AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 Jeg har en datter som aldri kom hjem fra ferie hos faren sin i utlandet etter avtale, og slitt i flere år med å få hjelp, alt går så sent med staten osv. Tomme løfter fra staten, nå er datteren min tenåring og jeg føles som mine følelser blitt helt numme... som døde nerver. Jeg har hatt regelmessig kontakt men etter at faren mislikte jeg nevnte hjemlandet vårt kuttet han ut kontakten mellom oss ( samtalene var overvåket bla) .. nå sier han jeg må kjempe for å vise at jeg kan følge hans regler mtp samtaler på skype. Jeg føler meg så sliten etter så mange år og med så sorg og traume bare føler jeg meg helt utmattet og bare tenker han får vinne nå.. og la de være i fred ... jeg orker ikke å lide meg gjennom en samtale til Anonymkode: d2213...a86
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #2 Skrevet 10. juni 2020 Tenker du skal prøve å tenke på henne og ha hennes beste i hodet. Anonymkode: 67e25...9c2 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #3 Skrevet 10. juni 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har en datter som aldri kom hjem fra ferie hos faren sin i utlandet etter avtale, og slitt i flere år med å få hjelp, alt går så sent med staten osv. Tomme løfter fra staten, nå er datteren min tenåring og jeg føles som mine følelser blitt helt numme... som døde nerver. Jeg har hatt regelmessig kontakt men etter at faren mislikte jeg nevnte hjemlandet vårt kuttet han ut kontakten mellom oss ( samtalene var overvåket bla) .. nå sier han jeg må kjempe for å vise at jeg kan følge hans regler mtp samtaler på skype. Jeg føler meg så sliten etter så mange år og med så sorg og traume bare føler jeg meg helt utmattet og bare tenker han får vinne nå.. og la de være i fred ... jeg orker ikke å lide meg gjennom en samtale til Anonymkode: d2213...a86 Han er en drittsekk. Hva tenker du er best for datteren din, hva ønsker hun? Anonymkode: e1e31...ea5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 "ikke uten min datter" minner om dette. Og likevel lar man utenlandske fedre med røtter til kvinnediskriminerende land og kultur, ta med barna til hjemlandet på "Ferie".. Sier absolutt ikke at dette er din feil ts, utelukkende den gale faren - men var absolutt et varselsflagg. Hvor strengt er landet? Har hun lov å reise derfra når hun blir 18? Du har ikke mulighet til å reise ned dit og "Kindappe" henne tilbake? Anonymkode: eb040...935 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: "ikke uten min datter" minner om dette. Og likevel lar man utenlandske fedre med røtter til kvinnediskriminerende land og kultur, ta med barna til hjemlandet på "Ferie".. Sier absolutt ikke at dette er din feil ts, utelukkende den gale faren - men var absolutt et varselsflagg. Hvor strengt er landet? Har hun lov å reise derfra når hun blir 18? Du har ikke mulighet til å reise ned dit og "Kindappe" henne tilbake? Anonymkode: eb040...935 Det er i et eu land. han har gitt beskjed til politiet at det er mulighet for at jrg kan kidnappe henne. Anonymkode: d2213...a86
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er i et eu land. han har gitt beskjed til politiet at det er mulighet for at jrg kan kidnappe henne. Anonymkode: d2213...a86 I EU er det ganske tett kontakt mellom land da, så om du har drevet sak på dette fra Norge i flere år burde det ikke være noe problem for politiet i det andre landet at du tar barnet med tilbake? Anonymkode: da2b7...3cb 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #7 Skrevet 11. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: I EU er det ganske tett kontakt mellom land da, så om du har drevet sak på dette fra Norge i flere år burde det ikke være noe problem for politiet i det andre landet at du tar barnet med tilbake? Anonymkode: da2b7...3cb Skulle tro det ja... men desverre er det sak mot sak, han har gått i rettsak det landet uten meg, Norge prøver å få henne krevd tilbake gjennom Haag konvensjonen. Og det er uenigheter mellom hans land og mitt. I samme slengen har han byttet navn, religion og nasjonalitet på henne. Hun kunne bestemme selv nå men han har blokkert alt mellom oss og jeg har ikke adressen hans engang nå Anonymkode: d2213...a86
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #8 Skrevet 11. juni 2020 Ønsker hun å komme hjem? Anonymkode: 54ffb...d21
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #9 Skrevet 11. juni 2020 Just now, AnonymBruker said: Ønsker hun å komme hjem? Anonymkode: 54ffb...d21 Det har hun sagt flere ganger før, nå vet keg ikke lenger. Faren sier hun ikke vil prate med meg Anonymkode: d2213...a86
Hr. Aktiv Skrevet 11. juni 2020 #10 Skrevet 11. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er en drittsekk. Hva tenker du er best for datteren din, hva ønsker hun? Anonymkode: e1e31...ea5 Ja det er han samtidig som det er over 45 000 barn her hjemme i Norge som lider samme skjebne der mor har gjort akkurat det samme. Jeg synes dette er usmaklig uansett vei og jeg vet hvordan den andre parten føler seg som blir utsatt for dette.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #11 Skrevet 11. juni 2020 6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ja det er han samtidig som det er over 45 000 barn her hjemme i Norge som lider samme skjebne der mor har gjort akkurat det samme. Jeg synes dette er usmaklig uansett vei og jeg vet hvordan den andre parten føler seg som blir utsatt for dette. Det er vel ikke 45 000 barn som har blitt kidnappet fra far og tatt fra hjemlandet sitt, fra venner og skole og alt det andre kjente for å bo i Norge som har vært helt ukjent for dem vel. Skjønner ikke hvordan du kan påstå noe sånn. Anonymkode: 4f718...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå