Gå til innhold

Fertilitetsklinikk Stavanger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser det finnes 2 private

- klinikk hausken og medicus.

Noen som har erfaringer?

Anonymkode: c1ff4...3bc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hausken har hjulpet oss til to barn (en gang i Haugesund og en gang i Stavanger). Helt greie, men noen ganger litt "rolsete" (fått for lite medisiner på resepter, lege som skifter klær på kontoret, og fritidsklærne henger på stolen du skal sitte på når du er innom, lagret feil kontaktinfo på oss som vi har måttet be dem om å rette opp flere ganger, feilvurdering av medisindose - det innrømmet de selv i etterkant, lytt mellom veggene fra venterom inn til lege så vi kan overhørte samtaler...) koselige folk, men du må være litt våken og følge med på ting selv. Noen ganger har vi følt oss litt som på rullebånd og at de har litt hastverk, andre ganger har de tatt seg god tid. 

Anonymkode: 40416...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas

Tror begge er ganske så "like gode". Det er jo egentlig ingenting som skiller dem annet enn personene du møter. 

Jeg var ikke så begeistret for legen på Hausken Stavanger, syns hun surret litt, men hun har begynt på Medicus nå. 🤭 

Jeg har to barn gjennom hjelp fra Hausken og er veldig fornøyd med all oppfølging. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
On 6/11/2020 at 8:52 PM, Albbas said:

Tror begge er ganske så "like gode". Det er jo egentlig ingenting som skiller dem annet enn personene du møter. 

Jeg var ikke så begeistret for legen på Hausken Stavanger, syns hun surret litt, men hun har begynt på Medicus nå. 🤭 

Jeg har to barn gjennom hjelp fra Hausken og er veldig fornøyd med all oppfølging. :)

Er det Grete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...