Rucula Skrevet 11. juni 2020 #41 Skrevet 11. juni 2020 Hadde byttet på flekken Er 39 uker gravid nå 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #42 Skrevet 12. juni 2020 På 10.6.2020 den 21.52, Bahir skrev: Kan du fortelle hvor lenge du hadde hyperemesis? Gutt eller jente? Dårligere for hver gang eller likt? Hadde det slev med første mann, planlegger nr 2.. Ikke meg du spurte, men tenkte jeg kunne svare jeg også. Jeg hadde hyperemesis i første svangerskap, og ikke i andre. Jeg kastet opp en del i første trimester andre gang også, men det var ikke like overveldende og jeg sluttet å kaste opp i andre trimester. Jeg hadde en periode rundt uke 9 hvor jeg var helt fortvilt fordi jeg trodde jeg holdt på å få hyperemesis igjen, og jeg var på sykehus for væskebehandling én gang den uken. Det gikk altså over igjen Jeg var litt småkvalm i perioder gjennom hele svangerskapet, og hadde dårlig matlyst, men sammenlignet med første gang var jeg i god form. Begge var jenter. Ikke meningen å kuppe tråden. Jeg tenkte bare så mye på dette før jeg ble gravid igjen selv, så jeg fikk lyst til å si at det kan gå bra også. Man har økt risiko for å få det igjen, men det er mer sannsynlig at man slipper, fikk jeg beskjed om. Anonymkode: 6fd00...2b8
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #43 Skrevet 12. juni 2020 Er 12 uker denne uken, og nå begynner bekymringene å slippe litt tak. Skulle gjerne byttet med mannen de første ukene, han er mye mer avslappa enn meg. Anonymkode: 3db47...31c
Bahir Skrevet 12. juni 2020 #44 Skrevet 12. juni 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke meg du spurte, men tenkte jeg kunne svare jeg også. Jeg hadde hyperemesis i første svangerskap, og ikke i andre. Jeg kastet opp en del i første trimester andre gang også, men det var ikke like overveldende og jeg sluttet å kaste opp i andre trimester. Jeg hadde en periode rundt uke 9 hvor jeg var helt fortvilt fordi jeg trodde jeg holdt på å få hyperemesis igjen, og jeg var på sykehus for væskebehandling én gang den uken. Det gikk altså over igjen Jeg var litt småkvalm i perioder gjennom hele svangerskapet, og hadde dårlig matlyst, men sammenlignet med første gang var jeg i god form. Begge var jenter. Ikke meningen å kuppe tråden. Jeg tenkte bare så mye på dette før jeg ble gravid igjen selv, så jeg fikk lyst til å si at det kan gå bra også. Man har økt risiko for å få det igjen, men det er mer sannsynlig at man slipper, fikk jeg beskjed om. Anonymkode: 6fd00...2b8 Takk😊🧡Håper☝️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå