Gå til innhold

Smitteappen- funker den overhodet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hørt et eneste pip fra den, og har ikke hørt noen som har gjort det heller, selv om de har befunnet seg i folkemengder.. 

Anonymkode: 7b885...728

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig få er smittet og enda færre bruker appen, så derfor får nesten ingen varsel gjennom den. Man må i tillegg har vært svært nær dem i minst 15 minutter.

Anonymkode: 750ca...fca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den funker kun hvis du tilhører enkelte byer, typ Bergen, Tromsø og Oslo... Hvis du har tilgang til journal på nett, får du beskjed om du har vært i nærheten av noen andre som har journal tilgjengelig på nett som er smittet. Flopp det der gitt. 

Anonymkode: 73516...3b1

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har ikke hørt et eneste pip fra den, og har ikke hørt noen som har gjort det heller, selv om de har befunnet seg i folkemengder.. 

Anonymkode: 7b885...728

Det er jo ikke bare å befinne seg i folkemengder, det må også befinne seg coronasmittede i den mengden, de må ha appen, og være veldig nær deg i 15 minutter. Med de smittetallene vi har nå er sjansen minimal. Og det er jo sånn sett bra.

Anonymkode: da51a...a84

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sletta den. Den slår bare ut hvis man har vært nærmere enn 2 meter i mer enn 15 minutt, og den type nærkontakt bedriver ikke jeg med fremmede.

Anonymkode: 25087...8e9

• Liker 4
  • Opprett ny...