Gå til innhold

Plissegardiner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har plissegardiner, hvor kjøpte dere? Og hva var prisen ca. per gardin?

Vi vurderer å ha i et nytt hus med nokså store vinduer, så nytter nok ikke å gå på KID.. men ser ikke ut som nettsidene som selger plisse oppgir priser..

Anonymkode: 972d5...026

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte Luxafleks (eller hva det nå heter) De var temmelig dyre, men husker ikke nøyaktig pris. Det er opp/ned plisse slik at man kan skjerme kun der hvor sola kommer inn og ha utsyn fra resten av vinduet. 

Anonymkode: 18328...8ad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde inne et firma som tok mål og satt de opp. På de største vinduene har jeg lameller, på de minste (ca 1 meter bred, 2 meter høy) har jeg plisse. Det kom vel på ca 24 000 totale. Angrer på at jeg ikke tok lameller på alle vinduene. De er greiere å regulere i forhold til både lys og synsfelt.

Anonymkode: 5f1ce...ef0

Skrevet

Hvilke vinduer har dere? Om det er NorDan så fører de også plissegardiner :) De er nok litt dyre, men det er kvalitet og vi har hatt våre i åresvis (før vi flyttet). De oppgir ikke pris på nettsidene, men dere får raskt et tilbud :) 

AnonymBruker
Skrevet

Uniggardin.no 

har sånne som kan stå nedenfra og opp eller omvendt om man vil. Vinduene er litt over 60 bred og fra gulv til tak, betalte litt over 1000kr stk.

Anonymkode: 0c756...be3

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte mine på Princess etter mål. Da hadde de heldigvis 40% rabatt så jeg endte opp med å betale 1800kr per gardin. Veldig fornøyd med de :) 

Anonymkode: 9aecb...4a7

AnonymBruker
Skrevet

Vi bestilte via markisemannen. Har tre store vinduer. Kom på ca 30 000 kr.

Anonymkode: ef382...86e

AnonymBruker
Skrevet

Bohus. Ligger på rundt 1000 for et passelig 130x150(?) Vindu. Kirch tror jeg merket heter. 

Anonymkode: 128e5...e5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...