Gå til innhold

Rykker Rosenborg ned i år?

Pasha

Rykker Rosenborg ned?  

24 stemmer

1. 1. Rykker Rosenborg ned?

• Ja så klart
      5
    • Nei, de vinner resten av kampene og blir serimestere i år og
      4
    • Må spille kvailik, men berger plassen
      10
    • Spiller kvalik og rykker ned
      2
    • De greier seg.
      15
    • bryr meg ikke
      4

Anbefalte innlegg

Hva trur dere?

Jeg håper at de gjør det, men strengt tatt tviler jeg på. Berger nok plassen sin, men serimestere blir de nok ikke.

Hadde vært litt morsomt dersom de gjorde det,, tenk 13 år på toppen (eller var det 14?) og så rykker de ned.. :ler::tunge1:

Tap mot Hønefoss og 5 poeng fra nedrykk på tabellen etter halvspilt serie sier vel sitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok kanskje at de berger plassen. At de tar seg sammen etter gårsdagen, men det hadde ikke gjort meg noe om de hadde rykket ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært så utrolig kjekt om de rykka ned, men det er vel lite sannsynlig.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært så utrolig kjekt om de rykka ned' date=' men det er vel lite sannsynlig.. :roll:[/quote']

:Nikke:

Tror nok det ja.

Hadde vært kjempegøy, kjekt at de rykka ut av cupen, men ned fra eliteserien går de nok dessvere ikke, men så GØY det hadde vært. De kommer vel likevl utover høsten og redder plassen, men jeg skulle ønske de ikke gjorde det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man har lov til å håpe og likevel ha greie på fortball.

Håper jo at vålerenga rykker ned (og blir der), men innser jo at det nok ikke skjer i år... men alikevel kan man jo håpe på det

og det samme med rosenborg.. kan jo håpe.. kan jo hende at det skjer en dag..

er det ikke det som brann synger om i en av sangene sine..

en dag vil det skje..

at rosenborg rykker ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det ikke det som brann synger om i en av sangene sine..

en dag vil det skje..

at rosenborg rykker ned...

Jo, men dt er i en sang der de også synger at en dag skal det skje at Israel og Palestina slutter fred, at "min bror spiser kjøtt (han er vegetarianer)" og, at det skal skje... som i 1963....

Og, jo, vi som HÅPER at rbk rykker ned kan godt ha peiling på fotball. Vi TROR det ikke, men vi HÅPER.

På samme måte som at vi håper det om enga også ja, og, håper på andre ting.

Peiling kan man da ha, selv om man håper man tar feil. Jeg TROR at Rbk holder seg, og jeg tror på ingen måte at Enga taper alle sine resterende kamper, men jeg kan jo håpe jeg tar feil...

Jeg er Brannsupporter. Klart jeg HÅPER at Rosenborg rykker ned, selv om det er lite trolig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
man har lov til å håpe og likevel ha greie på fortball..

Tenkte mer på at et lag som setter standarden for norsk fotball gjennom hardt og målrettet arbeid forsivinner. Norsk fotball blir dårligere uten RBK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er gøy at de sliter - endelig. Like godt å se som å se at Brann taper en kamp. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dårlig som det rosenborg har vært i år og siste delen av fjoråret blir de nok ikke et savn for oss..

er enig i at de har betydd mye for norsk fotball.. men den perioden er over..

Hva var det som hendte i 1963?

Og har han kvisvik lest en bok på flere hundre sider enda da? :ler: .. har han det kan det jo skje at rosenborg rykker ned :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Devil's Spawn

1963? Kan ikke sammenlignes. RBK vil komme tilbake i toppen. De er den eneste klubben i Norge som jobber profesjonelt, de har ressursene og kompetansen. Nedturen startet etter at Hareide gikk, får de tilbake en trener med høy kompetanse tror jeg de er tilbake i toppen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare lurte på hva 1963 betydde i den cup-sangen til brann?

og tenkte at kanskje en brannsupporter kunne gi meg svarer på det.

Rbk: jobber proft?.. hmm virker ikke sånn nå da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Rbk: jobber proft?.. hmm virker ikke sånn nå da men...

Vel, den tankegangen er ikke så proff da. Alle møter motgang, kunsten er å jobbe seg ut av den. Vi får se neste år hvem som har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså: Det er ikke en CUP-sang, for det skal skje som i 1963. I 1963, da vant Brann serien sist, DET skjedde i -63.... Seriemester.

Og, har dere sett filmen til den sangen, det er morsomt det der med Kvisvik og den boka med flere hundre sider, for når de synger det så står han og leser ei bok på et par hundre sider... donald pocket :)

Alt i alt er både sangen og musikkvideoen faktsik festlig :)

Men jeg hååååper uansett at rbk taper mest mulig, og gjerne rykker ned jeg. Selv om jeg tviler på det... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, den tankegangen er ikke så proff da. Alle møter motgang, kunsten er å jobbe seg ut av den. Vi får se neste år hvem som har rett.

ja de vinner nok serien neste år disse trøndra..

..men det er fordi de spiller i 1 div da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...