AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 Har bestilt en pakkereise til Spania for snart et år siden, i medio august. Har idag fått mail med en ukes frist på å bestemme meg for om jeg vil beholde reisen, få depositumet som gavekort, eller endre reisen og få fri endringsforsikring med på kjøpet så jeg fritt kan endre reisen frem til 30 dager før. I disse tider er det jo sådd tvil om hvorvidt reisegarantifondet vil dekke beløpene ved eventuell konkurs så er litt redd for å måtte betale inn fullt beløp nå i juli hvis selskapet skulle gått konkurs innen kort tid. Gavekortet er ikke omfattet av reisegarantifondet så ved evt konkurs tapes dette uansett. Er ikke det tryggeste da å endre reisen eller er det noe jeg ikke tenker på? Ser Spania har innført munnbindpåbud nå og feem til vaksine mot korona foreligger, eller pandemien er helt slått ned. Så vil vel ikke tro dette forbudet avblåses innen avgang i august...? 😕 Anonymkode: bfdab...060
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Er det aktuelt for deg å reise hvis det blir lov da? Hvis ikke ville jeg ventet til turen ble kansellert og så kreve alle pengene tilbake Anonymkode: 7e4c1...d5a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå