Gå til innhold

Hender det at du leser en bok på bare en dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det på søndag. Boken var på 250 sider. Hadde 3 økter gjennom dagen. Koste meg. 

Anonymkode: a34c5...0a0

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jaa, har flere ganger lest ferdig en bok på en dag om den er spennende nok og jeg ikke har noe bedre å gjøre. Har lest ut flere trilogier på 1 helg, ofte er disse de beste helgene jeg har hatt, skulle ønske jeg hadde/lagde mer tid til det oftere.

Anonymkode: cc096...b12

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg gjort mange ganger i yngre alder, nå blir det kun i ferier.  Elsker å leve meg inn i en bok, og er blant dem som ikke kan forstå at noen finner konseptet lydbok attraktivt....  😄

Anonymkode: 8d5b4...76e

• Liker 2
Skrevet

Er boka god nok så. 

Leste Hamlet på én dag. Mulig jeg gikk glipp av noen av de finere nyansene. 

Skrevet

Det har vel aldri skjedd. I alle fall ikke en hel roman. Humorbøker eller kortprosa er selvsagt noe annet. Jeg leser saktere enn gjennomsnittet. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg husker jeg leste jenta som lekte med ilden på en dag - det vil si, jeg var ferdig i firetiden på natten. Jobb dagen etterpå var noe slitsom, men det var virkelig bok jeg ikke klarte å legge fra meg!

Med tynnere lefser som en bok av Erlend Loe eller noe, går normalt alltid på dagen.

Anonymkode: a3df5...54a

Skrevet

250 sider leser jeg på et par timer, så ja, det har skjedd flere ganger :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var liten husker jeg at jeg fikk den siste Pelle og Proffen-boka til jul. Den gikk på natt til første juledag, det husker jeg som sannsynlig første boka jeg leste på "rappen".

Anonymkode: a3df5...54a

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, det har hendt. Men ikke så ofte.

AnonymBruker
Skrevet

Har lest IT og the Stand innen 3 dager (per bok). Når jeg er gira på en bok klarer jeg å ikke rive meg bort. 

Anonymkode: 02fa5...07b

AnonymBruker
Skrevet

Leste siste Hunger games boken på en dag. Klarte ikke å legge den fra meg før den var lest ut. 

Anonymkode: bdb4c...60a

• Liker 1
Skrevet

Ja, har jeg tid til det og boken er god så klarer jeg ikke legge den fra meg.

• Liker 1
Skrevet

Ja ofte! Hele barndommen og tenårene leste jeg mye. Klarte ikke legge fra meg boken når de var veldig spennende! Savner det! Må begynne igjen! Det er fantastisk! Så mye bedre enn film og lydbok. En unik følelse ved å Lese gode bøker ❤️

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gjort det, men det er en del år siden

AnonymBruker
Skrevet

Leser mellom 5 og 7 bøker på en vanlig uke. Så ja. Bøker ER livet.

Anonymkode: 4adff...505

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ofte men da må det ikke være mer enn 550-600 sider. 

Anonymkode: 332dc...ede

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det skjer :) men leser mest fantasy-bøker på 600-1200 sider, og liker å lese litt før jeg sovner. Så oftest går det et par uker :)

Er det en spennende bok på kanskje 300 sider kan den slukes en fridag. Men jeg foretrekker de jeg må jobbe meg gjennom og har glede av lengre.

Anonymkode: 5acfb...4b3

Skrevet

Hender jeg leser opp til 2 bøker på en dag hvis jeg har god tid og er spent på en bokserie for eksempel. Men igjen så kan det gå flere dager til jeg leser igjen. Har en tendens til å leve meg så mye inn i bøkene at jeg ikke klarer å legge dem fra meg :P 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, kan lese 2 bøker på en dag og. Husker en sommer i tenårene hvor jeg kjedet meg, da leste jeg 90 bøker.

Anonymkode: 24517...2d8

AnonymBruker
Skrevet

Det har skjedd, spesielt i tenårene. Nå går det i lydbøker i bilen, ikke det samme, men gir meg nok til å holde ut en travel hverdag:)

Anonymkode: 819c2...3bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...