AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 Hjelp! Denne ble litt lang, takk på forhånd for gjennomlesning 😇 Jeg har to barn og har ikke tenkt meg flere - har derfor satt inn spiral. Det gjorde jeg i august i fjor, og etter det har jeg blødd i tide og utide, gjerne både til mens og eggløsning. Trodde det hadde begynt å bedre seg nå, men denne måneden har jeg blødd to ganger. Før jeg satt den ikke har jeg alltid hatt helt regelmessig mens. I det siste har jeg vært litt sliten og kvalm, og i tillegg hatt litt halsbrann og blodsmak i munnen. Likte ikke helt det, for har kun hatt det sånn under graviditet tidligere. Har allikevel ikke vært redd for graviditet, med både spiral og blødninger. Her om dagen fikk jeg leamus i bunnen av magen, det kjentes helt likt ut som små babysprell. Så kjente jeg litt på magen, og ble enig med meg selv om at den hadde vært paddeflat om ikke jeg var litt for glad i sjokolade. Nå kjenner jeg plutselig en oppfylling over symfysen. Som en myk liten halv tennisball. Og plutselig syns jeg området strammer (noe jeg tenkte at jeg absolutt ikke har kjent tidligere, som jeg så på som et tydelig tegn på at det ikke var noe der). Selv om det kjennes ut som det strammer blir ikke ballen hard. Hva tror dere? Har jeg faktisk klart å gå så lenge og være gravid uten å merke det (jeg var VELDIG gravid fra uke 5-6 i de forrige svangerskapene), eller kan det være noe annet? Det er ikke full blære, sjekket det😉 hadde sex i går, så KAN det være på grunn av dette? At jeg kjenner noe helt annet? Eller at spiralen har flyttet seg og jeg er hoven? Innspill mottas med takk, er alene hjemme med ungene og får ikke kjøpt noe test i kveld 🙈 Anonymkode: 1de71...e63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå