Gå til innhold

Nabo provoseres av at datteren vår soler seg toppløs!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Vi har ei datter på 16 år. Jeg har hele tiden tenkt at det bare er bra at hun føler seg fri i sin egen kropp etter at hun ifjor sommer begynte å sole seg toppløs. Dette gjør hun på stranda og hjemme i hagen.

Men da jeg møtte på naboen igår, en mann i 60 åra hvis det har noen betydning, så sa han at han syntes det var veldig sjenerende å se datteren min sole seg toppløs. Jeg ble helt ærlig ganske satt ut. 

Innspill?

Anonymkode: e2645...852

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest HegeMarie
Skrevet

Si at han ikke er forpliktet til å glo på hva naboene holder på med.

AnonymBruker
Skrevet

Kan på en måte forstå at han ikke synes det er så festelig å måtte unngå å se på henne. Er jo en sånn ting som kan stemple han som en "gammel gris" hvis noen ser at han ser bort på henne, og som kvinne selv, den type ting drar jo øyet mot seg liksom. Eller du bare ser at det er noen der, og så oppdager du når blikket har fallt på henne at hun ligger der toppløs. Skjønner at det føles som at man invaderer hennes privatsfære uten å hatt intensjon om det.  Kan hun ligge på en annen side av huset?

Når det er sagt har hun all rett til å sole seg toppløs i egen hage, og han må bare finne seg i det når hun er komfortabel med det.

Anonymkode: 46977...d21

• Liker 45
Skrevet

Lurer på hvor stor andel av trådene her inne som er trolling/flamebait.

• Liker 48
Skrevet

Det er vel ikke så veldig overraskende at de som er 60 idag, synes at det kanskje er ubehagelig.. 

Når vi som er 30 og 40 nå er 60.. så er det nok sosialt akseptert..
Han må ærlig talt bare lukke øyenene sine om han ikke klare å kontrollere seg..

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Krutegodt skrev:

Det er vel ikke så veldig overraskende at de som er 60 idag, synes at det kanskje er ubehagelig.. 

Når vi som er 30 og 40 nå er 60.. så er det nok sosialt akseptert..
Han må ærlig talt bare lukke øyenene sine om han ikke klare å kontrollere seg..

Ha ha, det var mye vanligere å sole seg toppløs tidligere, så dette kan ikke være grunnen!Ellers enig i at han bare må lukke øynene hvis han ikke tåler å se det.

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal mannfolk få lov men ikke kvinnfolk? Fordi vi har meir fett i puppene?

fordi mannfolk ser på pupper som sex? 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: c9c2f...fa4

• Liker 31
Gjest Alterego666
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må hun sole seg toppløs på steder hvor alle kan se? Forstår godt at det er ubehagelig for andre. Er du ikke redd for at noen skal ta bilder og spre de på nett?

Anonymkode: 16c3d...e44

Det er vanlig å sole seg utendørs. Jenta er på egen privat grunn. 

Gjest Alterego666
Skrevet
11 minutter siden, Krutegodt skrev:

Da gubben var ung var toppløs soling helt vanlig på offentlig grunn som parker og strender. 
Jenta gjør ikke noe galt, hun har bare blitt angrepet av Bygdedyret.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hun gjør ingenting ulovlig, naboen får bare se en annen vei. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig noen i 2020 som soler seg toppløs? Det var da veldig last century.....

Anonymkode: 7391b...c8b

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg vokste opp var dette daglig å se på strendene, og jeg er ikke akkurat veldig gammel.

Men, det har forandret seg mye, og hvis du soler deg toppløs på en Oslostrand, hva skjer da?

Dette har forandret seg i Norge, til det verre spør du meg, men likevel, det er tydeligvis en majoritet som mener at man ikke kan sole seg toppløs.

Selv liker jeg å dra shortsen av meg også, så jeg får litt sol på rumpestumpen, men jeg er veldig sjermet i min hage :)

Anonymkode: 5a5e6...5a9

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Si til ham at han får slutte å seksualisere datteren din! 

Anonymkode: f12cc...d7b

• Liker 9
Skrevet

Sa han at det var sjenerende eller ba han henne aktivt la være?

La oss si han ikke hadde sagt noe. Plutselig en dag kommer datteren din inn og begynner å klage - naboen på 60 setter seg alltid ut når hun skal sole seg toppløs, hun føler seg beglodd, synes han er ekkel osv. Tenåringsjenter kan plutselig få sånt for seg. Hva hadde du tenkt da? Kanskje ville han bare være ute han også, men plutselig blir han gjenstand for anklager.

Kanskje han rett og slett ville si noe for å vite at han ikke blir stemplet som "gammel gris", være føre var.

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Da jeg vokste opp var dette daglig å se på strendene, og jeg er ikke akkurat veldig gammel.

Men, det har forandret seg mye, og hvis du soler deg toppløs på en Oslostrand, hva skjer da?

Dette har forandret seg i Norge, til det verre spør du meg, men likevel, det er tydeligvis en majoritet som mener at man ikke kan sole seg toppløs.

Selv liker jeg å dra shortsen av meg også, så jeg får litt sol på rumpestumpen, men jeg er veldig sjermet i min hage :)

Anonymkode: 5a5e6...5a9

Ja, hva skjer da?

Anonymkode: 88449...6d2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...