Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg ønsker meg en selvbruningskrem som gir bittelitt farge, slik at det går an å se om den er ujevn, dvs. at jeg ikke må våkne opp til skjolder dagen derpå.

Og så ønsker jeg meg en selvbruningskrem, gjerne den samme, med solfaktor og som samtidig er en lotion.

Tror ikke det finnes, men jeg tror på julenissen, så det kan jo hende det også finnes noen som vet hvor man kan formidle slike ønsker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

natusan holiday skin, lys type har alt du ber om bare ikke solfaktor! :wink:

gir litt farge, er fuktighetskrem men har ikke solfaktor. Det er en tråd om den fra før her inne.

Gjest Daniella_
Skrevet

Har hørt at Lancome er veldig bra hvis man kun ønsker litt farge, men jeg vet ikke om den inneholder solfaktor.

Gjest Violetta
Skrevet
natusan holiday skin, lys type har alt du ber om bare ikke solfaktor!  :wink:  

gir litt farge, er fuktighetskrem men har ikke solfaktor. Det er en tråd om den fra før her inne.

Mulig jeg skrev det litt klønete, men jeg mente farge med en gang, altså at selve kremen er farget slik at man kan se om det er jevnt eller ikke. Har Natusan det?

Gjest Daniella_
Skrevet

Så du vil ha en farget selvbruner?

Gjest Violetta
Skrevet
Så du vil ha en farget selvbruner?

Yes! Takk skal du ha! :ler: :oops:

Gjest -Tone-
Skrevet

Jeg har en fra Estee Lauder som har litt glød og skimmer med en gang. Lett å få jevn! Det skal ikke være nødvendig å smøre seg medfuktighetskrem før du påfører den. Den har desverre ikke solfaktor.

Skrevet

Yes! Takk skal du ha! :ler: :oops:

Prøv Dermalogica Sheer Tint- inneholder også solfaktor og antioksidanter! :)

Skrevet

Mulig jeg skrev det litt klønete, men jeg mente farge med en gang, altså at selve kremen er farget slik at man kan se om det er jevnt eller ikke. Har Natusan det?

oki, det kjenner jeg ikke til at natusan har nei.

Skrevet

ja stemmer - lancome har, og den er god! :-)

jeg er lys i huden, og den gir naturlig farge på meg - "lurt" mange med den :hoho::kul::sjarmor:

(eneste er at etter ei lita uke, kan en bli litt små-orange bak på hælen og knæra. men da kan det uansett være tid for ny runde likevel :roll:

og ja - jeg skrubber godt og bruker fukt.krem :wink: )

Gjest Gjesta
Skrevet

Prøv Dermalogica Sheer Tint- inneholder også solfaktor og antioksidanter! :)

Men den er IKKE en selvbruner :-?

Skrevet

Loreal har nettopp kommet med en sånn selvbruner. Veldig praktisk å kunne se hvor man har smurt på så det ikke blir skjolder.

Jeg har funnet min nye favoritt.

Gjest Daniella_
Skrevet

Hvorfor ikke prøve st.tropez sin?

Den er jo farget. Hvis du er redd for at den skal bli for mørk så kan du jo blande 50-50 selvbruner og fukt.krem? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...