Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har jobbet i barnehage i snart 20 år, har helse som sier stopp noen ganger men med masse jobb og slit har jeg kommet meg rimelig på beina igjen. Har alltid jobbet på storbarnsavdeling og det går fint for der er det lite løfting osv

Fra neste barnehageår har de plutselig uten for varsel flyttet meg på småbarns avd.

Dette kan jeg ikke under noen forutsetting klare med mine helseutfordringer og det vet styrer da jeg gjenntatte ganger har sagt at ikke går.

Kan man virkelig bare sette meg i en stilling der det er garantert at jeg sliter? Innen et år er det garantert at jeg atter igjen blir sykemeldt dette vet jo alle så hvorfor og evt har styrer lov til å utsette  meg for denne belastningen med viten og vilje??

det er garantert at det ender dårlig for meg 

Er foresten ia bedrift

Anonymkode: 5c52d...7df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dette en IA- bedrift? Jeg hadde realitetsorientert leder. Det eneste de oppnår med å plassere deg der er at du må sykemelde deg. Det er de vel ikke interessert i?

Anonymkode: d43f4...a26

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en IA- bedrift? Jeg hadde realitetsorientert leder. Det eneste de oppnår med å plassere deg der er at du må sykemelde deg. Det er de vel ikke interessert i?

Anonymkode: d43f4...a26

Ja det er det og det skjønner alle at ender i sykemelding men man kan ikke være sykmeldt evig, er på vei tilbake etter 6 mnd sykmelding nå

Anonymkode: 5c52d...7df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...