AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 Hvis det var slik at du kan velge at mannen gikk gravid, ville du byttet? Eller syns du det er en fordel og få gå gravid og føde barnet istedenfor å være tilskuer, men slippe ubehag og smerte? Jeg tenker av og til at jeg misunner samboer som slipper og føler mitt liv og kropp preges mye mer av dette de første årene, men tror faktisk ikke jeg ville byttet. Er jo også en helt ekstremt sterk og fin opplevelse. Anonymkode: 2c301...db0
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #2 Skrevet 10. juni 2020 Mannen kunne gjerne fått gå gravid og føde, med den ekstra helserisiko og belastning det innebærer, så kunne jeg overtatt med amming og nattevåk når baby var ute😁 Anonymkode: fa274...0fe 5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #3 Skrevet 10. juni 2020 Mannen kunne ha født. Men svangerskapet var lekende lett og bare koselig for min del Ammingen kunne vi gjerne byttet på - for den er så koselig og tilknytningen med baby blir så god! Så jeg ville ikke kvittet meg helt med den, men hadde vært godt å kunne delt på 😅 Anonymkode: 7c785...682 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #4 Skrevet 10. juni 2020 Nei, jeg ville ikke byttet. Jeg syns det var slitsomt å være gravid, men jeg sa flere ganger til mannen at jeg syns jeg var heldig. Og han sa at det var veldig godt han slapp, så det passet jo bra. Jeg har hatt ganske tunge svangerskap, men lette fødsler. Anonymkode: 6fd00...2b8
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #5 Skrevet 10. juni 2020 Min kropp er ganske skadet av mye forskjellig, så jeg hadde med glede gitt han den jobben om mulig Men håper kroppen min er bedre til jeg eventuelt vil ha barn. Anonymkode: 16045...9ae
Saltsild Skrevet 10. juni 2020 #6 Skrevet 10. juni 2020 Herregud ja, han kunne gjerne gå gravid for min del. Hadde hyperemsis begge gangene, og det er SÅ slitsomt! Jeg kunne tatt fødselen om man kunne delt det sånn haha. 2
Gjest Tamsi Skrevet 10. juni 2020 #7 Skrevet 10. juni 2020 Absolutt. Han vil ha barn, men jeg har IKKE lyst å være gravid. Jeg har mer lyst å miste en arm liksom. Veldig lett for han å ville, hans eneste bidrag er jo det gøyeste han gjør
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #8 Skrevet 10. juni 2020 Ja, annenhver gang i hvert fall. Han aner ikke hvor enkelt han har det. Anonymkode: f15a0...781 5
Carrot Skrevet 10. juni 2020 #9 Skrevet 10. juni 2020 Jeg hadde svangerskap og fødsel fra helvete så ja takk 😄 5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #10 Skrevet 10. juni 2020 Ja takk, han kunne gjerne fått mensen også. Så kunne jeg tatt en manflu en gang iblant, selv om det er myye værre. Anonymkode: ef75b...3c9 6
Lykkeligliten Skrevet 10. juni 2020 #11 Skrevet 10. juni 2020 Nei ville ikke bytta, hadde et herlig svangerskap, men en lang og tung fødsel, men hele opplevelsen var fantastisk så er glad jeg har fått oppleve det og kan oppleve det igjen. Kunne aldri tenkt meg å sette mannen ha det så vondt uten at jeg kunne gjordt noe med det.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #12 Skrevet 10. juni 2020 Nei. Jeg har vært gravid to ganger og elsket det. Ja, det er slitsomt og vondt, men følelsen av å ha et voksende liv inni kroppen min er det største jeg noen gang har opplevd. Fødsel og amming ville jeg heller ikke gitt fra meg. Anonymkode: 9fd75...fc2 5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #13 Skrevet 10. juni 2020 1 time siden, Tamsi skrev: Absolutt. Han vil ha barn, men jeg har IKKE lyst å være gravid. Jeg har mer lyst å miste en arm liksom. Veldig lett for han å ville, hans eneste bidrag er jo det gøyeste han gjør Oi, du beskriver nøyaktig det jeg føler. Jeg tenker også at selvfølgelig er det lett for menn å ønske seg barn, noen andre gjør jo all drittjobben for dem. 😔 Anonymkode: 7784f...8cd 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #14 Skrevet 10. juni 2020 Hah, lett! Graviditet fullt av kvalme og alskens plager etterfulgt av 2 fødsler fra helvete, er ikke noe jeg har noe stort behov for å oppleve igjen 😅 Anonymkode: 09a5a...df9 1
Sariou Skrevet 10. juni 2020 #15 Skrevet 10. juni 2020 Jeg har hatt to tøffe svangerskap, med både hyperemesis og alvorlig bekkenløsning. Men jeg ville ikke byttet likevel, det er helt spesielt å få være gravid, jeg er veldig glad for å ha opplevd det. Hadde det vært mulig, kunne mannen tatt over keiseesnittene da. 😆 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #16 Skrevet 10. juni 2020 Ja, han kunne fått graviditetene. Men ikke hvis han ble like dårlig som jeg var, jeg hadde ikke orket å være på sidelinja da. Det er lettere å være syk, enn å være bekymra ektefelle. Han ville veldig gjerne ha byttet også. Det at jeg ikke takler tanken på ny graviditet gjør at vi stopper på tre barn. 😊 Anonymkode: 1170b...c20
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #18 Skrevet 10. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det var slik at du kan velge at mannen gikk gravid, ville du byttet? Eller syns du det er en fordel og få gå gravid og føde barnet istedenfor å være tilskuer, men slippe ubehag og smerte? Jeg tenker av og til at jeg misunner samboer som slipper og føler mitt liv og kropp preges mye mer av dette de første årene, men tror faktisk ikke jeg ville byttet. Er jo også en helt ekstremt sterk og fin opplevelse. Anonymkode: 2c301...db0 Jeg ville ikke byttet. Føler det heller er mannen som bør være misunnelig på oss som kan gå og kjenne bebisens spark og kose meg magen hele tiden.🥰 Anonymkode: 7caeb...754 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #19 Skrevet 10. juni 2020 Ja, jeg ville byttet. Samboer har all energi han pleier å ha, han farter rundt til venner og familie som før. Han drar på fest en gang i mnd, han jobber fulltid og har energi til diverse hobbyer. Han får beholde kroppen sin, psyken sin og han slipper så mye smerter. Likevel får han en baby servert i armene. Ja, takk. Anonymkode: 6676f...fe6 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #20 Skrevet 10. juni 2020 Mannen min har ekstrem sprøyteskrekk og en dæsj hypokondri, samt at han har så følsomme brystvorter at han hyler bare noen kommer borti dem, så det hadde nok ikke blitt noen unger her hvis han skulle gå gravid/føde/amme. Anonymkode: e1e3d...47b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå