AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 Snart 40 (39) og har fått en sinnsyk sexlyst og behov. Har også lyst til og prøve ut nye ting. Jeg har sagt det til han. Vi har litt mer sex og nye stillinger. Men jeg vil ha mer. Han sier jeg har blitt sexgal, så jeg tørr ikke spørre om mer sex, eller ta det opp mer. Føler meg dum som må trygle om mer sex, og at jeg tydeligvis er mer kåt enn han. Trodde en mann skulle blitt veldig glad og kåt for en ekstra kåt kone? Hva skal jeg gjøre? Går dette over tro? Mister menn sexlysten med alderen? Han er 12 år eldre enn meg. Anonymkode: e61a5...391
Guidet Kvinne Skrevet 10. juni 2020 #3 Skrevet 10. juni 2020 Mannen er 52. Noen tapar stoler del sev potensen allerede i 49-åra 1
Jdz Skrevet 10. juni 2020 #4 Skrevet 10. juni 2020 9 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Mannen er 52. Noen tapar stoler del sev potensen allerede i 49-åra stoler del sev potensen..? 3
Guidet Kvinne Skrevet 10. juni 2020 #5 Skrevet 10. juni 2020 1 minutt siden, Jdz skrev: stoler del sev potensen..? Skjønner ikke hva jeg mente å skrive. menn kan tape sto r del av seksuell funksjon allereie førtiåra. Typisk ereksjonssvikt
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 Sånn har jeg også det, tigger om mer sex... Nedverdigende, trist og drepen for forholdet. Han er blitt overvektig og mangler energi og overskudd, poff så er det gjort liksom... Anonymkode: d8b8c...c9e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #7 Skrevet 11. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde en mann skulle blitt veldig glad og kåt for en ekstra kåt kone? Har du noensinne hørt en av dine venninner uttrykke glede over at mannen er mye kåtere enn henne? Ubalanse i lyst, er som regel en kilde til frustrasjon, og den med mest lyst, eier problemet. Det finnes jo ting han kan prøve, men som sagt, all den tid han ikke opplever det som et savn, men bare som mas fra deg, så har han heller ikke motivasjon. Neste gang noen sier "du kan få bytte med min", så tar du dem på alvor. Anonymkode: 7304b...e83 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #8 Skrevet 11. juni 2020 Jeg har det på samme måten bare at jeg er mann og passert 60. Jeg har en yngre kone (akkurat passert 50) som ikke er så interessert i sex. Vi er nok ikke blitt like kompatible når det gjelder sex. Det var bedre før overgangsalderen begynte. Jeg foreslår nye ting og spør om seksuelle fantasier, men får bare beskjed om ikke å være så sexfiksert. Jeg har ingen gode forslag til TS, men følger nysgjerrig med på tråden for å få tips og råd. Anonymkode: bdd63...276 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #9 Skrevet 11. juni 2020 Jeg har hatt det sånn i alle forhold (kvinne 42). Ikke moro å alltid være den som har lyst, og som stadig vekk blir avvist. Begynner å tro det handler om noe med meg.. i starten på forhold er det som regel mye sex, men så dabber mannen alltid av, og jeg blir sittende igjen, frustrert og føler meg avvist.. Anonymkode: 1df76...2c6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #10 Skrevet 11. juni 2020 Slutt å mass. Kok skikkelig, sunn mat til mannen, og fortell han det, at skal han spise, så får han yte/trene/gi deg god sex. De dagene han ikke gir deg hva du forventer/sex må han komme seg på trening og pleie testosteronnivået slik at du får ha sex med en mann med muskler og kondis. Noe annet skal du ikke finne deg i. Husk at når menn kommer i form så blir de ettertraktet. Du må selv henge i for å holde tritt. Gresset kan fort være grønnere hos damene på gymmet. Lat har han ikke blitt uten at du har tillatt det. Sånn er det bare. Livsstilen til menn er ofte et speil av deres kvinner. Menn er svake sånn. Så skal du endre tilstanden, da vet du hva som må til. Hilsen Mann i samme alder som din. Her holder fabrikken glødende. Jobben blir gjort. Den fadte kunden nyter leverte varer. Anonymkode: 76ad9...01b 2
isw Skrevet 11. juni 2020 #11 Skrevet 11. juni 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Snart 40 (39) og har fått en sinnsyk sexlyst og behov. Har også lyst til og prøve ut nye ting. Jeg har sagt det til han. Vi har litt mer sex og nye stillinger. Men jeg vil ha mer. Han sier jeg har blitt sexgal, så jeg tørr ikke spørre om mer sex, eller ta det opp mer. Føler meg dum som må trygle om mer sex, og at jeg tydeligvis er mer kåt enn han. Trodde en mann skulle blitt veldig glad og kåt for en ekstra kåt kone? Hva skal jeg gjøre? Går dette over tro? Mister menn sexlysten med alderen? Han er 12 år eldre enn meg. Anonymkode: e61a5...391 Dette som alt annet er vel veldig individuelt? Jeg tror sexlyst hører litt sammen med både hvor bra det går ellers i livet og hvordan treningstilstand og overskudd er. Hvis jeg er nedgravd i jobb, bekymringer og drit, så påvirker det selvsagt sexlysten. Selv om jeg også da i klare øyeblikk bare kan ha lyst til å få en pause fra alt, ta jenta (eller kvinnen, som man politisk korrekt må si her) i hånden, glemme alt av jobb og stress og rive av henne klærne og ta fullstendig styring i senga. Alle har nok behov for å slippe seg litt løs iblant.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #12 Skrevet 11. juni 2020 Ta saken i egne hender og onaner masse når du har lyst. Vær kreativ og finn tid når du har lyst. Mens dere ser på TV, kjører bil sammen, spiser osv. osv. Ikke bare fingring, men prøv å finne hjelpemidler og leketøy. Kraftige vibratorer kan brukes utenpå klær. Da blir det enda enklere når du slippet å ta av deg slik at du kommer til tissen. Anonymkode: d3ac5...26b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå