Gå til innhold

Noen som vært øver grensen å tilbake? Hva skjedde?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vært i sverige å tilbake samme dag eller dagen etter? 

hva skjedde på vei tilbake? 

Anonymkode: 4cf0b...43a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søstern ble stoppet og fikk en seddel med pålegg om karantene i 8 dager av grensevakt/politi.

AnonymBruker
Skrevet

Vet om flere som har vært over uten at det har vært folk på grensa. Dermed ingen karantene. Dette var en av de mer perifere grenseovergangene til Sverige.

Det handler om tillit. 

Anonymkode: bf8de...e9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet om flere som har vært over uten at det har vært folk på grensa. Dermed ingen karantene. 

Karantene blir det naturligvis uansett, det handler om å ta personlig ansvar for sine handlinger.

Anonymkode: 260c8...202

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet om flere som har vært over uten at det har vært folk på grensa. Dermed ingen karantene. Dette var en av de mer perifere grenseovergangene til Sverige.

Det handler om tillit. 

Anonymkode: bf8de...e9c

Ja nettopp! Tilliten til selv å ta ansvar for å gå i karantene etter utenlandstur, selv om det ikke er folk på grensa. 

Anonymkode: 465b4...0d6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha jeg har kjørt flere øde skogsveier gjennom Sverige. Den ene gangen ble jeg stoppet av tollen 20 minutter inn i Norge. Den andre gangen av politiet 30 min inn i Norge 

Anonymkode: 9b526...384

AnonymBruker
Skrevet

Det som skjer er at de er motbydelige og oppfører seg ekkelt; kjefter og snakker nedlatende til deg. «Har du ikke fulgt med på nyhetene» «hva er det som gjør at du ikke bryr deg om norske retningslinjer» osv osv 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som skjer er at de er motbydelige og oppfører seg ekkelt; kjefter og snakker nedlatende til deg. «Har du ikke fulgt med på nyhetene» «hva er det som gjør at du ikke bryr deg om norske retningslinjer» osv osv 

Det ville jeg også svart dersom han i bilen var sånn "hæ? karantene? hvorfor det?"

Anonymkode: f2dbf...d0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha jeg har kjørt flere øde skogsveier gjennom Sverige. Den ene gangen ble jeg stoppet av tollen 20 minutter inn i Norge. Den andre gangen av politiet 30 min inn i Norge 

Haha? For en barnslig holdning du har.

Anonymkode: 0def9...b24

• Opprett ny...