Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 10uker på vei, skrevet her tidligere. Er i forhold men føler alt har gått så fort og det er mye uklart rundt økonomien han og opphold i Norge. Jeg vet ikke om jeg har ork til å fortsette forholdet og ha barnet. Tror det beste er å ta abort selv om det blir tøfft og samtidig gjøre det slutt med han. Vet han vil bli helt knust...:(

Anonymkode: 7a7da...c2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er så mye usikkerhet såville jeg ha tatt abortene. Tenk deg scenarioet hvis han ikke får oppholdstillatelse og hvordan økonomien blir osv. Mulig han vil bli lei seg og såret, men det er det beste valget på sikt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg/vi kan adoptere barnet ditt.😊 Det er ikke tull engang. Det er mange par som ønsker seg barn, og det går fint at å melde barnet sitt til adopsjon her i Norge. Da skjer det tidlig, blir gjerne avtalt før barnet blir født, og barnet tar lite skade av det.

Anonymkode: 8df02...b36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg/vi kan adoptere barnet ditt.😊 Det er ikke tull engang. Det er mange par som ønsker seg barn, og det går fint at å melde barnet sitt til adopsjon her i Norge. Da skjer det tidlig, blir gjerne avtalt før barnet blir født, og barnet tar lite skade av det.

Nei takk 

• Liker 2
Skrevet

Gjør det du føler er riktig.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Men med mor da?

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men med mor da?

Hva mener du? Påkjenningsmessig?

Det er nok en påkjenning for mor å føde et barn hun gir vekk, men hun har mulighet til ombestemme seg i et par måneder. Det er vel ikke akkurat noe lettere å abortere et foster? Ved å bære det frem, gir hun barnet livet, og lar det vokse opp hos noen som har mulighet og lyst til å ta seg av det. Det går til og med an å ha åpen adopsjon, slik at barnet kan ha kontakt med mor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...