Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er som de ønsker krig eller noe. Gjør alt for å irritere. I alle år har vi latt de være, altså ignorert de. Men nå begynner vi å få nok. Det er fysiske ting de gjør for å irritere oss, legge feks hageavfall på tomten vår, sette ting i veien slik at vi ikke får rygget oss ut av parkeringsplassen vår, bråker og støyer fælt akkurat i det det er leggetid for barna (feber voksne på ca 60, som i starten da vår første var baby «alltid tok hensyn til leggetid og spurte om det», de tar ikke hensyn til vår eiendom - feks når de skulle male garasjen, så satt de stillaset sitt midt i hekken vår slik at der de gjorde det ble den ødelagt og døde (dette mens vi var bortreist på ferie), osv osv.

Nå begynner dette å virkelig gå meg på nervene! Hva skal vi gjøre? Å flytte er ikke alternativ. 

Anonymkode: 97b47...a21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere pratet med dem? 

Anonymkode: bf392...da0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette er jo helt åpenbart bare for å plage dere og starte krig. Naboene dine vet jo selvsagt akkurat hva du føler og tenker, ikke minst når barna dine skal legge seg. Foreslår at du konfronterer dem eller enda bedre hevner deg, så fortsetter du denne krigen de åpenbart har skylden for. Lykke til.....

Anonymkode: 48e48...eb7

AnonymBruker
Skrevet

Så rart! Høres virkelig ut som de provoserer med vilje. Men hvorfor? Det må da være en beveggrunn til at de oppfører seg slik? Altså, hva vil de oppnå? Er det noe dere gjør eller har gjort som irriterer dem - som du vet om? 

Anonymkode: fe9a6...254

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har mange eksempler å vise til, nevnte bare noen få.

Men hva årsaken kan være.. nei, det er uvisst. Men nå som jeg ser dem i et litt annet lys, ser jeg også tydeligere at de ikke har like god kontakt med andre naboer også. Kan virke som de ødelegger for seg både her og der. 

Ts

Anonymkode: 97b47...a21

AnonymBruker
Skrevet

De er psykopater som livnærer seg på å se andres reaksjon og fortvilelse på faenskapen de gjør. De har ikke noe annet motiv enn å suge energien ut av dere, og se dere eksplodere gang på gang!

Anonymkode: 95fba...926

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok, Ts, at du overvurderer dine naboer. Ja, folk er så egosentriske at de ikke forstår at det ikke er greit å drepe hekken (eller katten) til naboen. Nei, det er ikke vond vilje eller ypping. De bare er så dumme. Helt på ekte. Folk stemmer Trump helt på ekte. I millionvis. Du har helt normalt dumme naboer. Trives du ikke med det så bør du flytte. Et hus er kun 4 vegger med tak på. 

Anonymkode: 5c6bc...b94

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er psykopater som livnærer seg på å se andres reaksjon og fortvilelse på faenskapen de gjør. De har ikke noe annet motiv enn å suge energien ut av dere, og se dere eksplodere gang på gang!

Vet du hva en «psykopat» er, eller hvilke kjennetegn de har ? 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva en «psykopat» er, eller hvilke kjennetegn de har ? 

Ja, hvordan det?

Nei, jeg vet selvsagt ikke om de er psykopater. Ikke er jeg psykolog, og hadde jeg vært det, så hadde det ikke vært nok info med et par avsnitt på et Kvinneforum.

Men, ja. Jeg vet mye om psykopatiske trekk. Ikke nok til å sette en diagnose, men nok til å vite hvem jeg skal holde meg unna, og hva jeg skal gjøre for å unngå å bli skadd av de jeg MÅ ha noe med å gjøre.

(meg som du svarte, men en annen AB-kode pga at jeg skrev fra mobil tidligere)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...