Miracl3 Skrevet 1. juli 2005 #1 Skrevet 1. juli 2005 Kan dette spillet lastes ned eller må det være orginal spill for å kunne brukes? Koster dette spillet noe i mnd ? Leste et sted noe om 100 kr i månden for å være med. Sikkert dumme spørsmål men jeg aner ingenting om dette spillet.
Scheherazade Skrevet 1. juli 2005 #2 Skrevet 1. juli 2005 Vet ikke hvordan det er med piratnedlastinger, men det stemmer iallfall at du må betale en månedlig sum for å spille. Tror det stemmer med rundt hundre kroner, og tror også første måneden er gratis. (Ble mye synsing her... )
MorningStar Skrevet 1. juli 2005 #3 Skrevet 1. juli 2005 Jeg vet ikke hvor godt "sikret" WoW er. Men ellers må du kjøpe en pakke og dermed betale avgift for å spille.
Catzy Skrevet 1. juli 2005 #4 Skrevet 1. juli 2005 Det finnes servere med cracked versjon av WoW. Hvor lett det er å få tilgang til for "vanlige" brukere, det vet jeg ikke. Tror det er innad i enkelte grupper man bruker det. Det koster penger hver måned å spille WoW. Det koster ca 100 kr, og kan trekkes månedlig, hvert kvartal eller hvert halvår. Det koster litt mindre i måneden hvis du betaler for et halvår, enn hvis du betaler månedlig. I tillegg har du noe som heter game cards, som fungerer som kontaktkort på mobil, dvs du kjøper et kort med en gode som gir deg x antall dagers spilletid, uten at du trenger kredittkort. Spillet i seg selv koster ca 500 kr i butikken. Catzy
Kenny Skrevet 1. juli 2005 #5 Skrevet 1. juli 2005 Det er ikke noe i veien for å laste ned spillet, men man må kjøpe det for å få en slaks registrerings nøkkel som man bruker for å registrere seg.. Jeg lasta ned spillet og fikk broren min til å kjøpe spillet, i og med at han bor langt unna så sendte han bare koden på SMS til meg sån at jeg kunne registrare meg og begynne å spille.. Dette er hva det koster å spille: For 1 måned 12.99€ = ca 111Kr For 3 måneder 35.97€ = ca 309Kr For 6 måneder 65.94€ = ca 567Kr + Som sagt tidligere i tråden ca 500 for å få spillet. Hilsen en lvl 32 Shaman
jordbær Skrevet 2. juli 2005 #6 Skrevet 2. juli 2005 Elkjøp selger det til 3-400kr (med 30dagers gratis spilling) Nalan lvl 35 elf priest
Gjest siri piri Skrevet 3. juli 2005 #7 Skrevet 3. juli 2005 30 dagers gratis spilling får du uansett ved kjøp av spillet. Men du må registrere kredittkortnr (selv om det ikke trekkes før annen måned). Er imidlertid usikker om du får 30 dager gratis ved kjøp av gamecard. :klø: spillet koster 399-499 avhengig av hvor lvl 40 troll shammy
Miracl3 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2005 Da skal jeg til elkjøp å kjøpe wow. Gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå