Gå til innhold

Folk som bryr seg om hvordan andre går kledd.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det noen som irriterer seg over og legger seg oppi hvordan andre går kledd? Kan ikke folk få kle seg akkurat som de vil? Det skader jo ingen. Har også ei veninne som sier du kan ikke gå sånn, du kan ikke ha håret ditt sånn osv...

Anonymkode: 7b87c...900

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Off ja... 

"er det ikke varmt med så mye klær? Må det være svart? Hvorfor kan du ikke gå kledd sånn sånn" 

Jeg går kledd i akkurat det jeg vil, og selvom det er annerledes fra hva vedkommende kler seg i, så er det fortsatt frivillig..

Anonymkode: 4f7a0...23c

AnonymBruker
Skrevet

Overhørte noen si denne kommentaren om sine kjente: «Skjønner hvorfor de er så lite borte hos andre - de har jo ikke noe pent å ha på seg».

Anonymkode: 2b496...32e

AnonymBruker
Skrevet

En dame i familien min, litt opp i åra, har vært sånn så lenge jeg kan huske. Alltid lagt ut om hvem som kler hva, hva man må ha på seg og ikke ha på seg i alle tenkelige anledninger, holdt foredrag om snitt og passform uansett om folk lurte på hva hun syns om klærne deres, farger, hva eldre damer og yngre jenter bør bruke og ikke, kort sagt, det meste. Jeg spurte henne nylig, på en spøkefull men oppriktig måte, om hvorfor hun ikke lenger har sterke meninger om klærne mine. Hun sa at hun har kommet til den konklusjonen at livet er for kort til å være så streng med andre, som det hun har vært. Resten av livet skulle hun bruke på å bemerke positive ting med folk hvis hun først skulle si noe, og ellers bry seg om sin egen stil, sa hun. 

Anonymkode: 4acdd...cba

• Liker 4
Skrevet

Mamma er sånn, må alltid hakke på hvordan jeg går kledd, og i tillegg drive å brette opp genserermene mine, og rette på alt som kan rettes på. Irriterende. 
Bestemor maste en gang på at jeg måtte bytte til joggebukse da jeg var på besøk en gang fordi hun syntes buksa mi så for trang ut,jeg svarte hele tiden at det går fint, den føles ikke så trang som den ser ut som. Til slutt sa hun, jeg går og finner en joggebukse til deg for du kan ikke ha på deg den buksa der. Jaja 🤷🏼‍♀️

• Liker 2
Skrevet

Uff, er skikkelig irriterende at folk skal bry seg om sånt. Så lenge man ikke viser veldig mye nakenhet, så bør ikke folk legge seg oppi hva man går i. Da bør man sette de på plass

Skrevet (endret)

Sånne mennesker finnes overalt... Uansett hvor fornøyd en er med klesstilen sin, er det alltid noen som skal legge seg opp i det... Jeg forstår meg ikke på disse menneskene... De har nok veldig lite å snakke om...

Endret av Banankaka04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...