Gå til innhold

Vil utvikle eiendom, men hva skal jeg studere??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Jeg er akkurat ferdig med en bachelor i sykepleie, og har kjent lenge at dette ikke er drømmeyrket for meg. Jeg fullførte fordi jeg hadde kommet såpass langt i studieløpet, og tenkte det ikke ville være bortkastet med en bachelor som sykepleier i bunnen.

Jeg har stor interesse for eiendom, men har ikke lyst til å bli eiendomsmegler. Drømmeyrket hadde vært å blitt eiendomsutvikler, men da må jeg først ta bachelor, for så å bygge på med en master.. 

Jeg kjenner at jeg foreløpig ikke orker å studere mer enn en bachelor. Noen som vet hvordan jeg kan komme med å utvikle eiendom uten å ta masteren i Bergen? 

Anonymkode: 2cd3a...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Helst et studie i nærheten av Oslo 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

NEAK, men det blir jo ikke i oslo? hva med øk.adm, evt bed.øk?

eller en kort takstmann/kvinne utd? altså jeg vet ikke, men tenker økonomi eller norsk eiendomsakademi. synes selv dette høres spennende ut🤗du kan jo ta et gratis nettstudie i bed.øk for å begynne et sted?

Anonymkode: 6b7c5...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

spennende studie; men da må ts først ta BA😬8 år inkl sykepleie studiet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar! 🤗 

Veldig kjipt at det blir 5 år til med skole evt da ja.. Ser ikke ut som det finnes en annen løsning.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

hva med oslo met? ikke eiendomsutvikling, men de har 1-2 år med økonomi og ledelse. kan være at du kan starte med økonomi? forstår veldig godt at du ikke orker 5 års studie rett etter bachelor. kan du jobbe som sp og ta deltidsstudie kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...