Gå til innhold

Rykker Rosenborg ned i år?

Pasha

Rykker Rosenborg ned?  

24 stemmer

1. 1. Rykker Rosenborg ned?

• Ja så klart
      5
    • Nei, de vinner resten av kampene og blir serimestere i år og
      4
    • Må spille kvailik, men berger plassen
      10
    • Spiller kvalik og rykker ned
      2
    • De greier seg.
      15
    • bryr meg ikke
      4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi håper de rykker ned de fleste av oss... rett og slett fordi... ja, fordi det er RBK, og vi holder med andre. Det finnes tre typer: De som holder med rbk, de som håper rbk taper, rykker ned, gå konkurs og får rødt kort hele laget, samt den tredje gruppen: som rett og slett ikke bryr seg om fotball i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi håper de rykker ned de fleste av oss... rett og slett fordi... ja, fordi det er RBK, og vi holder med andre. Det finnes tre typer: De som holder med rbk, de som håper rbk taper, rykker ned, gå konkurs og får rødt kort hele laget, samt den tredje gruppen: som rett og slett ikke bryr seg om fotball i det hele tatt.

Enda mer saklig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at de kan rykke ned i år. De har hatt mye motgang og kan stort sett for det selv. Men det er ting som har skjedd i RBK over tid.

Hvem kan dere takke for Champions League? Hvem kan dere takke for den seedingen deres eventuelle lag vil få i den serien?

Joda, de fortjener en på trynet, men at RBk rykker ned det er ingen tjent med.

All ære til de lagene som har "kommet etter" både sportslig, profesjonelt og økonomisk. Jeg håper ingen rykker ned, men noen må jo, så.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du truffet noen fra en 4. gruppe? Det har aldri jeg, men kjenner mange i hver av de tre jeg nevner

Jeg bryr meg ikke om å gruppere folk, jeg. Det jeg mener er at dine grunner for å håpe at RBk rykker ned var lite saklige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Brann-supporter, jeh håper rbk rykker ned på helt generelt grunnlag, uten annen grunn enn nettopp det, og det er naturlig. Av samme grunn hadde seieren vår mot start en bismak, vi hjelper jo vif da. Og naturlig nok holder jeg mot både rbk og vif, bare fordi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi, rett og slett.

Ja, du kan si det er så usakelig som du bare vil, men det handler om følelser, og følelser er ikke saklige, det er jo nettopp det som er med følelser.

Jeg sier ikke "lært å krype, lært å gå, lært å hate rbk", men det er vel nesten sånn det er.

Derom du ikke skjønner hvoror andre lags supportere håper rbk rykker ned, så burde du forsøke å tenke på hva som rører seg i et supporterhjerte. Jeg er ikke bare bosatt i Bergen, jeg se ikke bare fotball, jeg er supporter. Og da håper jeg rbk rykker ned hvert eneste år, og at vålerenga skal tape hver eneste kamp, og å røde kort i massevis. Selvsagt. Det bare er. Fordi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man håper at de rykker ned fordi de er rbk...

som kanarifugl lærer man å hate 2 lag..

enga..som er erkefinden vår...

og rosenborg.. bare fordi det er rosenborg..

"Vi er på stadion.

Åråsen Stadion

Vi ser på fugla

og synger høyt

Vi hater enga

Vi hater trøndra

men vi elsker lillestrøm

og når så man sist at en fottballsupporter var saklig?

skjer vel egentlig ikke så ofte det...

i krig og fotball er alt tilatt vet du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pratet med en fredrikstad-supporter her i går

han synes faktisk at det var greit at tromsø slo fredrikstad...

fordi da passerte tromsø rosensorg på tabellen.

..mange som vil ha dem ned tydligvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn som det ser ut nå, blir jeg ikke forundret om de må spille kvalik. Og de har på en måte godt av det også. De kan gå i seg selv litt spillerene og se hva de får betalt for å gjøre - godt betalt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...