Gå til innhold

Rykker Rosenborg ned i år?

Pasha

Rykker Rosenborg ned?  

24 stemmer

1. 1. Rykker Rosenborg ned?

• Ja så klart
      5
    • Nei, de vinner resten av kampene og blir serimestere i år og
      4
    • Må spille kvailik, men berger plassen
      10
    • Spiller kvalik og rykker ned
      2
    • De greier seg.
      15
    • bryr meg ikke
      4

Anbefalte innlegg

Rykker ned nei! :o - tror dere er sprø.

De vinner garantert alle neste kampene og blir mestere igjen i år! 8) Rosenborg er best, ingen protest!

:sarkasme:

Neida seriøst - jeg elsker Rosenborg, de er laget mitt og de rykker nok ikke ned. Men tviler på at de greier å vinne igjen i år. Har ikke noe å si det da, blir bare mer spennende når det er sånn ;) Vi er jo så bortskjemt med seire vi trønderne, så godt med litt avveksling egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Devil's Spawn

ja de vinner nok serien neste år disse trøndra..

..men det er fordi de spiller i 1 div da :ler:

De vinner nok ikke 1 divisjon, og ikke nødvendigvis tippeligaen, men at de vil være i toppen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vinner nok ikke 1 divisjon, og ikke nødvendigvis tippeligaen, men at de vil være i toppen igjen.

åå, mener du at de vinner 2 div da?.. rykker helt ned dit på grunn av uroligheter i klubben? :wink::ler:

Og MrsL

Ja er det ikke herlig å se på at vi jenter diskuterer?

For fotball har vi sikkelig greie på :):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror godt dere kan ha peiling på fotball. Men en diskusjon bør være saklig og ikke skadefro overfor de det gjelder.

Ja, RBK har gjort det usedvanlig godt de siste 13 årene, men hvem forventer at et lag skal gjøre det slik i all fremtid?

Og jeg unner Start å vinne serien. Ingenting kunne gjort meg gladere.

Det er måten RBK blir behandlet på av "utenforstående" som irriterer meg.

Dra i gang en saklig fotballdiskusjon og jeg er med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lært å krabbe, lært å gå, lært å hate RBK.

..er kanskje ikke så saklig denne diskusjonen her... men moro for det, og de som er rbk fan kan jo bare være med å forsvare laget sitt..

når det gjelder fotball så er det jo ikke alt som er like saklig.. da er det hjertet som bestemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sportsgjesten

Tror definitivt at RBK ikke rykker ned.

Men tror heller ikke at de vinner.

Det jeg syns er litt dumt oppe i dette virrvarret er at Norge mister det eneste laget de har hatt som har hatt mulighet til å hevde seg internasjonalt. (Ingen andre norske lag har samme rutine).

Sånn sett har det alltid vært å håpe på at Rosenborg vinner "enda et år", mens andre lag har fått bryne seg på internasjonal motstand gjennom andre cuper enn Champions Leauge, og noen har vel fått smake på CL også, iom at Rosenborg gjorde det bra i noen år.

En annen ting som også er synd er at Rune Bratseth sitter på "sin høye hest" og gjør rare ting, uten at noen stiller spm ved hans stilling. Det er vel gjerne slik at han som ansetter trenere som ikke fikser det også bør tenke seg litt om?

Dette var mitt lille hjertesukk om tippeligaen i år:)

Ellers hadde det vært gøyalt om Start vant, for de har vel en del lokale helter på laget har de ikke? Sånt er artig syns iallfall jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig beholder Rosenborg plassen i Tippeligaen!

Sannsynligvis vinner de serien også - det er mange kamper igjen enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt før: lært å krabbe, lært å gå, lært å hate rbk.. "latter"

og norges beste lag er det vel strengt tatt ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest

Men fortsatt ikke det dårligste, og uten tvil det viktigste laget i Norge. Hadde det ikke vært for dem så ville vi fortsatt spilt bedriftsfotball i dette landet. Det er tross alt rbk som de siste årene har satt standarden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stadig færre og færre tilskuere tall sier vel litt om at det ikke er det viktiste lenger,, og hvor mange medgangsuppertere dette laget har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest
stadig færre og færre tilskuere tall sier vel litt om at det ikke er det viktiste lenger,, og hvor mange medgangsuppertere dette laget har hatt

Skulle bare mangle at de ikke hadde færre sympatisupportere enn andre lag, da andre lag er det lett å få sympati for (da de ikke får til så mye). Og de har vel heller hatt tilskuere som liker god fotball og ikke tilskuere som liker fargen på drakta. Så spiller de dårligere fotball så mister de tilskuere som liker god fotball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller så bør rosenborg bare innse at det holder ikke legner medbare gamlinger på laget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Embla s

Jeg tror ikke de rykker ned. Men det hadde ikke gjort meg noe om de gjorde det! Uansett er det flott hvis de ikke vinner serien i år. Det er ikke noe gøy med ett lag som vinner så mange år på rad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke Rbk rykker ned. Det er åpnet vindu for bytte av spillere og jeg håper de bruker tiden til å skaffe seg unge spillere.. Og ikke sånn som FFK har gjort med Kvisvik.. Tenk å betale så mye for en så gammel spiller da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye bedre å hente en gammel spiller gratis slik som mine elskede fugler har gjort. "latter"

..men han har jo vært veldig bra han, siden han kom har vi kun tapt en kamp og det må sies å være bra i årets jevne liga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...