AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 Ja, tittelen sier vel det meste. Jeg opplever absolutt null metthetsfølelse etter å ha spist egg, kunne like godt ha spist en skinkebit. Bruker alltid 2 egg og har prøvd de fleste varianter - omelett, speilegg, eggerøre osv. Har egentlig gitt opp hele egget, og får en mye større metthetsfølelse av noen knekkebrød med pålegg. Flere enn meg som har samme erfaring med egg? Anonymkode: 60506...8a3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #2 Skrevet 10. juni 2020 Jepp. Leser hele tiden om at egg er sunt og mettende. Kokt egg kan mette litt, men omelett og eggerøre gjør meg bare mer sulten. Speilegg spiser jeg nesten aldri men tipper det er baconet som metter mest der og det utgår når jeg teller kalorier Anonymkode: 1d8d2...0e3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #3 Skrevet 10. juni 2020 Blir heller ikke mett av egg. Men hvis jeg er veldig sulten, så syns jeg et kokt egg eller to demper den verste sulten, slik at jeg kan gå noen timer til. Anonymkode: 65bbc...1c8
Hadley Skrevet 10. juni 2020 #4 Skrevet 10. juni 2020 (endret) Et egg er bare ca 75 kalorier. Ca 150 kalorier for to egg. Kan ikke forvente å bli god og mett av en frokost på 150 kalorier! Spis flere egg, eller bruk de som pålegg på brød eller knekkebrød. Endret 10. juni 2020 av Hadley 8
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #5 Skrevet 10. juni 2020 Egget i seg selv metter ikke meg heller. Men i kombinasjon med et par knekkebrød og en stripe med majones så holder jeg meg mett nok fra lunsj til middag Anonymkode: a460b...fd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå