Bahir Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 Når er det smertene oppstår, før eller etter EL? Har idag El smerter og tydelig positivt EL test.. Betyr det at jeg har EL nå, har hatt eller skal ha??
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Mine oppstår før og varer under og kan kjennes etterpå også. Men mine starter med litt stikkende smerter før EL, så føler jeg det tas opp når eggene slipper. Å deretter har jeg egentlig mens lignende smerter. Anonymkode: 5ca34...3e7 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 Jeg har vondt dagen jeg får utslag på el test. Umulig å si akkurat når egget dropper men jeg får negative tester dagen etter vondt Anonymkode: 23aaf...1bf 1
Bahir Skrevet 11. juni 2020 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vondt dagen jeg får utslag på el test. Umulig å si akkurat når egget dropper men jeg får negative tester dagen etter vondt Anonymkode: 23aaf...1bf Men når man får negativ test betyr det at EL er over, eller?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 Jeg er litt usikker 😛 egget skal vel droppe innen 1-2 dager etter positiv el test eller noe slikt Anonymkode: 23aaf...1bf
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #7 Skrevet 11. juni 2020 Jeg våkner om natten og vrir meg i smerte men får positiv test i flere dager.. kan det være at egget sliter med å slippe? Anonymkode: 01bdc...720
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #8 Skrevet 12. juni 2020 Det kan variere, har jeg lest. Noen kjenner det før, noen akkurat under eggløsning, noen etter og noen gjennom det hele. Jeg pleier å ha smerter i noen timer på én side av magen ifbm. eggløsning, og tror selv at det er omtrent da egget løsner. Jeg har litt svakere murringer i hele magen før og etter dette. Det stemmer bra med eggløsningstestene, smertene kommer dagen etter at jeg får positiv test. Den ene gangen jeg var på ultralyd rett rundt eggløsning, stemte det også bra med anslått tidspunkt, men det kan ha vært tilfeldig. Anonymkode: 9c1b3...13e
Maha94 Skrevet 12. juni 2020 #9 Skrevet 12. juni 2020 Jeg kjenner ingenting under eggløsning selv om jeg hatt to måneder med positiv eggløsningstest nå. Så det er ikke alle som merker det på den måten. Jeg har lagt merke til nå at jeg får litt slim i utfloden ca 2dager før eggløsningstesten har vært positiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå