AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #1 Del Skrevet 10. juni 2020 Ser det finnes 2 private - klinikk hausken og medicus. Noen som har erfaringer? Anonymkode: c1ff4...3bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 11. juni 2020 #2 Del Skrevet 11. juni 2020 Medicus er greie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Del Skrevet 11. juni 2020 Hausken har hjulpet oss til to barn (en gang i Haugesund og en gang i Stavanger). Helt greie, men noen ganger litt "rolsete" (fått for lite medisiner på resepter, lege som skifter klær på kontoret, og fritidsklærne henger på stolen du skal sitte på når du er innom, lagret feil kontaktinfo på oss som vi har måttet be dem om å rette opp flere ganger, feilvurdering av medisindose - det innrømmet de selv i etterkant, lytt mellom veggene fra venterom inn til lege så vi kan overhørte samtaler...) koselige folk, men du må være litt våken og følge med på ting selv. Noen ganger har vi følt oss litt som på rullebånd og at de har litt hastverk, andre ganger har de tatt seg god tid. Anonymkode: 40416...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 11. juni 2020 #4 Del Skrevet 11. juni 2020 Tror begge er ganske så "like gode". Det er jo egentlig ingenting som skiller dem annet enn personene du møter. Jeg var ikke så begeistret for legen på Hausken Stavanger, syns hun surret litt, men hun har begynt på Medicus nå. 🤭 Jeg har to barn gjennom hjelp fra Hausken og er veldig fornøyd med all oppfølging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 21. juni 2020 #5 Del Skrevet 21. juni 2020 On 6/11/2020 at 8:52 PM, Albbas said: Tror begge er ganske så "like gode". Det er jo egentlig ingenting som skiller dem annet enn personene du møter. Jeg var ikke så begeistret for legen på Hausken Stavanger, syns hun surret litt, men hun har begynt på Medicus nå. 🤭 Jeg har to barn gjennom hjelp fra Hausken og er veldig fornøyd med all oppfølging. Er det Grete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 21. juni 2020 #6 Del Skrevet 21. juni 2020 1 hour ago, annelis said: Er det Grete? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 23. juni 2020 #7 Del Skrevet 23. juni 2020 On 6/21/2020 at 6:24 PM, Albbas said: Ja. Likte henne ikke heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå