Gurooooooooo Skrevet 10. juni 2020 #1 Del Skrevet 10. juni 2020 Hei! Noen som har erfaringer med å bestille fra twistshake.com? Bestilte varer der i fra forrige onsdag, med klarna faktura. Mottok aldri noe ordrebekreftelse så sendte en Mail samme kveld. Fikk da til svar at de hadde tekniske problemer, så ingen mottok ordrebekreftelse, men at man skulle få Mail med sporingslink når det var pakket og klart. Siden har jeg ikke hørt noe, annet enn at jeg har mottatt faktura fra Klarna. Har forsøkt å sende de flere meldinger, men får ikke noe svar på det jeg faktisk lurer på. Når jeg bestilte sto det at de hadde leveringstid på 1-3 dager, i mailen jeg mottok sto det at de var forsinket grunnet korona, men at de jobbet så fort de kunne. Synes det begynner å ta litt lang tid nå, siden de i utgangspunktet skulle bruke 3 dager... og siden fakturaen er opprettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vafle Skrevet 25. juni 2020 #2 Del Skrevet 25. juni 2020 Har du hørt noemer? Bestilte for 3-4 dager siden, ikke fått sporing, ergo ikke sendt... ser det er mange klager på FBen deres om varer som ikke er sendt 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gurooooooooo Skrevet 25. juni 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 25. juni 2020 Jeg har sendt de flere mailer, men kun samme svar om at de har mye å gjøre.. forrige torsdag mottok posten forhåndsmelding om at det skal komme en pakke fra Twistshake til meg, men fortsatt ikke mottatt pakken. Fikk pauset faktura fra Klarna siden jeg ikke har mottatt pakken. Sendte de en ny mail tirsdag, men fortsatt ikke fått svar. Kjenner det er ekstra provoserende når de sender ut reklame tre ganger daglig og skriver at det skal bli pakket og sendt samme kveld. 3 timer siden, vafle skrev: Har du hørt noemer? Bestilte for 3-4 dager siden, ikke fått sporing, ergo ikke sendt... ser det er mange klager på FBen deres om varer som ikke er sendt 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #4 Del Skrevet 25. juni 2020 Vi bestilte og det tok sikkert to uker før det kom. Fine produkter, men ergerlig med lang leveringstid og tollgebyr ved uthenting! Anonymkode: f09d9...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gurooooooooo Skrevet 30. juni 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 30. juni 2020 På 25.6.2020 den 10.23, vafle skrev: Har du hørt noemer? Bestilte for 3-4 dager siden, ikke fått sporing, ergo ikke sendt... ser det er mange klager på FBen deres om varer som ikke er sendt 🤷♀️ Vet ikke om din pakke kanskje går raskere, men min er nå faktisk innlevert til en post terminal i Sverige, så da er det faktisk håp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #6 Del Skrevet 1. juli 2020 23 timer siden, Gurooooooooo skrev: Vet ikke om din pakke kanskje går raskere, men min er nå faktisk innlevert til en post terminal i Sverige, så da er det faktisk håp! Da er vel kanskje våre i heimen innen ferien er over. Fikk svar på henvendelse at de hadde det veldig travelt etter Wonder Week 🤷♀️🤦♀️ Ikke holdbart når jeg trengte flasker før ferien. Anonymkode: 229d1...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duttings Skrevet 1. juli 2020 #7 Del Skrevet 1. juli 2020 Jeg er veldig fornøyd med produktene. Men tok lang tid å få pakka, Både at den ble pakket, så sendt, og så ble den sittende fast på grensa i 14 dager. Så tok vel 3-4 uker totalt fra betsilling til jeg fikk pakka. Så fakturaen forfalt før jeg fikk varene. Ordrebekreftelsen fra Twistshake var også mangelfull, men den hos Klarna stemte. Og så kom det jo toll gebyr på når jeg hentet den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gurooooooooo Skrevet 1. juli 2020 Forfatter #8 Del Skrevet 1. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er vel kanskje våre i heimen innen ferien er over. Fikk svar på henvendelse at de hadde det veldig travelt etter Wonder Week 🤷♀️🤦♀️ Ikke holdbart når jeg trengte flasker før ferien. Anonymkode: 229d1...86d Utrolig frustrerende når de reklamerer for at de pakker og sender samme dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gurooooooooo Skrevet 1. juli 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 1. juli 2020 2 timer siden, duttings skrev: Jeg er veldig fornøyd med produktene. Men tok lang tid å få pakka, Både at den ble pakket, så sendt, og så ble den sittende fast på grensa i 14 dager. Så tok vel 3-4 uker totalt fra betsilling til jeg fikk pakka. Så fakturaen forfalt før jeg fikk varene. Ordrebekreftelsen fra Twistshake var også mangelfull, men den hos Klarna stemte. Og så kom det jo toll gebyr på når jeg hentet den ut. Se at pakken min også er blitt tollbehandlet. Er glad jeg valgte faktura, og at Klarna frøs faktura fram til pakken kommer i så fall! men stemte innholdet med det du bestilte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #10 Del Skrevet 1. juli 2020 Jeg bestilte for sikkert 5 uker siden, venter enda.. Og jeg forhåndsbetalte. Reklame 3 ganger daglig får jeg da. Googlet i ettertid og ser at det ikke er uvanlig å måtte vente leeeenge. Jeg angrer på hele greien, mest fristet til å avbestille og få pengene igjen. Hele greien virker veldig useriøst. De markedsfører jo veldig, og merket kan jo også kjøpes på barnas hus, så helt ærlig hadde jeg ikke trodd det skulle være slik som dette Anonymkode: cfb60...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duttings Skrevet 1. juli 2020 #11 Del Skrevet 1. juli 2020 5 timer siden, Gurooooooooo skrev: Se at pakken min også er blitt tollbehandlet. Er glad jeg valgte faktura, og at Klarna frøs faktura fram til pakken kommer i så fall! men stemte innholdet med det du bestilte? Ja, innholde stemte med det jeg betilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vafle Skrevet 9. juli 2020 #12 Del Skrevet 9. juli 2020 Hadde gledet meg til desse flaskene kom, men enda ikkje fått beskjed om at dei er sendt 🙈 får vel bare vera glad om dei dukkar opp... (bestilte 20. juni) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vafle Skrevet 21. juli 2020 #13 Del Skrevet 21. juli 2020 Status: 20. juli, nøyaktig én måned etter bestilling, fikk jeg sendingsbekreftelse. Glad det ikke er tutteflasker til en sulten baby jeg venter på 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå