amit Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 Corona-bløffen. Epidemiologen Neil Ferguson sto bak den ofte siterte Imperial College London coronavirus-modellen, og også er blitt sitert av organisasjoner som The New York Times og har vært medvirkende i beslutningen om regjeringspolitikk når det gjelder nedstenging av samfunnet. Fergusons modell projiserte 2,2 millioner døde i USA og 500 000 i Storbritannia fra COVID-19. Faktiske døde ligger nå på 114 151 i USA og 40 883 i Storbritannia. Og her er dødstallene sterkt oppblåst: De som er registrert som døde, er døde MED coronavirus. De aller fleste av de døde hadde andre underliggende sykddommer og ville ha dødd uansett. Etter de siste dagers demonstrasjoner mot «rasisme» må vel selv de største idiotene forstå at corona-hysteriet er bløff. Myndighetene har sterke smittevernregler og pålegger oss å holde en meters avstand, samtidig som de samme myndighetene tillater at titusenvis av mennesker står som sild i tønne ved en demonstrasjon mot «rasisme». Det bør senest nå være veldig tydelig for alle at corona-hysteriet er en total svindel og bullshit. Men de aller fleste mennesker er så dumme i disse dager at de bare aksepterer alt mediene og regjeringen forteller dem. Det er ikke noe håp igjen ... 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #2 Skrevet 10. juni 2020 https://www.euromomo.eu Anonymkode: 13df0...fc6
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #3 Skrevet 10. juni 2020 Enig i at corona er voldsomt oppblåst i media, en journalistisk tragedie, som så mye annet som aldri refereres saklig og nøkternt. En kan mistenke at folk er stokk dumme dessverre. Idioti er mye mer smittsomt enn corona, og langt farligere. Anonymkode: 919f4...c88 7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #4 Skrevet 10. juni 2020 Oi, en forsker som sa det, da MÅ det være sant (det er bevist i andre tråder her). Anonymkode: 4a4eb...e17 10
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #5 Skrevet 10. juni 2020 2 hours ago, amit said: Corona-bløffen. Epidemiologen Neil Ferguson sto bak den ofte siterte Imperial College London coronavirus-modellen, og også er blitt sitert av organisasjoner som The New York Times og har vært medvirkende i beslutningen om regjeringspolitikk når det gjelder nedstenging av samfunnet. Fergusons modell projiserte 2,2 millioner døde i USA og 500 000 i Storbritannia fra COVID-19. Faktiske døde ligger nå på 114 151 i USA og 40 883 i Storbritannia. Og her er dødstallene sterkt oppblåst: De som er registrert som døde, er døde MED coronavirus. De aller fleste av de døde hadde andre underliggende sykddommer og ville ha dødd uansett. Etter de siste dagers demonstrasjoner mot «rasisme» må vel selv de største idiotene forstå at corona-hysteriet er bløff. Myndighetene har sterke smittevernregler og pålegger oss å holde en meters avstand, samtidig som de samme myndighetene tillater at titusenvis av mennesker står som sild i tønne ved en demonstrasjon mot «rasisme». Det bør senest nå være veldig tydelig for alle at corona-hysteriet er en total svindel og bullshit. Men de aller fleste mennesker er så dumme i disse dager at de bare aksepterer alt mediene og regjeringen forteller dem. Det er ikke noe håp igjen ... Men forstår du ikke at de tiltakene som er gjort gjør at vi ikke fikk de massive tallene som man fryktet når pandemien kom? Det er ikke slik at hvis jeg ligger ann til å veie 100 kg i løpet av en viss tid hvis jeg spiser 10.000 kcal pr. dag, så blir det også resultatet hvis jeg gjør tiltak og spiser kun 1800 kcal pr dag. Anonymkode: c7dc3...695 22
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #6 Skrevet 10. juni 2020 Svindel og bullshit? Si det til de som mistet noen rundt omkring i verden. «Åja mannen din på 34 døde av corona? Han ville nok ha dødd uansett. Det var en bullshit ting å dø av» Anonymkode: 21ff7...429 12
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #7 Skrevet 10. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig i at corona er voldsomt oppblåst i media, en journalistisk tragedie, som så mye annet som aldri refereres saklig og nøkternt. En kan mistenke at folk er stokk dumme dessverre. Idioti er mye mer smittsomt enn corona, og langt farligere. Anonymkode: 919f4...c88 Enig. Bare det at de lot den gale kjerringa som spådde 150000 døde før sommeren være overalt og drive sin skremselspropaganda sier sitt. En annen ting er kondolanser til alle som døde av corona. Vi ser ingen kondolanser til alle som dør av kreft, i bilulykker, av legetabber osv. Så husker jeg artikkelen på førstesiden i VG der en mann var livredd for at hans syke mor skulle dø av corona. Mora var 102(!) år og kunne da dødd når som helst bare fordi hun var gammel. Man er ikke skapt for å leve til man er 150. Anonymkode: c8787...d89 6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #8 Skrevet 11. juni 2020 Og nå skal de få alle til å ta koronavaksinen og det med vaksinen er et perfekt våpen fra media om at vaksinemotstanderene er helt kokko og dumme i hodet. Media skriver noe om at "det ble stille fra vaksinemotstanderene", men ikke egentlig. Hvem ønsker å stikke hodet sitt opp med motstridebndd meningene enn massen og få det halshugd som mange vaksinemotstanderene allerede har fått? Media har makt og er 4. Statsmakt. Jeg orker i allfall ikke diskutere med noen, når jeg er garantert til å bli halshugd og tiet stemmevolum ned til det punktet at jeg ikke har noen rettigheter... Er enig. Mange av de med underliggende sykdom ville dødt uansett. Lurer forresten på hvordan det kan være smitte et sted, om ingen der har korona smitte... Blir en trist sommer og for ikke å være trist år, som ødelegger mye for psyken med både unge og gamle, og det må samfunnet, etter alt dette ta konsekvensene for. Økt psykiatriplasser og bedre psykisk helsetilbud, men det er nok bare en drøm. Etterpå, er da konsekvensene må taes og der mange problemer allerede har forverret seg hos enkeltskjebner landet rundr. "koronatiltakene" er viktigst. Anonymkode: e62e6...1cf 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #9 Skrevet 11. juni 2020 ++ mange som allerede slet før korona, har fått det verre. Det vil ikke være lett å komme tilbake til hjelp, for eksempel for mange av de som har sosial angst som finner isolasjonen som en "drøm". Disse vil bare bli enda vanskeligere å hjelpe, fordi dem nå er enda mer vandt til å isolere seg. Når de blir enda vanskeligere, blir dem og mer gitt opp og de går under radaren på "den ingen kan hjelpe". Da lever dem ikke, men er så godt som tilsiktet dø der de fortsatt etter korona tiltakene isolerer seg fordi alle har gitt dem opp pga de var for vanskelig. Men korona er viktig, viktig å redde gamle og syke som nok uansett ville dødt i nær fremtid, fordi vi alle kan leve evig. Ingen skal noensinne dø... Anonymkode: e62e6...1cf 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #10 Skrevet 11. juni 2020 Det er jo ikke sånn at alle som dør av dette ville dødd uansett. Man kan leve lange fine normale liv med en eller annen sykdom. Se til mange andre land da, det er ikke bare eldre og syke som dør der??? Anonymkode: f938e...5af 10
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #11 Skrevet 11. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke sånn at alle som dør av dette ville dødd uansett. Man kan leve lange fine normale liv med en eller annen sykdom. Se til mange andre land da, det er ikke bare eldre og syke som dør der??? Anonymkode: f938e...5af Det spiller ingen rolle hva som skjer i andre land. I Norge er gjennomsnittsalderen på dem som har dødd av viruset på 83 år. Kun 16 stk over hele landet er innlagt, og kun to stk i respirator. Man kan da virkelig ikke lage nasjonale tiltak med hensyn til hvordan ting skjer i andre land. Anonymkode: c8787...d89 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #12 Skrevet 11. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det spiller ingen rolle hva som skjer i andre land. I Norge er gjennomsnittsalderen på dem som har dødd av viruset på 83 år. Kun 16 stk over hele landet er innlagt, og kun to stk i respirator. Man kan da virkelig ikke lage nasjonale tiltak med hensyn til hvordan ting skjer i andre land. Anonymkode: c8787...d89 Men det sier jo noe om potensiale i sykdommen? det gir jo ingen mening at det skal være mindre farlig for oss i norge? Anonymkode: f938e...5af 9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #13 Skrevet 11. juni 2020 Alle disse tusenvis som "ville dødd uansett", hvorfor er de døde i Sverige men ikke i Norge? Mange svensker med underliggende sykdommer ble smittet, og døde. Nordmenn med underliggende sykdommer ble ikke smittet, og døde ikke. Hvorfor er de ikke døde?? Anonymkode: 1a839...7e2 6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #14 Skrevet 11. