AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 Jobber på et sted med komplett kaos. Kort fortalt; leder har ikke kontroll på noe, elendig likviditet, får ikke levert som avtalt til kunder, mye baksnakking og kjipt miljø. Lite støtte å hente hos ledelse. Min jobb er å svare kunder/kundeservice, og så og si alle er fly forbanna siden de ikke får varene sine. Jeg kjenner jeg er på randen av et sammenbrudd, og synes det er flaut å jobbe et slikt sted. Belastningen føles enorm. Men jeg har ikke fått noen annen jobb, og har jo ikke lyst å bli arbeidsledig nå. Er bare så inderlig sliten av å få kjeft hele dagen, og forsøke å komme med gode svar til kunder som ikke får varene sine når det er avtalt. Noen med lignende erfaring/tips? Anonymkode: 18277...a65
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #2 Skrevet 10. juni 2020 Er det noe du kan bidra meg for å forbedre effektiviteten på kontoret, slik at kundene blir litt mer fornøyd? Om ikke er det bar eå fortsette å søke jobber, kontakt alle bemanningsbyråer. Har selv jobbet i kundeservice, men for en bedrift hvor kundene ikke var SÅ misfornøyd. Satt på fakturalinje, og hadde som mål å få alle samtaler med sure kunder til å ende med en hyggelig tone. Det gikk som regel greit. Men jeg trivdes ikke med jobb i kundeservice, og måtte bite tenna sammen en god stund før jeg fikk napp på ny jobb i ny bransje. I mellomtiden er det bare å gjøre det du kan for å prøve å bedre arbeidsmiljø, og evt effektivitet/leveranser. Anonymkode: 523a4...fa2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #3 Skrevet 10. juni 2020 Kontakt et bemanningsbyrå!! Det er null problem å skaffe en lignende jobb hos en bedre arbeidsgiver. Har veldig god erfaring med Manpower. Det å jobbe med kundeservice på telefon er utrolig slitsomt om arbeidsplassen er kaotisk. Anonymkode: 08c87...41a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå