Gjest Daniella_ Skrevet 1. juli 2005 #1 Skrevet 1. juli 2005 Hva er dette for noe? Merkelig, eller hva? :klø: Legg merke til at klippet forandrer seg for hver gang det avspilles.
Mrs. K Skrevet 1. juli 2005 #2 Skrevet 1. juli 2005 Jeg vet ikke hva det er, men du kan føre dama med musen. Kanskje det er en screensaver eller bare tidsfordriv?
Gjest Sukkerert Skrevet 1. juli 2005 #3 Skrevet 1. juli 2005 Også går det an å gjøre masse rart med henne. Holde henne i luften, hjelpe henne mellom kuler. Får litt vondt når hun faller, jeg. Hvor fant du den?
Theolina Skrevet 1. juli 2005 #4 Skrevet 1. juli 2005 Merkelige greier.. Men ok som tidsfordriv en 5-minutter..
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2005 #6 Skrevet 1. juli 2005 Nei jeg bestemte meg, det så digg ut, jeg vil være henne!
Gjest seroxata Skrevet 1. juli 2005 #7 Skrevet 1. juli 2005 haha, hun datt bare, og så plutselig gikk ho på trynet i ei boble! jeg har for lite å gjøre
Gjest Daniella_ Skrevet 1. juli 2005 #8 Skrevet 1. juli 2005 Jeg vet ikke hva det er' date=' men du kan føre dama med musen. Kanskje det er en screensaver eller bare tidsfordriv?[/quote'] Jepp... Begynte å dytte henne inn i mellom to av disse rundingene, og dæven... hun kom seg igjennom også. Sprek dame...
Gjest Daniella_ Skrevet 1. juli 2005 #9 Skrevet 1. juli 2005 Også går det an å gjøre masse rart med henne. Holde henne i luften, hjelpe henne mellom kuler. Får litt vondt når hun faller, jeg. Hvor fant du den? Fant den på iform.no's forum Noen andre som la den ut...
Gjest Daniella_ Skrevet 1. juli 2005 #10 Skrevet 1. juli 2005 haha, hun datt bare, og så plutselig gikk ho på trynet i ei boble! jeg har for lite å gjøre
Luise Skrevet 2. juli 2005 #12 Skrevet 2. juli 2005 :oops: Jeg er kun en dum blondine, men synes det mye vell kunne se ut som en kvinnes liv med alle dere knups å slagg vi får oss hela tiden å att det nog er tilfelligheter som påverker oss mange gange - kunne ha vert livet mitt (som har vert fyllt med knups å påverkninger utifra uten jeg kunne gjøre noet) :-?
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2005 #14 Skrevet 2. juli 2005 Skal ingen kommentere hennes formløse guttete ræv?
Gjest Daniella_ Skrevet 2. juli 2005 #15 Skrevet 2. juli 2005 Skal ingen kommentere hennes formløse guttete ræv? Så ikke det jeg... men "ræv"da du. haha!
Gjest Daniella_ Skrevet 3. juli 2005 #17 Skrevet 3. juli 2005 Når hun aldri bunn? Ja si det... tror hun alltid havner på en eller annen runding. Men du kan jo prøve... Dytt henne ned fra rundingene hver gang hun faller på en og se når hun treffer bakken?
Gjest seroxata Skrevet 3. juli 2005 #18 Skrevet 3. juli 2005 jeg har enda ikke klart å få henne til å treffe bakken:( superwoman, eller noe slikt
Malie Skrevet 4. juli 2005 #19 Skrevet 4. juli 2005 Au! Det så vondt ut! :o Knekker jo i alle retninger.. Og ang 'ræven'.. - den finnes jo ikke, har ikke sett på makan til flat ræv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå