Gå til innhold

Vente med sex.....

Fremhevede innlegg

Gjest mann22
Skrevet

Er en mann på 22 år som ønsker å vente med samleie til jeg kjenner kjæresten min godt 3-6 mnd.)

Vil liksom ikke bare ha sex, og så betydde det ingen ting...

Er det bare meg som er unormal? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

personlig opplever jeg nok at endel gutter helst ikke vil vente så lenge, men hva som er normalt er alltid vanskelig å si.

jeg synes det er flott at du vil vente til du vet om det går rett vei før du har sex, og foretrekker å vente med sex selv, men vet ikke om jeg hadde klart å vente mellom tre til seks måneder.... jeg synes det er flott altså, men jeg vet bare ikke om jeg ville klart det. :wink:

men det finnes helt sikkert jenter som også foretrekker å vente så lenge, kanskje også lenger, så det ville jeg ikke bekymret meg om.

virker det som om jenta du treffer vil før du, så ville jeg heller sagt ifra om det, så ikke det blir missforståelser iforhold til at hun kan tro du ikke tenner på henne.

jenter og tolkninger vet du. :ler:

Gjest ii nå
Skrevet

er vel ikke så altfor unormal. Jeg er i samme båt som deg. Gutt på samme alder Jeg vil heller ikke ha sex før jeg kjenner jenta helt. Om det går et par mnd har ingen ting å si. Det tar tross alt en god stund før man kjenner hverandre og er trygge på hverandre. Jeg er på ingen måte kristen eller noe slikt, men føler ikke for å hoppe til sengs etter 2-3 daten. Jeg forbinder sex med noe man er glad i, og jeg kan ikke bli glad i en etter et par dager...betatt ja..men ikke noe mer. OM jente ikke klarer å vente så lenge, så får jeg heller leite videre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...