AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 Jeg skal på besøk i dag til en bekjent av meg. Han inviterer på middag og jeg vil ta med noe som takk for invitasjonen. Har tatt med twist, men er blomster kanskje bedre? Og hva med antrekk - jeg tenker at det ikke er innafor å gå barbeint hos folk jeg ikke kjenner. Ok at jeg har step-strømper ? Strømpebukse blir for mye i denne varmen.. Takknemlig for innspill og tips Anonymkode: 89f49...9fc
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #2 Skrevet 10. juni 2020 Jeg blir litt fortvilet om jeg får blomster, for da må jeg kave med å finne vase, klippe av tuppene på blomstene, osv osv, og så må jeg vanne, og whatnot. I tillegg til at blomsterbuketter er miljøsvineri Jeg synes ikke du trenger ta med noe i det hele tatt, jeg, men OM du skal ta med noe, ville jeg heller tatt med noe spiselig. Twist er bra. Helt enig i at det er en uting å gå barbeint hjemme hos andre folk, jeg hater det når folk gjør det her. Fotsopp og fotsvette og whatnot, neitakk. Så lenge sokkene dekker føttene, er det helt ok, trenger ikke gå langt oppå leggen Anonymkode: 1aac2...3de
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #3 Skrevet 10. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: I tillegg til at blomsterbuketter er miljøsvineri takk for fint svar - men hva mener du med dette? Er det virkelig det? *føler meg dum for ikke å vite*. Opplys meg? Anonymkode: 89f49...9fc
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #4 Skrevet 10. juni 2020 Jeg tenker en pose twist holder lenge jeg Anonymkode: 55371...394
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #5 Skrevet 10. juni 2020 Jeg synes både steps og noe spiselig som twist er helt fint. Kanskje en bukett med syriner om du har tilgang? Det er ikke dumt for miljøet eller krevende for mottaker, men gjør det fint. Anonymkode: 3fff5...de2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #6 Skrevet 10. juni 2020 Jeg pleier alltid å ha med innesko. Lette ballerinas som ikke gir merker på parkett. Som regel velger jeg en falske vin, eller noe god sjokolade, som gave. Elsker selv å få blomster - men må være beskjært og pakket pent inn. Enig i at det å få en bukett man må beskjære selv når man er vert er noe som virkelig bør unngås. Anonymkode: dcf71...e9a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #7 Skrevet 11. juni 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: takk for fint svar - men hva mener du med dette? Er det virkelig det? *føler meg dum for ikke å vite*. Opplys meg? Anonymkode: 89f49...9fc Ja. Altså, ikke om du plukker noen markblomster eller blomster fra hagen men drivhusfremdyrkede blomster er ikke miljøvennlig. Mye av snittblomstene er i tillegg importert fra afrika og andre steder hvor vannet burde gått til matproduksjon, ikke blomster. Og arbeidsforholdene er under enhver kritikk. Anonymkode: 1aac2...3de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå