Gå til innhold

Flere rasister o.l. på KG nå enn for litt siden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fått veldig inntrykk av det. Aldri sett så mye rasisme og ytre høyre aktivitet her som siste uka. Har jo tatt helt av. Samtidig legger jeg merke til at Facebook har blitt mye roligere og mindre av det. Flyttet alle rasistene seg over til diskusjonsforumene nå?

Anonymkode: 3af85...b51

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett noen rasister, her.

Anonymkode: 03146...d2e

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Ser ingen forskjell

Anonymkode: 59a6d...ad5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett noen rasister, her.

Anonymkode: 03146...d2e

Virkelig?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig?

Nei. kom med eksempler.

Anonymkode: 259ad...19c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det må du nesten utdype litt mer. Tenker du nå som følge av demonstrasjonen? 

Anonymkode: 8dc62...738

• Liker 1
Skrevet

Blir flere og flere høyreekstreme synlig i sosiale medier. Det har vært en trend de siste fem-seks årene. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det må du nesten utdype litt mer. Tenker du nå som følge av demonstrasjonen? 

Anonymkode: 8dc62...738

Ja, i trådene etter det, og andre tråder som handler om lignende saker. Ser også generelt at det er flere med veldig høyrevridde meninger i alle de trådene også.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Katten.2.0 skrev:

Blir flere og flere høyreekstreme synlig i sosiale medier. Det har vært en trend de siste fem-seks årene. 

Ja, det har jeg fått med meg. Syntes bare det var en sånn plutselig "boom" her på Kvinneguiden nå. 

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

TS, kan du komme med eksempler på rasisme her inne ? For jeg har heller ikke lagt merke til rasisme her.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, det har jeg fått med meg. Syntes bare det var en sånn plutselig "boom" her på Kvinneguiden nå. 

De har vært her lenge, men de blir mer synlig ettersom tråder relatert til deres holdninger er populære. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

TS, kan du komme med eksempler på rasisme her inne ? For jeg har heller ikke lagt merke til rasisme her.

Da må du jo være blind, det er bare å trykke inn på hver eneste tråd som har noe med blm å gjøre, så skal det være å finne ganske kjapt.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Katten.2.0 skrev:

De har vært her lenge, men de blir mer synlig ettersom tråder relatert til deres holdninger er populære. 

Du har sikkert rett. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Fått veldig inntrykk av det. Aldri sett så mye rasisme og ytre høyre aktivitet her som siste uka. Har jo tatt helt av. Samtidig legger jeg merke til at Facebook har blitt mye roligere og mindre av det. Flyttet alle rasistene seg over til diskusjonsforumene nå?

Det er som andre nevner, en voldsom vekst i høyreekstreme meninger både her og i andre medier. Det gjelder heller ikke bare i Norge. Bare se på hva PST anser som en av de største truslene for landet.

De som mener at det ikke eksisterer, og vil ha eksempler, de er gjerne litt over kanten rasistiske selv. Rett og slett.

Anonymkode: 03c30...734

• Liker 8
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du jo være blind, det er bare å trykke inn på hver eneste tråd som har noe med blm å gjøre, så skal det være å finne ganske kjapt.

Har ikke lest de trådene, men om noen har rasistiske ytringer er det bare å rapportere så blir det slettet av moderator.

AnonymBruker
Skrevet

De som ikke er enig med BLM er rasister? Jaja det var jo veldig tolerant.

Anonymkode: b4877...7c2

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

tja, dere snowflakes bruker ordet rasisme ganske lett.  Kritisere opptøyet....rasist.  Kritisere Durek....rasist.  Kritisere innvandring.  Rasist.   ----  Men kritisere vanlig hvite folk, dere er flink på det, og DA er det ikke rasisme. 

Anonymkode: d4fd5...559

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Mulig det er flere som utrykker seg, men heldigvis går diskusjonen den andre retningen også. 

Tenker Korona-tiden gjorde at KG fikk mange nyregistrerte brukere sånn generelt, spesielt fordi flere aviser ikke har kommentarfelt lengre. Og da kommer rasistene med på kjøpet de også..

Men det har vært mye drit her fra før av altså. Håper bare vi som er mer åpne og liberale kan bli bedre på å diskutere i mot! 

Anonymkode: bc841...bce

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er som andre nevner, en voldsom vekst i høyreekstreme meninger både her og i andre medier. Det gjelder heller ikke bare i Norge. Bare se på hva PST anser som en av de største truslene for landet.

De som mener at det ikke eksisterer, og vil ha eksempler, de er gjerne litt over kanten rasistiske selv. Rett og slett.

Anonymkode: 03c30...734

Håper det.  Er ikke bra den anti-hvite movement som skjer verden over.  Stakkars melanin-mangle gutter som vokser opp nå. 

Anonymkode: d4fd5...559

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Går jeg alene hjem midt på natten så er ikke høyreekstremister eller rasister jeg er mest redd for å si det mildt og jeg er ikke hvit!

Anonymkode: b4877...7c2

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...