Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber på et sted med komplett kaos. Kort fortalt; leder har ikke kontroll på noe, elendig likviditet, får ikke levert som avtalt til kunder, mye baksnakking og kjipt miljø. Lite støtte å hente hos ledelse.
 

Min jobb er å svare kunder/kundeservice, og så og si alle er fly forbanna siden de ikke får varene sine. 
 

Jeg kjenner jeg er på randen av et sammenbrudd, og synes det er flaut å jobbe et slikt sted. Belastningen føles enorm. Men jeg har ikke fått noen annen jobb, og har jo ikke lyst å bli arbeidsledig nå. Er bare så inderlig sliten av å få kjeft hele dagen, og forsøke å komme med gode svar til kunder som ikke får varene sine når det er avtalt. 

Noen med lignende erfaring/tips? 

Anonymkode: 18277...a65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe du kan bidra meg for å forbedre effektiviteten på kontoret, slik at kundene blir litt mer fornøyd?
Om ikke er det bar eå fortsette å søke jobber, kontakt alle bemanningsbyråer. 

Har selv jobbet i kundeservice, men for en bedrift hvor kundene ikke var SÅ misfornøyd. Satt på fakturalinje, og hadde som mål å få alle samtaler med sure kunder til å ende med en hyggelig tone. Det gikk som regel greit. Men jeg trivdes ikke med jobb i kundeservice, og måtte bite tenna sammen en god stund før jeg fikk napp på ny jobb i ny bransje. I mellomtiden er det bare å gjøre det du kan for å prøve å bedre arbeidsmiljø, og evt effektivitet/leveranser. 

Anonymkode: 523a4...fa2

AnonymBruker
Skrevet

Kontakt et bemanningsbyrå!! Det er null problem å skaffe en lignende jobb hos en bedre arbeidsgiver. Har veldig god erfaring med Manpower. Det å jobbe med kundeservice på telefon er utrolig slitsomt om arbeidsplassen er kaotisk. 

Anonymkode: 08c87...41a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...