AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 Er det bare jeg som synes at andre folk sine barn, i alle aldre fra 1 til 18, kan være irriterende? Mine barn er selvfølgelig verdens beste, men andre unger kan være sinnsykt plagsomme 🙈😅 Noen som evt har en oppfatning på hvorfor jeg tenker slik? 🙂 Anonymkode: 6549f...3c5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #2 Skrevet 10. juni 2020 Hvis du mener alle andre barn enn dine egne, så er det jo litt spesielt. Jeg kan fint registrere at noen barn er slitsomme å være rundt eller mangler god oppførsel, men jeg bruker ikke tid på å irritere meg. Det er ikke mine barn. Jeg fokusere på mine og vet at det å oppdra barn ikke alltid er så enkelt. Anonymkode: f994c...880
Curlyme Skrevet 10. juni 2020 #3 Skrevet 10. juni 2020 Nei. Finnes irriterende unger,men jeg synes ikke alle andre barn enn mine egene er plagsomme. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #4 Skrevet 10. juni 2020 Jeg synes mitt eget barn er det mest fantastiske i verden, og det synes nok alle andre om egne barn også. Jeg synes derimot ikke at alle andres barn er irriterende. Etter jeg selv fikk barn og hun etterhvert begynte i barnehage, skal jeg ærlig innrømme at samtlige av barna på hennes avdeling er utrolig søte og jeg får bare lyst til å gi dem en klem ❤️ Synes egentlig ikke at noen barn er irriterende.. Hilsen en som ALDRI HAR villet sitte barnevakt frivillig. Anonymkode: 3fccf...880
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå