusjen til bassenget? Evt hvor vanlig er dette, og er det ved noen bassenger at det forekommer oftere enn andre? VI skal besøke flere basseng i sommer, og vil nødig oppleve å stå splitter naken med et mannlig rengjøringspersonal inne i dusjen...(Jeg så det va ei jente som opplevde dette i Sverige, men det skjer vel kanskje også i Norge).... Anonymkode: 9e229...f24
stan Skrevet 10. juni 2020 #2 Skrevet 10. juni 2020 Som mann har jeg aldri opplevd kvinnelige rengjørere i garderoben eller dusjen. Hverken i Norge eller andre land. Men jeg har opplevd det på offentlige toaletter, men de varsler tydelig slik at det ikke er noe problem. 5
ErGlad Skrevet 10. juni 2020 #3 Skrevet 10. juni 2020 1 minutt siden, stan skrev: Som mann har jeg aldri opplevd kvinnelige rengjørere i garderoben eller dusjen. Hverken i Norge eller andre land. Men jeg har opplevd det på offentlige toaletter, men de varsler tydelig slik at det ikke er noe problem. Dette stemmer. Du trenger ikke å frykte at menn skal se deg naken. De aller fleste menn i Norge inkludert innvandrere varsler ifra tydelig slik at det ikke er noe problem.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #4 Skrevet 10. juni 2020 Nei, det hadde jo vært absurd. Så klar ikke. De pleier å vaske garderobene etter stenging. Må de vaske midt på dagen stenger de av en periode. Aldri opplevd at vaskepersonale av samme kjønn har begynt å vaske mens man er der en gang. Anonymkode: 49dd8...f14 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 Det er ganske vanlig at personale er inne og spyler i dusjen i åpningstiden. Vi bor i stor by. Aldri sett motsatt kjønn gjøre det. Anonymkode: a5eb6...e78
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 Det er ikke normalt at de rengjør mens andre er der, spesielt når det er det motsatte kjønn. Moren min vasket i garderober og måtte noen ganger vente over tiden utenfor fordi mannfolka var treige ut av dusjene og ut av garderoben. Anonymkode: 603ee...be6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #7 Skrevet 11. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke normalt at de rengjør mens andre er der, spesielt når det er det motsatte kjønn. Moren min vasket i garderober og måtte noen ganger vente over tiden utenfor fordi mannfolka var treige ut av dusjene og ut av garderoben. Anonymkode: 603ee...be6 Når det gjelder menn, kan hun bare ha gått inn. De er vel ingen menn som synes det er ubehagelig at enn kvinnelig renholder kommer inn for å vaske. For kvinner bør det ikke mannlig personal gå inn før alle kvinnene er ute av garderoben. Anonymkode: 8629c...863 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #8 Skrevet 11. juni 2020 8 hours ago, stan said: Som mann har jeg aldri opplevd kvinnelige rengjørere i garderoben eller dusjen. Hverken i Norge eller andre land. På treningssenteret jeg bruker (når det ikke er corona) er det kvinnelige ansatte som kommer inn og vasker garderobe, dusj og do. Mens det er folk der. De pleier å banke på, og henge lapp på døra etter at de har gått inn. Men jeg har blitt overraska i dusjen et par ganger Anonymkode: c0403...b80
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #9 Skrevet 11. juni 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når det gjelder menn, kan hun bare ha gått inn. De er vel ingen menn som synes det er ubehagelig at enn kvinnelig renholder kommer inn for å vaske. For kvinner bør det ikke mannlig personal gå inn før alle kvinnene er ute av garderoben. Anonymkode: 8629c...863 Det faller deg ikke inn at en kvinnelig renholder synes det er ubehagelig å være i en garderobe full av nakne menn? Anonymkode: 88e49...9a6 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #10 Skrevet 11. juni 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det faller deg ikke inn at en kvinnelig renholder synes det er ubehagelig å være i en garderobe full av nakne menn? Anonymkode: 88e49...9a6 Det bestemmer hun selv. Anonymkode: 8629c...863 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #11 Skrevet 11. juni 2020 TS her Denne linken viser at det har hendt at mannlig personal rengjør i damedusjene i Sverige... https://www.expressen.se/kvallsposten/lisa-25-mottes-av-en-man-i-simhallens-dusch/ Men Sverige er vel annerledeslandet, og man får tro at slikt ikke skjer hos oss i Norge... Anonymkode: 9e229...f24
Frøkensina Skrevet 11. juni 2020 #12 Skrevet 11. juni 2020 (endret) Det har jeg opplevd på Domus Athletica (bassenget til universitetet) men det begynner å bli noen år siden. Syntes ikke det var spesielt morsomt at en mann kom inn i dusjen for å rengjøre. Jeg sa fra til de som jobbet i luken etterpå. Endret 11. juni 2020 av Frøkensina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå