Gå til innhold

Hvordan spørre en person om trekant?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en jeg ønsker å spørre om vil delta på trekant, men aner ikke hvordan? Det har aldri vært noe seksuelt mellom oss før. Så hvordan går jeg fram?

Anonymkode: e49c8...6dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg sørget for at det ble noe seksuelt mellom dere først. Det er jo bare helt rart å spørre helt ut av det blå. Hva slags relasjon er det da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Inviter på fifty shade of grey filmkveld med masse vin og lag god stemning. Spør om det når timing er der.

Anonymkode: 3a0d5...514

AnonymBruker
Skrevet

Vedkommende er ikke helt på vin og fifty shades, mer skog og fiske. Det er kompisen til kjæresten min.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vedkommende er ikke helt på vin og fifty shades, mer skog og fiske. Det er kompisen til kjæresten min.

Nei, jeg hadde aldri blitt tent av fifty shades! Jeg regner med at kjæresten din er med på idéen? Da er det beste bare å sørge for at dere tilbringer en kveld sammen og få det til å skje. Dere ser vel fort hva han syns om det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, visp said:

Nei, jeg hadde aldri blitt tent av fifty shades! Jeg regner med at kjæresten din er med på idéen? Da er det beste bare å sørge for at dere tilbringer en kveld sammen og få det til å skje. Dere ser vel fort hva han syns om det.

Ja kjæresten min er med på det, men kan bli passe kleint om han ikke er med på det om vi prøver oss 🤔😂 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja kjæresten min er med på det, men kan bli passe kleint om han ikke er med på det om vi prøver oss 🤔😂 

Nei, dere kan jo ikke bare sette igang:) Led samtalen inn på temaet med list og lempe og tilpass dere reaksjonene hans. Man må nok trå litt forsiktig, men kan hende han er mer tilbøyelig til å bli med på sparket enn om det planlegges lang tid i forveien.

AnonymBruker
Skrevet

Inviter på farmen eller Lars monsen kveld med masse himkok og spør når anledningen er der.

Anonymkode: 3a0d5...514

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg heller går for seksuell tilnærming på han isåfall, farmen eller Lars Monsen med hjemmebrent utgår og 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finn heller noen dere ikke kjenner. Fort gjort at det ødelegger vennskap å blande inn seksuelle saker i det. Dessuten er det vel kjæresten som burde ta steget her da det er hans kompis. 

Anonymkode: ea342...50b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette burde dere ikke gjøre. Vennskap bør ikke blandes med sex. Det kan gå veldig galt. 

Finn heller en dere ikke kjenner fra før å ha trekant med. 

Anonymkode: 0a90c...371

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil også råde til å starte med en ukjent! Da har dere en bedre retrettmulighet hvis en av dere ikke likte det. Vil tro det er lettere å legge bak seg, og le av i ettertid, enn et mislykket forsøk med kjente.

Når dere finner ut at dere, som par, er trygge på trekantsettingen kan dere heller gå tilbake til ideen om en bekjent!

AnonymBruker
Skrevet

Ukjent er prøvd, men jeg liker ikke å drive med fremmede :)

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Det er kanskje best om typetn din tar en samtale med kameraten på tomannshånd først? Det er deres vennskap som er risken her, de bør få anledning til å diskutere det. Min tanke om saken.

Skrevet

Som vanlig helt enig med Alterego666. La typen din ta en "intim" samtale med kompisen sin om at du er litt seksuelt frigjort og gjerne vil prøve trekant. Da får dere nok sannsynliggjort muligheten for om han er åpen for trekant og kan forslå at han er med på dette.
En annen mulighet som kan bli litt klein og medføre mange misforståelser er at du forsiktig flørter med han for å få han med på leken.

AnonymBruker
Skrevet

Enig med de to over. Kjæresten din behøver heller ikke spørre kompisen direkte, men kan si at dere to drømmer om trekant og så sondere terrenget litt.

Anonymkode: efc81...179

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...