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle disse tusenvis som "ville dødd uansett", hvorfor er de døde i Sverige men ikke i Norge? Mange svensker med underliggende sykdommer ble smittet, og døde. Nordmenn med underliggende sykdommer ble ikke smittet, og døde ikke. Hvorfor er de ikke døde?? Anonymkode: 1a839...7e2 De er døde i Sverige dessverre, i Norge er de IKKE døde pga av tiltakene som ble gjort! Hva er det folk ikke skjønner med det??? Jeg er så glad for at Norge tok dette på alvor men hadde vert aller best om nordmenn fikk utreise forbud og forbud for turister vips hadde vi sluppet all nedstegning Anonymkode: 2b0ad...b04 8
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #15 Skrevet 11. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er døde i Sverige dessverre, i Norge er de IKKE døde pga av tiltakene som ble gjort! Hva er det folk ikke skjønner med det??? Jeg er så glad for at Norge tok dette på alvor men hadde vert aller best om nordmenn fikk utreise forbud og forbud for turister vips hadde vi sluppet all nedstegning Anonymkode: 2b0ad...b04 det er vanskelig å forstå at ikke folk skjønner eller at de fornekter at tiltakene har redda liv . Fatter det bare ikke! Anonymkode: d933c...0fa 9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #16 Skrevet 11. juni 2020 83 er gjennomsnittsalder på døde i Norge FORDI vi har hatt tiltak. Uten tiltakene hadde gjennomsnittsalder vært mye lavere. Og folk skal ikke dø når de er 70 selv om de har en bakenforliggende sykdom som diabetes. Man dør ikke så ofte av diabetes uten at noe annet alvorlig rammer. Og folk får ikke lov til å si at det er greit at mine foreldre som er 70 år skal dø bare fordi andre skal slippe bryet med tiltak! Fader, det er så umennesklig og usaklig! Å holde avstand og ikke stimle sammen det greier alle ei stund til!! Skjerp dere! Se på andre land, da ser dere at korona ikke er oppdikta! Anonymkode: d933c...0fa 9
Batteri Skrevet 11. juni 2020 #17 Skrevet 11. juni 2020 (endret) Mine forutinntatte teorier om TS: * Støtter Listhaug og Trump * Bruker ordet «klimahysteri» titt og ofte * Deler ofte artikler fra Resett, HRS og Document på sosiale medier * Er sterkt i mot bompenger * Har betalt noen farts- og parkeringsbøter i sitt liv * Har utdanning fra Livets Harde Skole * Er veldig opptatt av at vi skal fikse vårt eget land før vi sløser bort penger til utlandet Takk for meg Endret 11. juni 2020 av Batteri 12
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #18 Skrevet 11. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det sier jo noe om potensiale i sykdommen? det gir jo ingen mening at det skal være mindre farlig for oss i norge? Anonymkode: f938e...5af Jo, det gjør det. For eksempel, har land som Italia og Spania mye mindre spredt befolkning og mye mer antibiotikaresistente bakterier på sykehus. De har også mye eldre befolkning og dårligere helse hos befolkningen generelt. Anonymkode: c8787...d89
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #19 Skrevet 11. juni 2020 1 time siden, Batteri skrev: Mine forutinntatte teorier om TS: * Støtter Listhaug og Trump * Bruker ordet «klimahysteri» titt og ofte * Deler ofte artikler fra Resett, HRS og Document på sosiale medier * Er sterkt i mot bompenger * Har betalt noen farts- og parkeringsbøter i sitt liv * Har utdanning fra Livets Harde Skole * Er veldig opptatt av at vi skal fikse vårt eget land før vi sløser bort penger til utlandet Takk for meg Jeg har også betalt et par parkeringsbøter i mitt liv, for vet du hva? Det går an å glemme seg bort. Man er ikke ufeilbarlig. Jeg er også imot bompenger i den formen de er i dag, med fordyrende administrasjon. Anonymkode: c8787...d89 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #20 Skrevet 11. juni 2020 Det er over 200 000 som er testet bare i Norge mot ca. 8000 smittete. Av disse har bare 242 dødt. Se heller på hva kan lære av viruset og hvoror det kommer nye virus. Kan det være som en konsekvens av hvordan planeten og dyrene har vær behandlet? Anonymkode: e62e6...1cf
Anbefalte innlegg