Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er student ved en helsefaglig retning og jobber i bofellesskap. Har 160kr/timen uten tillegg. Hvor mye har dere andre som har jobbet som/jobber som assistenter på bofellesskap? Føler ikke det er så mye, men samtidig har jeg ikke ansiennitet enda. 

Skjønner bare ikke hvordan jeg ska kunne kjøpe meg leilighet, når det jeg har i egenkapital omtrent er det samme som jeg har i studielån...

Har vurdert å søke noen stillinger på sykehus, fordi jeg har hørt at det er mye bedre lønn å forvente der. Stemmer dette?

Anonymkode: 93dfb...215

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Assistentlønn ER lav. Du hopper opp noen nivå når du er ferdig utdannet og autorisert. For du skal vel ikke kjøpe leilighet nå uansett?

Anonymkode: 7b5b3...c06

AnonymBruker
Skrevet

Det er riktig lønn. Som student innen noe helserelatert så kommer du til å øke hvert år. De jeg jobber med begynte også på 160 og tjener nå 180-200 avhengig om de har fullført 1. Eller 2. Klasse. Når du jobber kveld/helg så utgjør tillegget en god del :)

Anonymkode: 030d9...5ef

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Assistentlønn ER lav. Du hopper opp noen nivå når du er ferdig utdannet og autorisert. For du skal vel ikke kjøpe leilighet nå uansett?

Anonymkode: 7b5b3...c06

Utdanningen min er lang, så jeg håper jo å kanskje kjøpe noe lite mens jeg studerer ja.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er riktig lønn. Som student innen noe helserelatert så kommer du til å øke hvert år. De jeg jobber med begynte også på 160 og tjener nå 180-200 avhengig om de har fullført 1. Eller 2. Klasse. Når du jobber kveld/helg så utgjør tillegget en god del :)

Anonymkode: 030d9...5ef

Men det er vel ansiennitet det går på, og ikke hvor langt jeg har kommet i studieløpet?

Skrevet

Jeg kjøpte etter jeg ble ferdig utdannet. Sparte mesteparten av EK etter jeg fikk fast jobb.

AnonymBruker
Skrevet

Øker man i lønn etterhvert år pga ansiennitet eller er det noe som varierer?

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Ny Bruker skrev:

Jeg kjøpte etter jeg ble ferdig utdannet. Sparte mesteparten av EK etter jeg fikk fast jobb.

Det er en mulighet ja, men er ikke det jeg først og fremst spør om.

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg begynte på 132 kr i timen. Rett før jeg tok fagprøva, så hadde jeg 207 kr i timen. Nå har jeg mer.

Anonymkode: 37a96...c33

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror jeg begynte på 132 kr i timen. Rett før jeg tok fagprøva, så hadde jeg 207 kr i timen. Nå har jeg mer.

Anonymkode: 37a96...c33

Da regner jeg med at det var lærlinglønn det første?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 163 kr i timen som assistent. Det er vanlig lønn.

Anonymkode: bd19c...d8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...